Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 september 2017 om 19:22
donderdag 7 september 2017 om 19:23
Like a glove.
donderdag 7 september 2017 om 19:30
donderdag 7 september 2017 om 19:37
donderdag 7 september 2017 om 19:37
Klopt hoor al heel vaak meegemaakt.Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 17:29Nou ja, ik word een beetje iebelig van die vanzelfsprekendheid waarmee het ambt van schoonmaakster vaak wordt verbonden met een gebrekkige ontwikkeling.
Een manager die ik een paar jaar geleden heb gehad heeft nog stennis staan schoppen met een medewerker van een andere tak in de hotel/restaurant branche die zich duidelijk ver verheven voelde boven het schoonmaak personeel.
Beetje jammer voor die persoon was alleen dat ze van bijna mijn hele team het laagst opgeleid was
Awkwaaaaard. Sta je daar met je grote tater.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 07-09-2017 19:38
0.23% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 7 september 2017 om 19:39
AeonOfWinter schreef: ↑07-09-2017 19:37Klopt hoor al heel vaak meegemaakt.
Een manager die ik een paar jaar geleden heb gehad heeft nog stennis staan schoppen met een medewerker van een andere tak in de hotel/restaurant branche die zich duidelijk ver verheven voelde boven het schoonmaak personeel.
Beetje jammer voor die persoon was alleen dat ze van bijna mijn hele team het laagst opgeleid was![]()
Awkwaaaaard. Sta je daar met je grote tater.
donderdag 7 september 2017 om 19:39
Waarom zou mijn moeder een collectebus meenemen tijdens haar bezoek?
donderdag 7 september 2017 om 19:43
Ik weet het niet? Misschien is ze zo'n lieverd van een collectant? En denkt ze: "kom, ik combineer het brengen van wat extra vitamines naar Tarlin even met wat centjes ophalen voor het goede doel". Zou kunnen toch?
donderdag 7 september 2017 om 19:46
Zou kunnen inderdaad. Heeft het fonds zijn geld nog eerder van mij.herfstappeltaart schreef: ↑07-09-2017 19:43Ik weet het niet? Misschien is ze zo'n lieverd van een collectant? En denkt ze: "kom, ik combineer het brengen van wat extra vitamines naar Tarlin even met wat centjes ophalen voor het goede doel". Zou kunnen toch?