Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Antifaforum ? Nooit van gehoord.
Maar je hbt vast net iets heel scherpzinnigs geschreven.
Ik zal lachen, anders is het zo genant voor je.
Ha
Ha
Ha.

Jij ook fijne avond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
feow schreef:
21-08-2017 21:06
Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!

En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.
En toch was er ook daar veel ruimte voor warmte en meeleven.

En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
Mooi geschreven. :)
Fatsoen en historisch besef ja.

Over hachee gesproken: Ik heet dan wel geen Yas maar ik doe dus altijd 500/600 gram rundvlees, in blokjes snijden, aanbraden in hete boter, 500 g uien in halve ringen erbij, zakkie hacheekruiden van Stegeman erbij plus wat extra laurierblaadjes en een 'groot' blikje tomatenpuree, beetje water en dan maar stoven, een uurtje of drie vier. Aan het einde van de stoofperiode een maizenapapje (= maizena plus wat melk met een vork tot een papje geklopt) erdoor om te binden en klaar. Te serveren met rijst of aardappelen en voor mezelf doe ik er ook altijd rooie kool bij met appeltjes, gewoon uit een pot.
Ik haat het dat ik het moet zeggen, maar sommige dingen waren vroeger echt beter. ;-D
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady_Voldemort schreef:
21-08-2017 21:24

Over hachee gesproken: Ik heet dan wel geen Yas maar ik doe dus altijd 500/600 gram rundvlees, in blokjes snijden, aanbraden in hete boter, 500 g uien in halve ringen erbij, zakkie hacheekruiden van Stegeman erbij plus wat extra laurierblaadjes en een 'groot' blikje tomatenpuree, beetje water en dan maar stoven, een uurtje of drie vier. Aan het einde van de stoofperiode een maizenapapje (= maizena plus wat melk met een vork tot een papje geklopt) erdoor om te binden en klaar. Te serveren met rijst of aardappelen en voor mezelf doe ik er ook altijd rooie kool bij met appeltjes, gewoon uit een pot.
Doe je dan riblappen?
Wat kan je ipv hacheekruiden doen?
Solomio schreef:
21-08-2017 21:26
Ik haat het dat ik het moet zeggen, maar sommige dingen waren vroeger echt beter. ;-D
Ja :hihi:
    feow schreef:
    21-08-2017 21:06
    Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!

En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.
    En toch was er ook daar veel ruimte voor warmte en meeleven.

En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
    En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
    En uit fatsoen en historisch besef (ouders, grootouders) heb ik ook niet zoveel behoeft aan iemand uitmaken voor rotte vis of godsklere kortzichtige trut, ook al is dat dan niet racistisch.
    “Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
    blijfgewoonbianca schreef:
    21-08-2017 21:22
    Antifaforum ? Nooit van gehoord.
    Het moet wel iets heel schandelijks zijn, dat antifa gedoe. Stel je voor zeg. Getverdemme, dat je tegen fascisme bent. Hoe halen sommige mensen het in hun hoofd.
    Lady_Voldemort schreef:

En na de hachee griesmeelpap met bessensaus
    Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
    Lady_Voldemort schreef:

Mmmmmm lekker binnenkort maar weer eens hachee maken al heel lang niet gegeten.
    I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
    MoirenPhae schreef:
    21-08-2017 21:26
    Doe je dan riblappen?
    Wat kan je ipv hacheekruiden doen?
    Laurier. kruidnageltjes en zout geloof ik. Paprikapoeier lijkt me er ook wel lekker door. En ik ken ook wel mensen die er ontbijtkoek door gooien, voor het zoetje. maar dat vind ik persoonlijk dus niks.
    Lady_Voldemort schreef:
    21-08-2017 21:27
    Het moet wel iets heel schandelijks zijn, dat antifa gedoe. Stel je voor zeg. Getverdemme, dat je tegen fascisme bent. Hoe halen sommige mensen het in hun hoofd.
    O, ik lgde de kllemTOON Verkeerd. An-TI -fa forum.
    Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
    Lady_Voldemort schreef:
    21-08-2017 21:30
    Laurier. kruidnageltjes en zout geloof ik. Paprikapoeier lijkt me er ook wel lekker door. En ik ken ook wel mensen die er ontbijtkoek door gooien, voor het zoetje. maar dat vind ik persoonlijk dus niks.
    Kijk, die kruiden heb ik. Hoeft het kind morgen alleen even langs de slager.
    Wat klinkt een brekende stem afgrijselijk zeg.
    Lady_Voldemort schreef:
    21-08-2017 21:30
    Ik ook niet.
    I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
    Een pond uien maar??? Jemig.
    die ik wilde bestaat al...
    attribuutje schreef:
    21-08-2017 21:41
    Een pond uien maar??? Jemig.
    Ja 1 op 1 dat doe ik ook altijd, dus een pond vlees en dan ook een pond uien.
    _Inkie_ schreef:
    21-08-2017 21:47
    Ja 1 op 1 dat doe ik ook altijd, dus een pond vlees en dan ook een pond uien.
    Ja precies. Maar dat komt ook een beetje omdat ik na het snijden van een pond uien wel zo'n beetje uitgejankt ben
    Lady_Voldemort schreef:
    21-08-2017 22:11
    Ja precies. Maar dat komt ook een beetje omdat ik na het snijden van een pond uien wel zo'n beetje uitgejankt ben
    Ik heb hele verse uien (als in vorige week van het land af) :'(
    MoirenPhae schreef:
    21-08-2017 22:12
    Ik heb hele verse uien (als in vorige week van het land af) :'(
    Oei dat wordt janken. :hug:
    _Inkie_ schreef:
    21-08-2017 22:14
    Wordt? :sarcastic:
    Ze is al aan het janken.
    Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
    _Inkie_ schreef:
    21-08-2017 22:14
    Ik huil nooit. Van de week moest ik na ui 2 stoppen. En kind dat ook aan het aanrecht stond stond ook te janken :rofl:
    MoirenPhae schreef:
    21-08-2017 22:20
    Ik huil nooit. Van de week moest ik na ui 2 stoppen. En kind dat ook aan het aanrecht stond stond ook te janken :rofl:
    uien pellen onder stromende kraan
    friezinnetje2014 schreef:
    21-08-2017 22:21
    Dan spoelen alle snippers weg.
    friezinnetje2014 schreef:
    21-08-2017 22:21
    Dit.
    Of een duikbril op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven