Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LostWandress schreef:
08-07-2017 11:47
Als ik mijn planten maar half zo veel aandacht gaf...
Nou inderdaad.
Je bent zelf een theepot
Is dat een nieuwe rage, een * achter je (2e, 3e, 4e,..nick)?
Ik vertrouw geen clowns.
:popcorn:
shifty schreef:
08-07-2017 12:01
Je hebt gelijk hoor Genie. Het is lastig omdat ik eigenlijk niet kan geloven dat iemand echt zo is. Negeren is ook een vorm van de hoop opgeven.
In mijn optiek: nee hoor. Het is gewoon een kwestie van aacepteren dat sommige mensen communiceren op een manier die niet bij jou past, zich gedragen op een manier die niet bij jou past. En door te reageren ga je de strijd aan, die op voorhand verloren is als het gaat om iemand die nulkommanul zelfreflectie heeft en nulkommanul intentie heeft om überhaupt met wie dan ook rekening te houden. En het is al op voorhand verloren omdat iemand zich verschuilt achter: ik heb het recht...

Negeren is in zo'n geval niet de hoop opgeven. Ik zie het meer als: als je met de rug tegen de muur staat, vooruit en aan de zijkant geen uitweg is, dan is het handig om de muur af te breken, erover heen te gaan, eronderdoor of wat dan ook. Een andere strategie om je gewenste doel te bereiken (waarvan ik eerlijk moet zeggen dat ik denk dat uitermate idealistisch en onrealistisch is).

Blijven reageren is juist toegeven aan Einsteins wet van de waanzin: hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten. En gezien ik jou hoger inschat dan waanzinng ... :P
salute schreef:
08-07-2017 12:24
:cat: sorry mensen voor de tijdelijke topicvervuiling, het moest er even uit.
Hoop nu weer leuke dingen te lezen :there:

Voor leuke dingen (kattenplaatjes, muzieklinkjes of recepten) is hier geen plaats. Daarvoor is Schaduwnapraat bedacht. ;-D

*steunt Nouschi in kansloze missie*
anoniem_6478ad38855b1 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 12:27
0.28% gewijzigd
Croma is een een Bitch.
salute schreef:
08-07-2017 12:24

Dit is napraat hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gewoon negeren als je je zo ergert. Dat constante gezeik tegen/over Impala is irritanter dan Impala zelf wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
GenieInABottle schreef:
08-07-2017 12:20
In mijn optiek: nee hoor. Het is gewoon een kwestie van aacepteren dat sommige mensen communiceren op een manier die niet bij jou past, zich gedragen op een manier die niet bij jou past. En door te reageren ga je de strijd aan, die op voorhand verloren is als het gaat om iemand die nulkommanul zelfreflectie heeft en nulkommanul intentie heeft om überhaupt met wie dan ook rekening te houden. En het is al op voorhand verloren omdat iemand zich verschuilt achter: ik heb het recht...

Negeren is in zo'n geval niet de hoop opgeven. Ik zie het meer als: als je met de rug tegen de muur staat, vooruit en aan de zijkant geen uitweg is, dan is het handig om de muur af te breken, erover heen te gaan, eronderdoor of wat dan ook. Een andere strategie om je gewenste doel te bereiken (waarvan ik eerlijk moet zeggen dat ik denk dat uitermate idealistisch en onrealistisch is).

Blijven reageren is juist toegeven aan Einsteins wet van de waanzin: hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten. En gezien ik jou hoger inschat dan waanzinng ... :P
Eens. :thumbsup:
@Joost heb jij hier :koffie: beschuit met muisjes bij?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
ThunderassMan schreef:
08-07-2017 12:27
Eens. :thumbsup:

Tuurlijk :biggrin:
Nouschi schreef:
08-07-2017 12:25
Gewoon negeren als je je zo ergert. Dat constante gezeik tegen/over Impala is irritanter dan Impala zelf wat mij betreft.
Heb je gelijk in Nouschi, moment van zwakte. Mijn vingers moesten bewegen, ze sliepen van het erop zitten. Vergeef me :hug:
Croma is een een Bitch.
Wat Genie zegt dus.
LostWandress schreef:
08-07-2017 12:15
Is dat een nieuwe rage, een * achter je (2e, 3e, 4e,..nick)?
Nee.
GenieInABottle schreef:
08-07-2017 12:32
Nee.
:mrgreen:
GenieInABottle schreef:
08-07-2017 12:32
Nee.
Wat is het dan? Ik zag het al bij 3 (ver)nieuw(d)e nicks hier.
Joostisandersgeaard2 schreef:
08-07-2017 12:17
:popcorn:

Hee lang niet gezien.

Joost dus, popcorn meer dan zat.
GenieInABottle schreef:
08-07-2017 12:20

Mooie post heb ook de negeer gebruikt maar helaas zie je de quotes dan nog , zou daar nou niks aan te doen zijn ?
LostWandress schreef:
08-07-2017 12:35
Een manier om je nick herkenbaar te houden, vermoed ik?
Nouschi schreef:
08-07-2017 12:25

Hoor hoor.
Pretzel66 schreef:
Mooie post heb ook de negeer gebruikt maar helaas zie je de quotes dan nog , zou daar nou niks aan te doen zijn ?
Omheenforummen.
Niet alles willen lezen en weten
Je bent zelf een theepot
@Joost, ben jij de Joost van Masterchef?
LostWandress schreef:
Aandachttrekkerij joh.
LostWandress schreef:
Een teken dat iemand niet nieuw is, maar een oude vertrouwde, als in 'goed volk'. Zodat een wantrouwende houding t.o.v. van een vreemdeling, niet nodig is, zoiets.
Een herboren oude nieuwe.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven