Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 september 2017 om 19:48
Ja echt, ze had wel heel Havo afgerond.
Prima natuurlijk, niets mis mee, maar de manier waarop. Oi oi oi, ik kan ik er zo slecht tegen. Of ik nu stront aan het scheppen ben (ja, dat heb ik gedaan in de zorg en aankomende week begin ik er weer mee
Dame heeft later wel aan iedereen haar excuses aangeboden, dat dan weer wel.
LV: Je komt wel weer terug, toch?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 7 september 2017 om 19:49
Ik denk het niet. Ik zat hier voor mijn lol, niet voor mijn verdriet.
donderdag 7 september 2017 om 19:49
Ik hoop ook dat LV weer terug komtAeonOfWinter schreef: ↑07-09-2017 19:48Ja echt, ze had wel heel Havo afgerond.
Prima natuurlijk, niets mis mee, maar de manier waarop. Oi oi oi, ik kan ik er zo slecht tegen. Of ik nu stront aan het scheppen ben (ja, dat heb ik gedaan in de zorg en aankomende week begin ik er weer mee) of op de uni een formule aan het uitwerken ben. Ik ben een pacifist en haast niet boos te krijgen, maar oef, ik heb mezelf toch even opgesloten in de wasruimte toen.
Dame heeft later wel aan iedereen haar excuses aangeboden, dat dan weer wel.![]()
LV: Je komt wel weer terug, toch?
Dat is dan wel dapper dat ze haar excuus heeft aangeboden
donderdag 7 september 2017 om 19:50
Snap ik, jammer dat de lol je vergaan is. We gaan je missenLady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 19:49Ik denk het niet. Ik zat hier voor mijn lol, niet voor mijn verdriet.
donderdag 7 september 2017 om 19:52
Ik ga niet op anoniem, maar snap je heel goed.Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 19:49Ik denk het niet. Ik zat hier voor mijn lol, niet voor mijn verdriet.
Kom hier ook voor mijn plezier, maar er is weinig aan zo.
donderdag 7 september 2017 om 19:55
Zeg dat. Iedere poging tot plezier maken wordt weggemodereerd, en in plaats daarvan worden er notoire treiterkoppen binnengehaald. Nou sorry, maar ik ben irl al meer dan genoeg getreiterd, dat hoef ik hier ook niet nog eens. Dan maar geen forum hoor, rot op.
donderdag 7 september 2017 om 19:56
Je komt er niet of moeilijk vanaf lijkt mij.
donderdag 7 september 2017 om 19:57
He bah dit is ook al zo naarLady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 19:55Zeg dat. Iedere poging tot plezier maken wordt weggemodereerd, en in plaats daarvan worden er notoire treiterkoppen binnengehaald. Nou sorry, maar ik ben irl al meer dan genoeg getreiterd, dat hoef ik hier ook niet nog eens. Dan maar geen forum hoor, rot op.
donderdag 7 september 2017 om 19:58
Oef. Het beste danLady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 19:49Ik denk het niet. Ik zat hier voor mijn lol, niet voor mijn verdriet.
We hebben persoonlijk nooit iets gewisseld geloof ik ook al hebben we wat bekenden gemeen, maar ik wens je het beste.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 7 september 2017 om 19:58
Wat naar voor jeLady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 19:55Zeg dat. Iedere poging tot plezier maken wordt weggemodereerd, en in plaats daarvan worden er notoire treiterkoppen binnengehaald. Nou sorry, maar ik ben irl al meer dan genoeg getreiterd, dat hoef ik hier ook niet nog eens. Dan maar geen forum hoor, rot op.