Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 08:09
woensdag 5 juli 2017 om 08:22
Direct oproepen om ergens te gaan reageren heb ik tot nu toe zelden of nooit gezien en ik zat en zit in een paar achterkamertjes._Marana_ schreef: ↑04-07-2017 23:59Ik heb napraat van vandaag niet bijgelezen, wel het CM topic zojuist (dat wat er nog staat dan). Ik las daar iets over dat hier op napraat wordt opgeroepen om op in een ander topic te reageren en met z'n allen vervelend te doen tegen iemand. Ik lees heel veel op napraat en ik heb dat soort opjutterij en gevraag om bijval hier eigenlijk nooit gelezen. Waar komt dat idee vandaan? Kunnen de mensen die vinden dat dat echt gebeurt linken naar concrete voorbeelden?
Wel zie ik regelmatig dat iemand iets zegt (hier op napraat, of in een achterkamertje) over een bepaald topic en dan ga ik er even kijken (en anderen wrsch ook). Dan kan het gebeuren dat ik er ook ga reageren (en die anderen ook), waardoor het lijkt alsof er een groepje 'afgesproken' heeft om achter een bepaald iemand aan te gaan.
Zeker in de achterkamertjes is de kans natuurlijk groot dat mensen het met elkaar eens zijn, anders waren ze niet samen in hetzelfde achterkamertje terechtgekomen.
Dit alles neemt niet weg dat ik ook zie dat sommige mensen (en lang niet altijd dezelfden) als groep tegen één iemand ingaan. Groepsdynamiek is een prachtig studie-onderwerp, maar als jij die ene bent is het zwaar frustrerend.
Andersom kan iemand ook denken dat hij/zij die ene is, en daardoor niet meer in staat zijn om zichzelf af te vragen of hij/zij mss idd irritant gedrag vertoont.
Jezelf zien als slachtoffer van groepspesten is natuurlijk een stuk prettiger dan toegeven dat je eigen gedrag wel wat verbetering kan gebruiken.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 5 juli 2017 om 08:25
Direct oproepen om ergens te gaan reageren heb ik tot nu toe zelden of nooit gezien en ik zat en zit in een paar achterkamertjes.
Wel zie ik regelmatig dat iemand iets zegt (hier op napraat, of in een achterkamertje) over een bepaald topic en dan ga ik er even kijken (en anderen wrsch ook). Dan kan het gebeuren dat ik er ook ga reageren (en die anderen ook), waardoor het lijkt alsof er een groepje 'afgesproken' heeft om achter een bepaald iemand aan te gaan.
Zeker in de achterkamertjes is de kans natuurlijk groot dat mensen het met elkaar eens zijn, anders waren ze niet samen in hetzelfde achterkamertje terechtgekomen.
Precies dat.
Als iemand kan bewijzen dat hier op NP wordt opgeroepen om massaal op een TO te duiken, zou ik dat wel willen zien.
Nog nooit meegemaakt.
Precies dat.
Als iemand kan bewijzen dat hier op NP wordt opgeroepen om massaal op een TO te duiken, zou ik dat wel willen zien.
Nog nooit meegemaakt.
woensdag 5 juli 2017 om 09:06
Dat zijn verkapte 'oproepen'. Je ziet namelijk regelmatig gebeuren dat een topic hier onder de aandacht wordt gebracht en niet veel later zie je een aantal personen van hier in dat bewuste topic die er eerder nog niet in meeschreven.
Valt niet te ontkennen.
Onlangs werd jij (Yasmijn) tot minstens twee keer toe 'opgeroepen' om toch echt een topic te gaan lezen ondanks jij die pijler onder de negeer hebt.
Van achterkamertjes kan ik niks vertellen, want dat behoor ik niet te weten.
Valt niet te ontkennen.
Onlangs werd jij (Yasmijn) tot minstens twee keer toe 'opgeroepen' om toch echt een topic te gaan lezen ondanks jij die pijler onder de negeer hebt.
woensdag 5 juli 2017 om 09:09
yasmijn schreef: ↑05-07-2017 08:09Orkenflow gaat weg.
Beste mods,
Willen jullie mijn account anonimiseren?
De vele bugs en namaaktopics, in combinatie met slordige comminicatie en moderatie, maken dat ik geen plezier meer beleef aan dit forum.
Bedankt
Als je hier nog leest: je weet dat er een optie is he?
Wat jammer Orkenflow! Ik las je graag.
woensdag 5 juli 2017 om 09:10
Precies wat Solo zegt dus.Bruise schreef: ↑05-07-2017 09:06Dat zijn verkapte 'oproepen'. Je ziet namelijk regelmatig gebeuren dat een topic hier onder de aandacht wordt gebracht en niet veel later zie je een aantal personen van hier in dat bewuste topic die er eerder nog niet in meeschreven.
Valt niet te ontkennen.
"want dat behoor ik niet te weten" Hoezo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 09:13
woensdag 5 juli 2017 om 10:08
woensdag 5 juli 2017 om 11:03
Ja maar luister, daar is het toch een forum voor?Bruise schreef: ↑05-07-2017 09:06Dat zijn verkapte 'oproepen'. Je ziet namelijk regelmatig gebeuren dat een topic hier onder de aandacht wordt gebracht en niet veel later zie je een aantal personen van hier in dat bewuste topic die er eerder nog niet in meeschreven.
Valt niet te ontkennen.
Men schrijft openbaar.
Het is maar hoe je het bekijkt, denk ik dan.
woensdag 5 juli 2017 om 11:06
_Marana_ schreef: ↑04-07-2017 23:59Ik heb napraat van vandaag niet bijgelezen, wel het CM topic zojuist (dat wat er nog staat dan). Ik las daar iets over dat hier op napraat wordt opgeroepen om op in een ander topic te reageren en met z'n allen vervelend te doen tegen iemand. Ik lees heel veel op napraat en ik heb dat soort opjutterij en gevraag om bijval hier eigenlijk nooit gelezen. Waar komt dat idee vandaan? Kunnen de mensen die vinden dat dat echt gebeurt linken naar concrete voorbeelden?
Dat heb jij hier nooit gelezen? Ooooo nou komt ie...de ouwe koei....een hele ouwe nog wel, eentje van .................................
........................... toen zij het bashen noemde? Zij omschreef het als "Lekker met zijn allen tegen 1 die afwijkt". ....... ........................................................
missie_m wijzigde dit bericht op 06-07-2017 13:49
Reden: gedeelte van mijn post gewist
Reden: gedeelte van mijn post gewist
16.79% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 11:07
Ik zit in alle groepjes en achterkamertjes. Heerlijk, lekker stoken en opruien en mensen en masse achter onschuldige lammetjes hier op het forum aan sturen.Knuffelheks schreef: ↑05-07-2017 11:06En ik zit in geen enkel groepje/achterkamertje/volksdansclubje.