Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Courage-- schreef:
16-07-2017 16:35
Oja, 3 keer over '15' gelezen. In plaats van '16' wat ik dus las.
Maar ik was dus ziek, haha, dus ik heb een excuus. :proud:
Iemand een linkje naar het andere forum?
https://www.sayswho.nl/forums/topic/sug ... /#post-568
En niks tegen Yassepopje hoor, viel me op dat niemand hierover valt.
Ligt er dus aan wie wat zegt. Ook niet erg maar kan maar duidelijk zijn.
-bambi- schreef:
16-07-2017 16:39
En niks tegen Yassepopje hoor, viel me op dat niemand hierover valt.
Ligt er dus aan wie wat zegt. Ook niet erg maar kan maar duidelijk zijn.
Er waren er meer die openlijk toegaven te hebben zitten googlen en daar viel ook niemand over. Googlen is trouwens ook niet verboden he.
SinDudas schreef:
16-07-2017 16:12
Als je hier zo ontevreden bent dat je een ander forum gaat maken en/of er lid van wordt, wat heb je dan nog voor reden om hier nog te komen? Als het toch niet verbetert?
Oh je mag maar op 1 forum posten, dat wist ik niet. En ja, ik weet dat het vivaforum nu verre van lekker werkt, dat weten de mods ook. Zowel de mods als ik kunnen daar weinig aan doen dus blijven zeiken heeft geen zin.
Je bent zelf een theepot
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 16:27
Nee, dat is ten strengste verboden blijkbaar.
Dat zeg ik toch niet?
Maar zou jij hier dan nog steeds blijven posten als over zeg 2 maanden de boel hier nog steeds niet is verbeterd? En dat andere forum juist heel goed loopt?
Dank Lady_Voldemort.
Ik neem de honneurs even waar voor Missie, qua quoten uit het verleden. ;)
Aan het bijlezen hier bij gebrek aan beter op dit kut niet werkbare forum.
SinDudas schreef:
16-07-2017 16:43
Dat zeg ik toch niet?
Maar zou jij hier dan nog steeds blijven posten als over zeg 2 maanden de boel hier nog steeds niet is verbeterd? En dat andere forum juist heel goed loopt?
Weet ik niet. Ik vind het ook niet zo'n boeiend vraagstuk eigenlijk, we zien het allemaal wel.
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 16:40
Er waren er meer die openlijk toegaven te hebben zitten googlen en daar viel ook niemand over. Googlen is trouwens ook niet verboden he.
Allemaal op de brandstapel!
Ben een beetje recalcitrant vandaag.
Heel NL op vakantie en wij gaan verbouwen thuis. Jeuj.
..
...
.....

:'(
Ik vind Yas haar opmerking niet zo gek hoor.
Ik heb de OP van dat topic gelezen en het was duidelijk dat er met TO iets mis was of dat iemand een ander een hak wilde zetten.
Vanuit bezorgdheid ga je gegevens googlen. En kennelijk heeft iemand de politie ingeschakeld n.a.v. het adres. En ziet Yas dat er eerder een ambulance is geweest. Tja. Ik snap best dat mensen het internet opgaan n.a.v. zo'n OP.
Valt er bij FOK! te rellen ofzo?
Dat alle kort pittige kapsels zich daar verzamelen?
Zet ik wel een pruik op.
Jezus. Waarom maken mensen ervan dat ik vind dat je maar op 1 forum mag posten?

Ik erger me niet eens zo erg aan de bugs hier. (muv de tijd bug nu, maar het is nou eenmaal niet handig als je iemands antwoord niet te zien krijgt)
Dus echt zeiken doe ik niet eens.
Ik zou alleen zelf geen energie meer willen steken in iets waar ik van weg ben gelopen omdat ik me er zo aan ergerde.

Dat is alles.
Ik kan niet inloggen op het andere forum??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SinDudas schreef:
16-07-2017 16:53

Ik erger me niet eens zo erg aan de bugs hier. (muv de tijd bug nu, maar het is nou eenmaal niet handig als je iemands antwoord niet te zien krijgt)
Ik zou alleen zelf geen energie meer willen steken in iets waar ik van weg ben gelopen omdat ik me er zo aan ergerde.

Dat is alles.
Nee joh, maak van je hart geen moordkuil.
Ik verveel me de tyfus dus gooi het eruit!
Hup! :whip:
Nouschi schreef:
16-07-2017 16:54
nu al geband?
:P
Nouschi schreef:
16-07-2017 16:54
Heb je je al aangemeld dan?
-bambi- schreef:
16-07-2017 16:48
Ben een beetje recalcitrant vandaag.
Heel NL op vakantie en wij gaan verbouwen thuis. Jeuj.
..
...
.....

:'(
:hug: Jij zit er straks supergezellig bij en de anderen moeten het doen met hum ouwe meuk!
bambi:
:couple:
Wij zijn al op vakantie geweest. En man is op eigen houtje ook aan een kleine verbouwing begonnen.
SinDudas schreef:
16-07-2017 16:53

Dat is alles.
Het zal de toon en woordkeus zijn denk ik aangezien meerdere mensen het zo lazen.
Je bent zelf een theepot
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 16:58
Heb je je al aangemeld dan?
:proud:
Je moet je wel eerst registreren enzo hè?
Niet dat je automatisch wordt doorgelinkt van hier naar daar. :)
Ik hoop dat het nieuwe forum loopt als een tierelier, heel snel knetterdruk is en vol staat met discussies waar de vonken vanaf vliegen.
Tegen die tijd maakt het weinig uit (voor mij) als het vivaforum vol gewiste offtopics en opdemannetjes staat.

Ik verwacht dat niet gelijk, dus ben hier ook niet gelijk weg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb zelf al moeite om hier alles bij te houden, als ik dat ook nog eens op een ander forum moet gaan doen heb ik helemaal geen Real Life meer.
Blaise* schreef:
16-07-2017 17:02
:hug: Jij zit er straks supergezellig bij en de anderen moeten het doen met hum ouwe meuk!

Ik zou willen dat ik daar van op zou knappen (vinnik voor hunnie dan weer sielug en trouwens, de meeste hunnies in mijn omgeving zitten er al leuk bij) maar lief dat je een poging waagde!

Ga maar rauw vlees met bloedranden in m'n bek proppen vanavond. Of waar is Skull, met z'n bloederige plaatjes. :twisted: :bonk: :thunder:
feow schreef:
16-07-2017 17:16
Ik hoop dat het nieuwe forum loopt als een tierelier, heel snel knetterdruk is en vol staat met discussies waar de vonken vanaf vliegen.
Tegen die tijd maakt het weinig uit (voor mij) als het vivaforum vol gewiste offtopics en opdemannetjes staat.

Ik verwacht dat niet gelijk, dus ben hier ook niet gelijk weg.
Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven