Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 10:08
Dit bericht was ook niet tegen jou alleen gericht en het ging ook niet specifiek over die posting waar jij op doelt nu.impala schreef: ↑06-07-2017 09:55Dit was niet doorgaan op een oud punt, maar iets zeggen van héle andere post die m.i. de grenzen van fatsoen en respectvol forummen mijlenver overschreed.
Nu de mods het laten afweten, rest er weinig anders dan een beroep te doen op het zelfcorrigerend vermogen van de posters op dit topic.
Het is precies zoals Blaise hier net zegt, het houdt niet op vanzelf.
Verder ook eens met wat Meds zegt nu.
Laat ieder nu eens in zijn eigen spiegel kijken en probeer te bedenken hoe het hier voor ieder weer wat ''leefbaar" te maken.
donderdag 6 juli 2017 om 10:14
Gisteren lid geworden? Cool. Welkom.
donderdag 6 juli 2017 om 10:15
Hier iets afspreken waar iedereen zich aan houdt? Ik denk dat we eerder het meest professionele en best werkende forum van de wereld hebben
donderdag 6 juli 2017 om 10:18
Impala, het gedoe gisteren begon omdat ik hier postte dat ik nog nooit dat wat jij beschreef in het CM-topic heb zien gebeuren hier. Dat er hier wordt opgeroepen om met z'n allen in een ander topic iemand te gaan pesten. Ik vroeg om concrete voorbeelden. Missie probeerde een concreet voorbeeld aan te halen, maar dat voorbeeld ging niet over een ander topic, dus dat klopte niet. Dat geeft verder niet, ik had het tenslotte over wat jij schreef.
Ik vind het wel opvallend dat juist jij nu vraagt om en masse hier, in dit topic, met z'n allen iemand aan te spreken op zijn post.
Ik vind het wel opvallend dat juist jij nu vraagt om en masse hier, in dit topic, met z'n allen iemand aan te spreken op zijn post.
donderdag 6 juli 2017 om 10:18
Ik reageerde louter en alleen op de stinkpis-post van Shifty._Marana_ schreef: ↑06-07-2017 10:18Impala, het gedoe gisteren begon omdat ik hier postte dat ik nog nooit dat wat jij beschreef in het CM-topic heb zien gebeuren hier. Dat er hier wordt opgeroepen om met z'n allen in een ander topic iemand te gaan pesten. Ik vroeg om concrete voorbeelden. Missie probeerde een concreet voorbeeld aan te halen, maar dat voorbeeld ging niet over een ander topic, dus dat klopte niet. Dat geeft verder niet, ik had het tenslotte over wat jij schreef.
En nu op de reacties daarop.
Maar kennelijk ben ik de enige die dit soort opmerkingen te ver vind gaan. En is het erger om daar wat van te zeggen, dan te zeggen dat een forummer naar pis stinkt.
impala wijzigde dit bericht op 06-07-2017 10:24
10.36% gewijzigd
.
donderdag 6 juli 2017 om 10:19
Ook zo'n 10 jaren plan inderdaadGenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:15![]()
Hier iets afspreken waar iedereen zich aan houdt? Ik denk dat we eerder het meest professionele en best werkende forum van de wereld hebben![]()
donderdag 6 juli 2017 om 10:19
Ik snap je frustratie maar hou er toch gewoon over op. Het heeft geen enkele zin._Marana_ schreef: ↑06-07-2017 10:18Impala, het gedoe gisteren begon omdat ik hier postte dat ik nog nooit dat wat jij beschreef in het CM-topic heb zien gebeuren hier. Dat er hier wordt opgeroepen om met z'n allen in een ander topic iemand te gaan pesten. Ik vroeg om concrete voorbeelden. Missie probeerde een concreet voorbeeld aan te halen, maar dat voorbeeld ging niet over een ander topic, dus dat klopte niet. Dat geeft verder niet, ik had het tenslotte over wat jij schreef.
donderdag 6 juli 2017 om 10:22
Bijna een nieuw deeltje, lekker fris, zonder ouwe koeien. Met nog een klein beetje gezeik is dit deeltje wel sneller vol
Maar ik zie dat ze me niet begrijpt, en ik kan het niet beter uitleggen dus ach.
donderdag 6 juli 2017 om 10:23
I'm available after...GenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:16Uhmmmm, hoe vertaal je eigenlijk: daarna ben ik bereikbaar? In het Engels?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 10:24
Juiste beeldspraak inderdaadGenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:18Marana, dapper, maar het helpt niet.
Ik zie alleen maar een beeld voor me met een spookrijder die boos is op de rest omdat ze tegen het verkeer ingaan.
donderdag 6 juli 2017 om 10:26
Het mag nog. Volgende topic niet meer.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-07-2017 10:21Ik mag nu zeker niet vinden dat er weer gezeikt wordt?
Ik zal niks over geur zeggen.![]()
donderdag 6 juli 2017 om 10:29
donderdag 6 juli 2017 om 10:29
Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 09:41Op een gegeven moment kun je ook denken, je hebt je punt gemaakt en nu is het weer tijd om door te gaan.
Als iemand zijn punt in puntjes gaat verdelen dan is de aandacht voor het eerste punt op een gegeven moment verdwenen en om te gaan bekvechten over ieder afzonderlijk detail wat was of nu nog komt heeft geen effect meer.
Roept alleen maar wederzijdse ergernissen op.
Een ''winnaar'' gaat er toch niet komen en men mag het ook oneens met elkaar zijn en af en toe uit de bocht vliegen is ook menselijk maar dan moet het ook weer gedaan zijn.
Als ieder nu gewoon in zijn eigen spiegel kijkt en bedenkt hoe of wat dan is dit geen nutteloos gedoe geweest.
Zolang we proberen om respectvol met elkaar hier om te gaan hebben we al heel wat gewonnen met zijn allen.
Mooi
donderdag 6 juli 2017 om 10:30
Ik heb hier nog een stuk of wat minions om op potloden / pennen te zetten. Interesse?
donderdag 6 juli 2017 om 10:30
Ik heb die functie al jaren dicht. Ik wil dat gezeur niet._Marana_ schreef: ↑06-07-2017 10:29Gisteren kreeg ik zomaar spontaan een pb binnen van iemand waar ik nog nooit eerder een pb mee had uitgewisseld. Nu ben ik zo enthousiast dat ik vandaag al spontaan 2 mensen een pb heb gestuurd. Ben benieuwd of die aankomen en of zij dat beiden wel zien![]()
(Ik pb dus ook echt zelden of nooit hier)