Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 1 augustus 2017 om 12:16
Elle heeft een permaban. Dat betekent dat je niet meer mag meeschrijven op het forum.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 1 augustus 2017 om 12:21
Ja, je kunt dan gaan schrijven onder een andere nick, totdat de mods erachter komen, dan word je weer geband.
Er zijn mensen die dat hier al jaren zo doen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 1 augustus 2017 om 13:22
dinsdag 1 augustus 2017 om 13:40
Ook met een ipban kan je snel genoeg weer forummen als je niet heel dom bent.
dinsdag 1 augustus 2017 om 15:30
Voor 'op de man' en provoceren. Ze is ergens begin dit jaar geband.BridgetteDubois schreef: ↑01-08-2017 15:14Ik weet niet eens waarvoor Elle een perma kreeg. Miste haar inderdaad al even.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:16
En schelden kon ze ook goed, daar kreeg ze de laatste ban in de banorde volgens mij voor.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:36
Er zit ofwel iemand in opdracht kliks te scoren voor een kwijnend forum, of we kunnen ieder moment een rijmpje verwachten.Miss_Dizzy schreef: ↑01-08-2017 16:11Oke ik denk nu ook dat dat broer/zus topic niet echt is na het 'badkamer-incident'.
Het past te perfect. Nou ja Sanoma heeft weer leuke reclame inkomsten in de zomervakantie.
Wel interessant om te zien wat je mensen dus allemaal kunt laten geloven (of waar ze in mee willen gaan als ze zich vervelen).
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:36
Ik kon haar jaren 50 ideeën best waarderen.Fee-de-Goede schreef: ↑01-08-2017 16:16![]()
En schelden kon ze ook goed, daar kreeg ze de laatste ban in de banorde volgens mij voor.
Soms stond ik op het punt om sokken te gaan breien nou ja als ik dat zou kunnen dan.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:42
Ik ook niet,ik dacht nog heel even oké het kan allemaal maar na de laatste update nee nee nee.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:45
Ik moest echt tien keer kijken voordat ik niet meer las 'en scheiden kon ze ook heel goed'. Ik dacht al, waarom zou dat banwaardig zijnFee-de-Goede schreef: ↑01-08-2017 16:16![]()