Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Kittens- schreef:
04-07-2017 10:35
Eerlijk gezegd ken ik haar vnl. van de napraat. Ik laat mij verder niet uit over haar manier van forummen, want dat weet ik dus niet echt, maar ik vind het wel apart dat je zo veel deelt als je weet wat voor gekken er rondlopen op viva. Na 17 jaar weet ze dat niks wat ze schrijft nog privé is, hoe triest ook.
Ja, ergens snap ik dat ook niet anno 2017. Je wordt tot in den treure gewaarschuwd dat je voorzichtig moet zijn, maar het kan zomaar zijn dat je hier leuke contacten aangaat en je iemand al snel wilt vertrouwen. En laten we eerlijk zijn; hoe leuk en lief we ook tegen elkaar kunnen doen, wat weet je nou ècht van elkaar? Iemand op facebook hebben is nog geen garantie voor een solide vertrouwensrelatie. Los van de uitzonderingen natuurlijk.

Overigens vind ik dat iemand mag forummen zoals men blieft. Dat geeft nirmand het recht om je persoonlijke gegevens te verspreiden of je naasten aan te spreken over je forum gedrag.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 10:44
9.92% gewijzigd
-Kittens- schreef:
04-07-2017 10:35
Eerlijk gezegd ken ik haar vnl. van de napraat. Ik laat mij verder niet uit over haar manier van forummen, want dat weet ik dus niet echt, maar ik vind het wel apart dat je zo veel deelt als je weet wat voor gekken er rondlopen op viva. Na 17 jaar weet ze dat niks wat ze schrijft nog privé is, hoe triest ook.
Ik denk zomaar dat het niks uitmaakt wat ze hier deelt. Al wordt het wel makkelijk. Maar als een gekkie het op jou gemunt heeft ben je hoe dan ook de klos.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
04-07-2017 10:42
Ik denk zomaar dat het niks uitmaakt wat ze hier deelt. Al wordt het wel makkelijk. Maar als een gekkie het op jou gemunt heeft ben je hoe dan ook de klos.
Ik zou er niet eens gek van staan te kijken dat zo iemand niet eens "gek" is, maar gewoon een heel normaal persoon die hier gewoon genoegdoening uit haalt.
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 10:43
Ik zou er niet eens gek van staan te kijken dat zo iemand niet eens "gek" is, maar gewoon een heel normaal persoon die hier gewoon genoegdoening uit haalt.
Dan hebben wij een ander idee van wat wel en niet gek is.
Dit.
Life is short. Eat dessert first.
04-07-2017 10:47
Dan hebben wij een ander idee van wat wel en niet gek is.
Ik heb het niet over de handelingen,maar over de persoon die dit doet.
Maar ze heeft het in haar post over verschillende mensen.

Dat lijkt me raarder. Een hele groep die haar stalked?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 10:50
Ik heb het niet over de handelingen,maar over de persoon die dit doet.
Iemand die zulke zieke dingen doet IS gek. Dat nog niet iedereen dat weet, dat bij zo iemand de deur niet dicht gaat na de warme prak, dat diegene geen pak heeft met mouwen op zijn rug wil nog niet zeggen dat diegene dan normaal is.
DorothyParker schreef:
04-07-2017 10:53
Maar ze heeft het in haar post over verschillende mensen.

Dat lijkt me raarder. Een hele groep die haar stalked?
Heel blok b
De hele oost vleugel

Misschien drie mensen die elkaar " gevonden " hebben in deze.
Misschien zes mensen ieder een paar jaar apart van elkaar
Misschien alle forumfossielen
Misschien .....

Misschien weet ze het zelf ook niet precies. Zal vast anoniem gaan, dat soort dingen.
Dat is ook zo. Ik ben in de (naïeve) veronderstelling dat ik niet interessant genoeg ben om uitgeplozen te worden, maar ik zou snel klaar met dit forum zijn als mijn privé omgeving lastig gevallen zou worden door gekkies van hier.
04-07-2017 10:57
Heel blok b
De hele oost vleugel

Misschien drie mensen die elkaar " gevonden " hebben in deze.
Misschien zes mensen ieder een paar jaar apart van elkaar
Misschien alle forumfossielen
Misschien .....

Misschien weet ze het zelf ook niet precies. Zal vast anoniem gaan, dat soort dingen.
BGB, ben jij Ygg nu aan het stalken?
-Kittens- schreef:
04-07-2017 10:58
Dat is ook zo. Ik ben in de (naïeve) veronderstelling dat ik niet interessant genoeg ben om uitgeplozen te worden, maar ik zou snel klaar met dit forum zijn als mijn privé omgeving lastig gevallen zou worden door gekkies van hier.
Ik ook.
Flauwe humor, sorry, ik heb de genen van mijn vader.
-Kittens- schreef:
04-07-2017 10:58
Nou, misschien niet met het forum, maar wel in wat ik zou delen.
Ik snap ook niet zo goed dat je al die jaren nog eigen topics opent en stug doorgaat met ingangn geven hoe jij en je gezin gevonden kan worden. Schrijf dan gewoon mee op andermans topic en gooi zo nu en dan eens een vraag in de groep, verander je naam elke drie maanden, etc. Waarmee ik absoluut haar de schuld niet geef, maar je hoeft het nieuwe enge gekkies ook niet op een presenteerblaadje aan te bieden.
DorothyParker schreef:
04-07-2017 11:03
BGB, ben jij Ygg nu aan het stalken?
Zou ik " ja " zeggen als het zo was? Zou iemand die een schurfthekel aan me heeft mijn " nee " geloven ?
Je weet het maar nooit. Zo is het nou eenmaal.
Ondanks waarschuwingen hier over bepaalde mensen zijn er nog zat matties van diezelfde forummer die haar verdedigen.
Maar ik ben het dus ook eens met de posts die zeggen dat ze er klaar mee zouden zijn.
Ik zou razend zijn dat Viva er niets aan doet, maar ik zou ook niets steeds terugkomen als het de privacy van mijn kinderen in gevaar brengt.

Al vind ik het ook raar dat Viva hier niets aan doet. Want uiteindelijk kan het iedereen overkomen.
Hopelijk meer uitleg van een Mod.
GenieInABottle schreef:
04-07-2017 09:46
:rofl:

Mijn docent gezondheidswetenschappen is bijna ontslagen omdat hij gewoon zijn werk deed. Een van de thema's was seksualiteit bij mensen met een hersenaandoening of beperking. Daar is apart voorlichtingsmateriaal voor. En dat is geen lieflijk verhaal over bloemetjes en bijtjes, maar nogal expliciet.

Meerdere studentes hebben een aanklacht ingediend vanwege seksuele intimidatie. Niet alleen vanwege het materiaal, maar zeker ook vanwege het feit dat een mevrouw een presentatie gaf over haar werk. Zij ging betaalde fysieke relaties aan met deze klanten. En de studentes vonden dat daarmee geïmpliceerd werd dat zij dat dan ook moesten. Daarna is dit onderdeel geschrapt.

En dat vind ik nog steeds dom. Seksualiteit is ook voor de mensen belangrijk, het is vaak een taboe en het is gewoonweg een onderdeel van het werk waar je voor in opleiding bent. (6)
Dit vind ik echt bizar. Wat waren dat voor studentes, die zo'n bekrompen blik hebben op de wereld en wat doen die in vredesnaam op een universiteit. :facepalm:
DorothyParker schreef:
04-07-2017 11:09
Maar ik ben het dus ook eens met de posts die zeggen dat ze er klaar mee zouden zijn.
Ik zou razend zijn dat Viva er niets aan doet, maar ik zou ook niets steeds terugkomen als het de privacy van mijn kinderen in gevaar brengt.

Al vind ik het ook raar dat Viva hier niets aan doet. Want uiteindelijk kan het iedereen overkomen.
Ik zou mijn adem maar niet inhouden tijdens het hopen.
DorothyParker schreef:

Grapjas.
DorothyParker schreef:

Ha.
Ha.

Ik heb ooit anderhalf jaar moeten wachten en zaniken om een antwoord op die vraag :proud:
Goh, spannend hoor, die vervolg topics.
yasmijn schreef:
04-07-2017 11:12
Grapjas.
Ik zei al eerder:

flauwe humor :-D
Lady_Voldemort schreef:
04-07-2017 11:12
Ha.
Ha.

Ik heb ooit anderhalf jaar moeten wachten en zaniken om een antwoord op die vraag :proud:
En dan krijg je als antwoord dat je gelijk hebt en dat ze 'erop gaan letten' en zullen ingrijpen als het weer gebeurt.
Maar dat doen ze niet.
.
-Kittens- schreef:
04-07-2017 11:13
Goh, spannend hoor, die vervolg topics.
Alsof je na een week weer de nieuwe" Tina "in handen hebt.
Ik zal het eens vragen, ben nu toch "clean". :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven