Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 juli 2017 om 23:02
Nah.... ergens kan het erg gezellig zijn hoor, laatste tijden dan weer niet zo. Maar er zijn tijden geweest dat het erg vermakelijk en gezellig werd zo rond middernacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 4 juli 2017 om 23:06
Nou, zeker.
Dan lagen " de kinders ( moekes ) " op bed en gingen we los. Tegenwoordig is het hier om 12 uur uitgestorven. Vrijdags worden er dan nog weleens linkjes geplakt door 2 of 3 die niet kunnen slapen, maar dat niet van het forum willen omdat het zo gezellig is en om te gieren zo grappig..... Nee, voltooid verleden tijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 4 juli 2017 om 23:12
Mwoah wat niet is kan weer komen en anders maar niet. En ze plakken wat mij betreft hier maar an ; beter dan al het gehakketak en achterlijke gedoe met als reden: Gewoon omdat het kan.blijfgewoonbianca schreef: ↑04-07-2017 23:06Nou, zeker.
Dan lagen " de kinders ( moekes ) " op bed en gingen we los. Tegenwoordig is het hier om 12 uur uitgestorven. Vrijdags worden er dan nog weleens linkjes geplakt door 2 of 3 die niet kunnen slapen, maar dat niet van het forum willen omdat het zo gezellig is en om te gieren zo grappig..... Nee, voltooid verleden tijd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 4 juli 2017 om 23:12
dinsdag 4 juli 2017 om 23:16
Ach kom nou, alsof je hier voor nog 50 jaar aan vast zit.
Ja het forum is ruk, ja Sanoma maakt er een puinhoop van, ja de mods doen ook maar wat, ja het is hier vaker stil, ja er gaat echt heel veel mis.
Maar vast zit niemand.
Ik bedoel, we/hullie/zullie kunnen ook gewoon verkassen naar waar het wél werkt, gezellig is of gemaakt word wordt(is hier 500 jaar geleden ook gelukt), de mods betrokken zijn en bugs worden opgelost. En daar olderwets gaan gieren en brullen.
Ja het forum is ruk, ja Sanoma maakt er een puinhoop van, ja de mods doen ook maar wat, ja het is hier vaker stil, ja er gaat echt heel veel mis.
Maar vast zit niemand.
Ik bedoel, we/hullie/zullie kunnen ook gewoon verkassen naar waar het wél werkt, gezellig is of gemaakt word wordt(is hier 500 jaar geleden ook gelukt), de mods betrokken zijn en bugs worden opgelost. En daar olderwets gaan gieren en brullen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 4 juli 2017 om 23:59
Ik heb napraat van vandaag niet bijgelezen, wel het CM topic zojuist (dat wat er nog staat dan
). Ik las daar iets over dat hier op napraat wordt opgeroepen om op in een ander topic te reageren en met z'n allen vervelend te doen tegen iemand. Ik lees heel veel op napraat en ik heb dat soort opjutterij en gevraag om bijval hier eigenlijk nooit gelezen. Waar komt dat idee vandaan? Kunnen de mensen die vinden dat dat echt gebeurt linken naar concrete voorbeelden?
woensdag 5 juli 2017 om 00:13
Zoals de waard..._Marana_ schreef: ↑04-07-2017 23:59Ik heb napraat van vandaag niet bijgelezen, wel het CM topic zojuist (dat wat er nog staat dan). Ik las daar iets over dat hier op napraat wordt opgeroepen om op in een ander topic te reageren en met z'n allen vervelend te doen tegen iemand. Ik lees heel veel op napraat en ik heb dat soort opjutterij en gevraag om bijval hier eigenlijk nooit gelezen. Waar komt dat idee vandaan? Kunnen de mensen die vinden dat dat echt gebeurt linken naar concrete voorbeelden?
woensdag 5 juli 2017 om 00:21
Ik ook niet. Al wordt er echt wel eens besproken wat er op Viva gebeurt. Massaal reageren wordt juist niet gedaan. Meestal blijf ik bewust uit de topics waarin mijn matties huishouden (
woensdag 5 juli 2017 om 00:21
Huh? Jij komt hier zeggen dat een reactie van een ander nergens op slaat en als diegene vervolgens vraagt om toelichting is dat denigrerend?
Ik snap af en toe echt geen hol van dit topic.
woensdag 5 juli 2017 om 00:22
Inhoudelijk? De mod. heeft de reactie gewist met de woorden off-topic.
ps Impala besprak een serieus probleem (net zoals DP dat deed) en dan schrijf jij het zo alsof het alleen maar in Impala's hoofd afspeelt. Als jij dat zo wil formuleren wil ik je er op wijzen dat Impala al dagen word beschuldigd voor iets dat waarschijnlijk alleen in jullie hoofd afspeelt.
missie_m wijzigde dit bericht op 05-07-2017 00:47
Reden: 1 ps toegevoegd, toen de ps verwijderd, maar later de ps toch maar weer terug gezet.
Reden: 1 ps toegevoegd, toen de ps verwijderd, maar later de ps toch maar weer terug gezet.
43.98% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 00:22
Ik ook niet, boehoehoehoe.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 5 juli 2017 om 00:23
volgens mij vond ze de reactie van shifty denigrerend, niet het toelichting moeten geven
Ik zie vooral een missie die vindt dat er iets vervelends tegen 1 van haar matties wordt gezegd, en dus moet zij daar iets van zeggen, maar inhoudelijk iets zeggen is te lastig.
woensdag 5 juli 2017 om 00:24
Nooit gelezen idd._Marana_ schreef: ↑04-07-2017 23:59Ik heb napraat van vandaag niet bijgelezen, wel het CM topic zojuist (dat wat er nog staat dan). Ik las daar iets over dat hier op napraat wordt opgeroepen om op in een ander topic te reageren en met z'n allen vervelend te doen tegen iemand. Ik lees heel veel op napraat en ik heb dat soort opjutterij en gevraag om bijval hier eigenlijk nooit gelezen. Waar komt dat idee vandaan? Kunnen de mensen die vinden dat dat echt gebeurt linken naar concrete voorbeelden?
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
woensdag 5 juli 2017 om 00:25
Verkeerde poort.
Snapte jij mijn C, A, en O achter de spelfouten voor Nouschi wel?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.