Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:11
Nou inderdaad.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 8 juli 2017 om 12:20
In mijn optiek: nee hoor. Het is gewoon een kwestie van aacepteren dat sommige mensen communiceren op een manier die niet bij jou past, zich gedragen op een manier die niet bij jou past. En door te reageren ga je de strijd aan, die op voorhand verloren is als het gaat om iemand die nulkommanul zelfreflectie heeft en nulkommanul intentie heeft om überhaupt met wie dan ook rekening te houden. En het is al op voorhand verloren omdat iemand zich verschuilt achter: ik heb het recht...
Negeren is in zo'n geval niet de hoop opgeven. Ik zie het meer als: als je met de rug tegen de muur staat, vooruit en aan de zijkant geen uitweg is, dan is het handig om de muur af te breken, erover heen te gaan, eronderdoor of wat dan ook. Een andere strategie om je gewenste doel te bereiken (waarvan ik eerlijk moet zeggen dat ik denk dat uitermate idealistisch en onrealistisch is).
Blijven reageren is juist toegeven aan Einsteins wet van de waanzin: hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten. En gezien ik jou hoger inschat dan waanzinng ...
zaterdag 8 juli 2017 om 12:24
Voor leuke dingen (kattenplaatjes, muzieklinkjes of recepten) is hier geen plaats. Daarvoor is Schaduwnapraat bedacht.
*steunt Nouschi in kansloze missie*
anoniem_6478ad38855b1 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 12:27
0.28% gewijzigd
zaterdag 8 juli 2017 om 12:25
zaterdag 8 juli 2017 om 12:27
Eens.GenieInABottle schreef: ↑08-07-2017 12:20In mijn optiek: nee hoor. Het is gewoon een kwestie van aacepteren dat sommige mensen communiceren op een manier die niet bij jou past, zich gedragen op een manier die niet bij jou past. En door te reageren ga je de strijd aan, die op voorhand verloren is als het gaat om iemand die nulkommanul zelfreflectie heeft en nulkommanul intentie heeft om überhaupt met wie dan ook rekening te houden. En het is al op voorhand verloren omdat iemand zich verschuilt achter: ik heb het recht...
Negeren is in zo'n geval niet de hoop opgeven. Ik zie het meer als: als je met de rug tegen de muur staat, vooruit en aan de zijkant geen uitweg is, dan is het handig om de muur af te breken, erover heen te gaan, eronderdoor of wat dan ook. Een andere strategie om je gewenste doel te bereiken (waarvan ik eerlijk moet zeggen dat ik denk dat uitermate idealistisch en onrealistisch is).
Blijven reageren is juist toegeven aan Einsteins wet van de waanzin: hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten. En gezien ik jou hoger inschat dan waanzinng ...![]()
zaterdag 8 juli 2017 om 12:30
zaterdag 8 juli 2017 om 12:32
Nee.LostWandress schreef: ↑08-07-2017 12:15Is dat een nieuwe rage, een * achter je (2e, 3e, 4e,..nick)?
zaterdag 8 juli 2017 om 12:35
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is het dan? Ik zag het al bij 3 (ver)nieuw(d)e nicks hier.
Hee lang niet gezien.
Joost dus, popcorn meer dan zat.
Mooie post heb ook de negeer gebruikt maar helaas zie je de quotes dan nog , zou daar nou niks aan te doen zijn ?GenieInABottle schreef: ↑08-07-2017 12:20In mijn optiek: nee hoor. Het is gewoon een kwestie van aacepteren dat sommige mensen communiceren op een manier die niet bij jou past, zich gedragen op een manier die niet bij jou past. En door te reageren ga je de strijd aan, die op voorhand verloren is als het gaat om iemand die nulkommanul zelfreflectie heeft en nulkommanul intentie heeft om überhaupt met wie dan ook rekening te houden. En het is al op voorhand verloren omdat iemand zich verschuilt achter: ik heb het recht...
Blijven reageren is juist toegeven aan Einsteins wet van de waanzin: hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten. En gezien ik jou hoger inschat dan waanzinng ...![]()
Een manier om je nick herkenbaar te houden, vermoed ik?LostWandress schreef: ↑08-07-2017 12:35Wat is het dan? Ik zag het al bij 3 (ver)nieuw(d)e nicks hier.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:39
Aandachttrekkerij joh.LostWandress schreef: ↑08-07-2017 12:35Wat is het dan? Ik zag het al bij 3 (ver)nieuw(d)e nicks hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 juli 2017 om 12:39
Een teken dat iemand niet nieuw is, maar een oude vertrouwde, als in 'goed volk'. Zodat een wantrouwende houding t.o.v. van een vreemdeling, niet nodig is, zoiets.LostWandress schreef: ↑08-07-2017 12:35Wat is het dan? Ik zag het al bij 3 (ver)nieuw(d)e nicks hier.
Een herboren oude nieuwe.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)