Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
06-07-2017 09:55
Dit was niet doorgaan op een oud punt, maar iets zeggen van héle andere post die m.i. de grenzen van fatsoen en respectvol forummen mijlenver overschreed.
Nu de mods het laten afweten, rest er weinig anders dan een beroep te doen op het zelfcorrigerend vermogen van de posters op dit topic.
Dit bericht was ook niet tegen jou alleen gericht en het ging ook niet specifiek over die posting waar jij op doelt nu.
Het is precies zoals Blaise hier net zegt, het houdt niet op vanzelf.
Verder ook eens met wat Meds zegt nu.
Laat ieder nu eens in zijn eigen spiegel kijken en probeer te bedenken hoe het hier voor ieder weer wat ''leefbaar" te maken.
-Kia-Ora- schreef:
06-07-2017 10:04
Geniaal dat jij dit zegt. Echt. Haal die balk eens uit je oog.

+3000
Waarom spreken jullie niet af dat jullie hier nog oeverloos door kunnen gaan over een inmiddels uitgemolken onderwerp en in de volgende napraat er weer andere onderwerpen oeverloos mogen worden uitgemolken. Het is nu wel duidelijk wat ieders mening is.
Blaise* schreef:
06-07-2017 10:09
Waarom spreken jullie niet af dat jullie hier nog oeverloos door kunnen gaan over een inmiddels uitgemolken onderwerp en in de volgende napraat er weer andere onderwerpen oeverloos mogen worden uitgemolken. Het is nu wel duidelijk wat ieders mening is.
Gisteren lid geworden? Cool. Welkom.
Blaise* schreef:
06-07-2017 10:09
:rofl:
Hier iets afspreken waar iedereen zich aan houdt? Ik denk dat we eerder het meest professionele en best werkende forum van de wereld hebben ;-)
Uhmmmm, hoe vertaal je eigenlijk: daarna ben ik bereikbaar? In het Engels? :$ :$ :$ :$ :$
yasmijn schreef:
06-07-2017 10:14
Gisteren lid geworden? Cool. Welkom.
Jij weet ook wel beter he. En bedankt.
Impala, het gedoe gisteren begon omdat ik hier postte dat ik nog nooit dat wat jij beschreef in het CM-topic heb zien gebeuren hier. Dat er hier wordt opgeroepen om met z'n allen in een ander topic iemand te gaan pesten. Ik vroeg om concrete voorbeelden. Missie probeerde een concreet voorbeeld aan te halen, maar dat voorbeeld ging niet over een ander topic, dus dat klopte niet. Dat geeft verder niet, ik had het tenslotte over wat jij schreef.
Ik vind het wel opvallend dat juist jij nu vraagt om en masse hier, in dit topic, met z'n allen iemand aan te spreken op zijn post.
Marana, dapper, maar het helpt niet.

Ik zie alleen maar een beeld voor me met een spookrijder die boos is op de rest omdat ze tegen het verkeer ingaan.
Blaise* schreef:
06-07-2017 10:16
Jij weet ook wel beter he. En bedankt.
Nee, ik heb werkelijk geen idee.
Die nichchanges hou ik echt niet bij.
_Marana_ schreef:
06-07-2017 10:18
Impala, het gedoe gisteren begon omdat ik hier postte dat ik nog nooit dat wat jij beschreef in het CM-topic heb zien gebeuren hier. Dat er hier wordt opgeroepen om met z'n allen in een ander topic iemand te gaan pesten. Ik vroeg om concrete voorbeelden. Missie probeerde een concreet voorbeeld aan te halen, maar dat voorbeeld ging niet over een ander topic, dus dat klopte niet. Dat geeft verder niet, ik had het tenslotte over wat jij schreef.
Ik vind het wel opvallend dat juist jij nu vraagt om en masse hier, in dit topic, met z'n allen iemand aan te spreken op zijn post.
Ik reageerde louter en alleen op de stinkpis-post van Shifty.
En nu op de reacties daarop.
Maar kennelijk ben ik de enige die dit soort opmerkingen te ver vind gaan. En is het erger om daar wat van te zeggen, dan te zeggen dat een forummer naar pis stinkt.
impala wijzigde dit bericht op 06-07-2017 10:24
10.36% gewijzigd
.
GenieInABottle schreef:
06-07-2017 10:15
:rofl:
Hier iets afspreken waar iedereen zich aan houdt? Ik denk dat we eerder het meest professionele en best werkende forum van de wereld hebben ;-)
Ook zo'n 10 jaren plan inderdaad :biggrin:
_Marana_ schreef:
Ik snap je frustratie maar hou er toch gewoon over op. Het heeft geen enkele zin.
Blaise* schreef:
06-07-2017 10:19
Ook zo'n 10 jaren plan inderdaad :biggrin:
Hoop doet leven :P
Ik mag nu zeker niet vinden dat er weer gezeikt wordt?

Ik zal niks over geur zeggen. 😁
yasmijn schreef:
06-07-2017 10:19
Ik snap je frustratie maar hou er toch gewoon over op. Het heeft geen enkele zin.
Bijna een nieuw deeltje, lekker fris, zonder ouwe koeien. Met nog een klein beetje gezeik is dit deeltje wel sneller vol ;-D
Maar ik zie dat ze me niet begrijpt, en ik kan het niet beter uitleggen dus ach.
GenieInABottle schreef:
06-07-2017 10:16
Uhmmmm, hoe vertaal je eigenlijk: daarna ben ik bereikbaar? In het Engels? :$ :$ :$ :$ :$
I'm available after...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Volgens mij kwam dit voort uit de vraag of er een voorbeeld kon worden gegeven waarbij iemand oproept gezamenlijk tegen iemand anders in te gaan. En volgens mij is impala hier gewoon een goed voorbeeld van aan het geven.
GenieInABottle schreef:
Marana, dapper, maar het helpt niet.

Ik zie alleen maar een beeld voor me met een spookrijder die boos is op de rest omdat ze tegen het verkeer ingaan.
Juiste beeldspraak inderdaad
-Puss-in-Bootz- schreef:
06-07-2017 10:21
Ik mag nu zeker niet vinden dat er weer gezeikt wordt?

Ik zal niks over geur zeggen. 😁
Het mag nog. Volgende topic niet meer.
-Kia-Ora- schreef:
06-07-2017 10:23
I'm available after...
Hoe simpel kan het zijn :facepalm: (voor mezelf)
Tnx!
Gisteren kreeg ik zomaar spontaan een pb binnen van iemand waar ik nog nooit eerder een pb mee had uitgewisseld. Nu ben ik zo enthousiast dat ik vandaag al spontaan 2 mensen een pb heb gestuurd. Ben benieuwd of die aankomen en of zij dat beiden wel zien ;-D

(Ik pb dus ook echt zelden of nooit hier)
Mother_Earth schreef:
06-07-2017 09:41
Op een gegeven moment kun je ook denken, je hebt je punt gemaakt en nu is het weer tijd om door te gaan.
Als iemand zijn punt in puntjes gaat verdelen dan is de aandacht voor het eerste punt op een gegeven moment verdwenen en om te gaan bekvechten over ieder afzonderlijk detail wat was of nu nog komt heeft geen effect meer.
Roept alleen maar wederzijdse ergernissen op.
Een ''winnaar'' gaat er toch niet komen en men mag het ook oneens met elkaar zijn en af en toe uit de bocht vliegen is ook menselijk maar dan moet het ook weer gedaan zijn.
Als ieder nu gewoon in zijn eigen spiegel kijkt en bedenkt hoe of wat dan is dit geen nutteloos gedoe geweest.
Zolang we proberen om respectvol met elkaar hier om te gaan hebben we al heel wat gewonnen met zijn allen.

Mooi :rose:
shifty schreef:
06-07-2017 10:23
Volgens mij kwam dit voort uit de vraag of er een voorbeeld kon worden gegeven waarbij iemand oproept gezamenlijk tegen iemand anders in te gaan. En volgens mij is impala hier gewoon een goed voorbeeld van aan het geven.
Ik heb hier nog een stuk of wat minions om op potloden / pennen te zetten. Interesse?
_Marana_ schreef:
06-07-2017 10:29
Gisteren kreeg ik zomaar spontaan een pb binnen van iemand waar ik nog nooit eerder een pb mee had uitgewisseld. Nu ben ik zo enthousiast dat ik vandaag al spontaan 2 mensen een pb heb gestuurd. Ben benieuwd of die aankomen en of zij dat beiden wel zien ;-D

(Ik pb dus ook echt zelden of nooit hier)
Ik heb die functie al jaren dicht. Ik wil dat gezeur niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven