Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 juli 2017 om 08:17
Met Firefox gisteren met geen mogelijkheid een nieuwe draad kunnen starten met forummer waarmee ik eerder gepbd heb, Met Chrome lukte het wel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 6 juli 2017 om 08:37
Gelukkig maar. Lijkt mij heel frustrerend als je elkaar niet ( meer) kunt bereiken.simbalabimba schreef: ↑06-07-2017 08:17![]()
Met Firefox gisteren met geen mogelijkheid een nieuwe draad kunnen starten met forummer waarmee ik eerder gepbd heb, Met Chrome lukte het wel.
donderdag 6 juli 2017 om 09:03
Je hoeft ook niet in discussie. Je kan er gewoon wat van zeggen. Of de post staffen.
Je kunt ook wegkijken natuurlijk.
.
donderdag 6 juli 2017 om 09:22
donderdag 6 juli 2017 om 09:36
Modderbad is leuk. Is er ook vega lekkers?Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 09:00Allemaal welkom , maken er 1 groot feest van.
Wordt vast gezellig toch ?
Faciliteiten voor een modderbad zijn ook aanwezig voor de liefhebbers![]()
donderdag 6 juli 2017 om 09:41
Op een gegeven moment kun je ook denken, je hebt je punt gemaakt en nu is het weer tijd om door te gaan.
Als iemand zijn punt in puntjes gaat verdelen dan is de aandacht voor het eerste punt op een gegeven moment verdwenen en om te gaan bekvechten over ieder afzonderlijk detail wat was of nu nog komt heeft geen effect meer.
Roept alleen maar wederzijdse ergernissen op.
Een ''winnaar'' gaat er toch niet komen en men mag het ook oneens met elkaar zijn en af en toe uit de bocht vliegen is ook menselijk maar dan moet het ook weer gedaan zijn.
Als ieder nu gewoon in zijn eigen spiegel kijkt en bedenkt hoe of wat dan is dit geen nutteloos gedoe geweest.
Zolang we proberen om respectvol met elkaar hier om te gaan hebben we al heel wat gewonnen met zijn allen.
donderdag 6 juli 2017 om 09:55
Dit was niet doorgaan op een oud punt, maar iets zeggen van héle andere post die m.i. de grenzen van fatsoen en respectvol forummen mijlenver overschreed.Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 09:41Op een gegeven moment kun je ook denken, je hebt je punt gemaakt en nu is het weer tijd om door te gaan.
Als iemand zijn punt in puntjes gaat verdelen dan is de aandacht voor het eerste punt op een gegeven moment verdwenen en om te gaan bekvechten over ieder afzonderlijk detail wat was of nu nog komt heeft geen effect meer.
Roept alleen maar wederzijdse ergernissen op.
Een ''winnaar'' gaat er toch niet komen en men mag het ook oneens met elkaar zijn en af en toe uit de bocht vliegen is ook menselijk maar dan moet het ook weer gedaan zijn.
Als ieder nu gewoon in zijn eigen spiegel kijkt en bedenkt hoe of wat dan is dit geen nutteloos gedoe geweest.
Zolang we proberen om respectvol met elkaar hier om te gaan hebben we al heel wat gewonnen met zijn allen.
Nu de mods het laten afweten, rest er weinig anders dan een beroep te doen op het zelfcorrigerend vermogen van de posters op dit topic.
.
donderdag 6 juli 2017 om 10:02
verkeerde volgorde: eerst beroep doen op zelfreinigend vermogen en ja dat werkt twee kanten uit. verlang niet iets van een ander wat je zelf niet kan of wil geven. en als dat niet werkt mods inschakelen.impala schreef: ↑06-07-2017 09:55Dit was niet doorgaan op een oud punt, maar iets zeggen van héle andere post die m.i. de grenzen van fatsoen en respectvol forummen mijlenver overschreed.
Nu de mods het laten afweten, rest er weinig anders dan een beroep te doen op het zelfcorrigerend vermogen van de posters op dit topic.
Als je er maar op losstaft dan kunnen de mods daar natuurlijk ook niet veel mee
donderdag 6 juli 2017 om 10:04
Geniaal dat jij dit zegt. Echt. Haal die balk eens uit je oog.impala schreef: ↑06-07-2017 09:55Dit was niet doorgaan op een oud punt, maar iets zeggen van héle andere post die m.i. de grenzen van fatsoen en respectvol forummen mijlenver overschreed.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 10:07
Een goedemorgen.
Ik zie dat je de essentie van mijn post gemist hebt Impala, maar dat is mischien net zo'n bewuste keuze als missie die geveinsd verontwaardigd gaat doen over de aanname dat jij waarschijnlijk mijn post gestaft hebt?
Overigens moet ik sinds gisteren wel concluderen dat toch niet elk stalkgedrag hier zich tussen je oren afspeelt. Dus ook mijn aannames worden door de praktijk of door iemand wel eens gecorrigeerd.
Ik zie dat je de essentie van mijn post gemist hebt Impala, maar dat is mischien net zo'n bewuste keuze als missie die geveinsd verontwaardigd gaat doen over de aanname dat jij waarschijnlijk mijn post gestaft hebt?
Overigens moet ik sinds gisteren wel concluderen dat toch niet elk stalkgedrag hier zich tussen je oren afspeelt. Dus ook mijn aannames worden door de praktijk of door iemand wel eens gecorrigeerd.