Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Denken jullie echt dat het broer-zus topic nep is? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen... Volgens mij start je een topic (onbewust) als je toe bent aan actie/ verandering. Alsof je om een duwtje in de rug vraagt: ofwel om er een punt achter te zetten ofwel om te stoppen met zeuren. Dan is het toch niet gek dat het snel gaat? En het verhaal is te bizar voor woorden, maar het komt wel voor... Waarom zou het dan fake zijn? Haar reactie en toon komen zo oprecht over... Of ben ik nu naïef 8-)
Solomio schreef:
31-07-2017 20:36
Ze
Vraagt
Of
Ik
BAM
Ben.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Wie heeft me nou weer nodig?
RosainVietnam schreef:
31-07-2017 22:14
Denken jullie echt dat het broer-zus topic nep is? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen... Volgens mij start je een topic (onbewust) als je toe bent aan actie/ verandering. Alsof je om een duwtje in de rug vraagt: ofwel om er een punt achter te zetten ofwel om te stoppen met zeuren. Dan is het toch niet gek dat het snel gaat? En het verhaal is te bizar voor woorden, maar het komt wel voor... Waarom zou het dan fake zijn? Haar reactie en toon komen zo oprecht over... Of ben ik nu naïef 8-)
Ik heb geen idee maar ik denk ook dat je hier komt als het je heel hoog zit en dan word je bevestigd in je gevoel dat het niet klopt en ga je er over praten. Dat het dan in een versnelling komt vind ik niet zo heel raar. Dus het zou kunnen.
_Inkie_ schreef:
31-07-2017 22:26
Ik heb geen idee maar ik denk ook dat je hier komt als het je heel hoog zit en dan word je bevestigd in je gevoel dat het niet klopt en ga je er over praten. Dat het dan in een versnelling komt vind ik niet zo heel raar. Dus het zou kunnen.
Al is er maar 4% kans dat het wel waar is dan is het verschrikkelijk om te lezen dat je niet wordt geloofd. Wat een bizar verhaal maar een ding weet ik zeker; soms zijn de dagelijkse zaken van zomaar mensen echt waar, ook al schreeuwt alles wat er gezegd/beschreven wordt dat het te belachelijk voor woorden is. Ik heb dus geen idee maar wat een verdriet en ontgoocheling als het echt zo is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
31-07-2017 23:03
Al is er maar 4% kans dat het wel waar is dan is het verschrikkelijk om te lezen dat je niet wordt geloofd. Wat een bizar verhaal maar een ding weet ik zeker; soms zijn de dagelijkse zaken van zomaar mensen echt waar, ook al schreeuwt alles wat er gezegd/beschreven wordt dat het te belachelijk voor woorden is. Ik heb dus geen idee maar wat een verdriet en ontgoocheling als het echt zo is.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar de laatste tijd was het forum bijzonder saai en ik verdenk de redactie van het plaatsen van smeuïge topics. Het is nl de laatste tijd wel raak met bijzondere topics met bijzondere wendingen ....
MissPientje schreef:
31-07-2017 23:18
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar de laatste tijd was het forum bijzonder saai en ik verdenk de redactie van het plaatsen van smeuïge topics. Het is nl de laatste tijd wel raak met bijzondere topics met bijzondere wendingen ....
Het kan maar zo miss Pientje. Ik hoop het echt want dat betekent dat er niet een moeder met twee kinderen vandaag haar wereld heeft zien instorten. Dat is echt veel fijner voor allen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Idd dat zou wel de beste uitkomst zijjn. Dit soort verhalen kent in het echte leven alleen maar verliezers....
Of een gezellig gedichtje op pagina 5678 . Dat kan nog steeds even goed hoor! ;-)
Ginerva schreef:
31-07-2017 21:32
Ja daar ben ik het mee eens, ze heeft een hoop mensen beledigd vandaag.
En is alweer terug.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
01-08-2017 00:57
En is alweer terug.
ze is erg vervelend en beledigend in bijna elke post.
Ginerva schreef:
31-07-2017 21:32
Ja daar ben ik het mee eens, ze heeft een hoop mensen beledigd vandaag.
Ik heb wat gelezen en een dikke :hug: :smooch:
Alixane schreef:
01-08-2017 00:57
En is alweer terug.
Nee hoe dan ? Hoe heet ze nu ?
MissPientje schreef:
31-07-2017 23:18
Denk ik ook.
sassa_82 schreef:
01-08-2017 02:07
ze is erg vervelend en beledigend in bijna elke post.
Zijn er meer die altijd zo onaardig en beledigend posten toch?
Nouschi schreef:
31-07-2017 21:20
Jij hoeft er ook niet aan te doen, dat doet zij wel.
En toch begrijp je best wat ik bedoel.

Ik erger me groen en geel aan al dat trollhinten hier.
Als ik een topic niet geloof dan reageer ik er gewoon niet. Net als wanneer het een onderwerp betreft wat me niet interesseert.
En als iemand vervelend post heb ik de keuze om te negeren of om er tegenin te gaan. Ongeacht of iemand die vervelende posts meent.

Hier op Viva wordt de term trol gebruikt om aan te geven dat iemand liegt, maar volgens mij is een trol iemand die expres bijv provoceert of bepaalde reacties wil oproepen. Daar zijn er hier nogal wat van.
En sommige negeer ik, sommige niet.

Aannemen dat iemand dingen verzint vind ik ongelofelijk irritant en aanmatigend en zal ik niet snel doen.
Liever mijn energie 'verspillen' aan iemand die liegt dan iemand die niet liegt uitmaken voor leugenaar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Eigenlijk ben ik het wel eens met Solomio.
Zelf maak ik me er ook nog wel eens schuldig aan, dat moet ik wel toegeven. Maar zo langzaam aan worden bijna alle nieuwe forumsters en iedereen met een apart verhaal beticht van trollen / liegen. En dat kan bijna niet kloppen. Daarnaast leidt het ertoe (bij mij in ieder geval) dat ik vaak niet meer reageer omdat het "toch wel niet waar zal zijn". En dat vind ik wel jammer, dat het wantrouwen hier op het forum zo groot is geworden dat zoveel verdacht wordt.
Want het betekent dat er mensen met echte problemen of vragen ook niet meer in hun waarde worden gelaten. Of vervelende reacties krijgen, terwijl ze oprecht zijn.
Ik vind het hinten van TO troll's HIER niet erg, dat mag hier en met de reden dat men dat niet in een topic gaat tikken elke keer.

Maar ik reageer ook gewoon bijna nooit meer als ik meteen er geen bal van geloof. Zonde van je tijd.

Vind dat reageren in topics op overduidelijke trollen ( die alleen reageren op de boel op te ruien en dat zijn er best veel ) zelf nogal irritant. Zit nu bij een aantal topics pagina's lang zinloze discussie's te lezen, dan doe je zelf mee aan het vervuilen van andermans topic.

Je weet dat ze het expres doen en dan toch in andermans topic er op blijven reageren. Negeer ze dan ook gewoon.

Of komt hier spuien.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 01-08-2017 08:24
10.40% gewijzigd
Solomio schreef:
01-08-2017 08:10
En toch begrijp je best wat ik bedoel.

Ik erger me groen en geel aan al dat trollhinten hier.
Als ik een topic niet geloof dan reageer ik er gewoon niet. Net als wanneer het een onderwerp betreft wat me niet interesseert.
En als iemand vervelend post heb ik de keuze om te negeren of om er tegenin te gaan. Ongeacht of iemand die vervelende posts meent.

Hier op Viva wordt de term trol gebruikt om aan te geven dat iemand liegt, maar volgens mij is een trol iemand die expres bijv provoceert of bepaalde reacties wil oproepen. Daar zijn er hier nogal wat van.
En sommige negeer ik, sommige niet.

Aannemen dat iemand dingen verzint vind ik ongelofelijk irritant en aanmatigend en zal ik niet snel doen.
Liever mijn energie 'verspillen' aan iemand die liegt dan iemand die niet liegt uitmaken voor leugenaar.
Prima natuurlijk Maar om dan zo'n post hier neer te zetten:

Ze
Vraagt
Of
Ik
BAM
Ben.

:rofl::rofl::rofl::rofl:

En net doen of haar vragen aan het eind serieus zijn gaat mij echt te ver en vind ik een beetje irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier mag je trolhinten idd. Daar is dit topic oa voor :hihi:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-08-2017 08:23
Hier mag je trolhinten idd. Daar is dit topic oa voor :hihi:
Ja, maar dan mag ik het nog steeds irritant vinden dat a) het trolhinten wel een sport op zich lijkt en b) de term trol nogal eenzijdig gebruikt wordt.
Nouschi schreef:
01-08-2017 08:22
Prima natuurlijk Maar om dan zo'n post hier neer te zetten:

Ze
Vraagt
Of
Ik
BAM
Ben.

:rofl::rofl::rofl::rofl:

En net doen of haar vragen aan het eind serieus zijn gaat mij echt te ver en vind ik een beetje irritant.
Tja, het grootste deel van haar vragen heb ik irl ook wel gekregen, dus zelfs als zij het doet om te zuigen zijn er toch echt mensen die serieus zo denken.

Maar goed, wat mij betreft mag de term trol wel wat anders geïnterpreteerd gaan worden.
Deze van jou "maar volgens mij is een trol iemand die expres bijv provoceert of bepaalde reacties wil oproepen" was volgens mij precies die groene haag.

En iemand liegt om bepaalde reacties te ontlokken, dus is ongeveer hetzelfde toch?
Maar even iets heel anders: het quote-cijfertje in de tabbladen is verdwenen.
:cheer2: :blob: :jump: :cheer2:
Ben ik net gewent aan de cijfertjes tussen de haakjes is het ineens weg ;-)
Solomio schreef:
01-08-2017 08:52
Tja, het grootste deel van haar vragen heb ik irl ook wel gekregen, dus zelfs als zij het doet om te zuigen zijn er toch echt mensen die serieus zo denken.

Maar goed, wat mij betreft mag de term trol wel wat anders geïnterpreteerd gaan worden.
Ik bedoelde de vragen gerelateerd aan "ben jij BAM dan"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven