Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:28
Nou krijgen we die godverdomme weer. Als er iets is waar ik echt zat van ben is het dat wel. Wat ik dus zeg is dat een kroeskop een kop vol met kroeshaar is, ongeacht de huidskleur van de eigenaar van die kop. Want ja, kroeshaar komt ook voor onder kaukasiërs of hoe je die beesten ook wil noemen. Kroeskop om een 'neger' mee aan te duiden keur ik dus af. Hoe duidelijk wil je het hebben? Echt, ik word het zo verschrikkelijk zat om elke keer maar weer als racist weggezet te worden omdat ik toevallig niet helemaal aan overcorrecte taaleisen wens te voldoen. Rot op zeg.
De hopopdekaster.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Cruisecop.
feow schreef:
25-09-2017 20:30
De hopopdekaster.
Ja nou ja, dit is de eerste keer niet hier, dat ik word uitgemaakt voor racist vanwege een woordje of een grapje, of zelfs om het blote feit dat ik per ongeluk wit ben. Ik heb er gewoon geen zin meer in. Laat die jankerts eens lezen wat ik geschreven heb op Actueel, toen ik daar nog schreef.
MoirenPhae schreef:
25-09-2017 20:30
Moeten nou ook al de asielzoekers weg?
Ja, allemaal! Nou goed?
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:28
Nou krijgen we die godverdomme weer. Als er iets is waar ik echt zat van ben is het dat wel. Wat ik dus zeg is dat een kroeskop een kop vol met kroeshaar is, ongeacht de huidskleur van de eigenaar van die kop. Want ja, kroeshaar komt ook voor onder kaukasiërs of hoe je die beesten ook wil noemen. Kroeskop om een 'neger' mee aan te duiden keur ik dus af. Hoe duidelijk wil je het hebben? Echt, ik word het zo verschrikkelijk zat om elke keer maar weer als racist weggezet te worden omdat ik toevallig niet helemaal aan overcorrecte taaleisen wens te voldoen. Rot op zeg.
Wat is er mis mee om gewoon kroeshaar te zeggen? Je zegt toch ook niet meisje met de blonde kop of meisje met de rode kop. Dat komt toch ook negatief aan? En ja kroeskop=neger dat heeft gewoon een negatieve lading.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 20:35
0.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:28
Nou krijgen we die godverdomme weer. Als er iets is waar ik echt zat van ben is het dat wel. Wat ik dus zeg is dat een kroeskop een kop vol met kroeshaar is, ongeacht de huidskleur van de eigenaar van die kop. Want ja, kroeshaar komt ook voor onder kaukasiërs of hoe je die beesten ook wil noemen. Kroeskop om een 'neger' mee aan te duiden keur ik dus af. Hoe duidelijk wil je het hebben? Echt, ik word het zo verschrikkelijk zat om elke keer maar weer als racist weggezet te worden omdat ik toevallig niet helemaal aan overcorrecte taaleisen wens te voldoen. Rot op zeg.


Zeg doe even rustig hé, En nee ik rot niet op.

Jij zei, dat nlks het over iemands kapsel gaat, je wel kroeskop mag zeggen. Maar als het over bijv slavernij gaat, dan niet. Zijn jouw woorden hoor.
Bruise schreef:
25-09-2017 20:31
Cruisecop.
:-D
Ach laat ook maar. Domheid komt in de beste kringen voor zullen we maar zeggen.
Wijlen mijn vader was een kroeskop. Een boomlange, witte man met een baard en een corduroybroek, maar een kroeskop desalniettemin.

Verder eens met LV. Richt je lekker op de echte racisten hier, in plaats van moeilijk te doen over mensen die liederlijk taalgebruik bezigen, zonder aanziens des persoons.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:36
Ach laat ook maar. Domheid komt in de beste kringen voor zullen we maar zeggen.
Dat bewijs jij wel weer. :)
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:28
Nou krijgen we die godverdomme weer. Als er iets is waar ik echt zat van ben is het dat wel. Wat ik dus zeg is dat een kroeskop een kop vol met kroeshaar is, ongeacht de huidskleur van de eigenaar van die kop. Want ja, kroeshaar komt ook voor onder kaukasiërs of hoe je die beesten ook wil noemen. Kroeskop om een 'neger' mee aan te duiden keur ik dus af. Hoe duidelijk wil je het hebben? Echt, ik word het zo verschrikkelijk zat om elke keer maar weer als racist weggezet te worden omdat ik toevallig niet helemaal aan overcorrecte taaleisen wens te voldoen. Rot op zeg.
:rofl:



*karma*
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
25-09-2017 19:14
Dat is jouw mening dat het bot is. Een ander vindt het prima.

Zo is RB ook gewoon de autist bijvoorbeeld.
Ben ik van mijn plaats verdrongen?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er echt helemaal niet meer van hier.
Kan iedereen alles even langzaam herhalen?
Liefst duidelijk, dus graag lomp (maar als je voldoet aan een verzoek is het niet lomp meer denk ik)

Wie zegt nou wat tegen wie en wie zegt nou wat over wie?

Ik mis die spierbundel met d'r samenvattingen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het even niet meer hier
KyloRen schreef:
25-09-2017 20:40
Af en toe is het echt zeiken om het zeiken hier. Wel bedankt voor het leesvoer :loveys:

Dit
Solomio schreef:
25-09-2017 20:50
Ben ik van mijn plaats verdrongen?
:O
Solomio schreef:
25-09-2017 20:50
Ben ik van mijn plaats verdrongen?
Ja, het gaat hard hier.

Misschien moet er een Autist Van De Maand verkiezing komen.
Ttass schreef:
25-09-2017 20:34
Wat is er mis mee om gewoon kroeshaar te zeggen? Je zegt toch ook niet meisje met de blonde kop of meisje met de rode kop. Dat komt toch ook negatief aan? En ja kroeskop=neger dat heeft gewoon een negatieve lading.
Dat zeg ik wel. Zit niets negatiefs aan.
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:54
Ja, het gaat hard hier.

Misschien moet er een Autist Van De Maand verkiezing komen.
:rofl:
Leuk topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 20:54
Ja, het gaat hard hier.

Misschien moet er een Autist Van De Maand verkiezing komen.
Daar doe ik niet aan mee. Als jullie liever RB hebben als DE forumautist, prima.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Overal zit paardenhaar.
DEATH schreef:
25-09-2017 20:59
Overal zit paardenhaar.
Trojka hier trojka daar
Solomio schreef:
25-09-2017 20:59
Daar doe ik niet aan mee. Als jullie liever RB hebben als DE forumautist, prima.
Ik hou juist wel van een beetje afwisseling, dus ik doe maar niet mee aan die verkiezing.
DEATH schreef:
25-09-2017 20:59
Overal zit paardenhaar.
Zachtjes snort de samovaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven