Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
26-10-2017 21:33
PS: En vanzelfsprekend met topics die wij als verantwoordelijken voor dit forum, zelf geschikt achten. Voorlopig staan 'seks met een getrouwde man' en 'name shaming' op social media hoog op onze agenda. Trollen bestaan niet want anders zouden wij er zelf als boswezens uitzien. Mocht je verder nog vragen hebben dan hebben we dit advies: houd alsjeblieft gewoon de bakkes toe.

Bij voorbaat dank.
:rofl: :rofl: :rofl:
Ps 2, en natuurlijk blijven wij staan voor onze onverandelijke inzet moraal en principes!

VIVA heeft niets te verbergen en gaat geen onderwerp uit de weg, is open en durft kwetsbaar te zijn. VIVA gaat om echte vrouwen, met persoonlijke verhalen waarin je jezelf kunt herkennen Elke week is er weer een nieuwe VIVA. Dat is dus 92 pagina’s stoer. Spraakmakend en niets te verbergen, dat is VIVA
charlottew88 schreef:
26-10-2017 21:38
Je vergeet graag jullie begrip een van de standaardzinnen van de Mods.
Nee daar beginnen we niet meer aan. Die kutforummers begrijpen toch niks.

Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum.
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2017 21:54
Nee daar beginnen we niet meer aan. Die kutforummers begrijpen toch niks.

Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum.
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Waar hangt de rest van het groepje, de andere groepjes en "het groepje" nou weer uit?? Valt er eindelijk weer eens wat ouderwets te gieren laten ze verstek gaan. Nah, ze zullen nu, nu eeeeindelijk het laatste taboe doorbroken is, zichzelf wel daaps liggen te filmen op hun orgasmies. Kunnen ze morgen elkaar de loef af steken zeker. Kan de Kumbajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's al bijna horen. Ik wil niet buiten de groep vallen maar ik heb mijn camera uitgeleend en ik ben ongi, hihihihihihihihi. Wat nu? :cry:
Jongens ik ben even weg hoor, Ernst is ineens op de radio :love:
meikebikker schreef:
26-10-2017 22:27
Waar hangt de rest van het groepje, de andere groepjes en "het groepje" nou weer uit?? Valt er eindelijk weer eens wat ouderwets te gieren laten ze verstek gaan. Nah, ze zullen nu, nu eeeeindelijk het laatste taboe doorbroken is, zichzelf wel daaps liggen te filmen op hun orgasmies. Kunnen ze morgen elkaar de loef af steken zeker. Kan de Kumbajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's al bijna horen. Ik wil niet buiten de groep vallen maar ik heb mijn camera uitgeleend en ik ben ongi, hihihihihihihihi. Wat nu? :cry:
Jeez zit jij aan de coke ofzo.
Loca_Loca schreef:
26-10-2017 22:49
Jeez zit jij aan de coke ofzo.
It takes one to know one? Niet verder vertellen hoor, maar er bestaan mensen die van nature vrolijk en energiek zijn! :jump:
meikebikker schreef:
:rofl:

Helaas weten sommige van ons nog steeds niet wat jouw vorige nick was ondanks de hints. Niet dat ik nieuwsgierig ben :P . Maar een nieuwe overduidelijke hint zou wel leuk zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Spelen jullie hier hints?
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2017 22:37
Jongens ik ben even weg hoor, Ernst is ineens op de radio :love:
handjes boven de tafel laten hoor.
meikebikker schreef:
Beste MeikeBikker,

Wij willen graag orgasmefotos van uw hoofd, als u tenminste een vrouw bent.
Menstruatie heeft daar geen invloed op.
Wij hoeven geen foto's van uw vloeiende flamoes, daar hebben wij al een kleuter met een potlood voor.

Hopende op uw medewerking en begrip,

De inbox van viva@viva.nl
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-10-2017 23:14
Beste MeikeBikker,

Wij willen graag orgasmefotos van uw hoofd, als u tenminste een vrouw bent.
Menstruatie heeft daar geen invloed op.
Wij hoeven geen foto's van uw vloeiende flamoes, daar hebben wij al een kleuter met een potlood voor.

Hopende op uw medewerking en begrip,

De inbox van viva@viva.nl
:HA:
Beste Mod,

Alle begrip hoor van deze kant! Ik wil geenszins concurreren met jullie onovertroffen creakleuter! U begrijpt dat ik enigszins terug houdend ben om mijn anonimiteit prijs te geven. Omdat ik ook begrip heb voor het feit dat jullie zeker willen weten dat jullie met een vrouw te doen hebben en niet met willem incognito kom ik jullie graag tegemoet en zal voor enkele seconden een recente selfie posten. Echter pas na gemaakte afspraken over publicatie en vergoeding per orgasme zoals u zult begrijpen.

Ik hoor graag van u!

Met zeer vriendelijke groet, M.J.C.K.E Bikker
meikebikker schreef:
26-10-2017 23:31
Beste Mod,

Alle begrip hoor van deze kant! Ik wil geenszins concurreren met jullie onovertroffen creakleuter! U begrijpt dat ik enigszins terug houdend ben om mijn anonimiteit prijs te geven. Omdat ik ook begrip heb voor het feit dat jullie zeker willen weten dat jullie met een vrouw te doen hebben en niet met willem incognito kom ik jullie graag tegemoet en zal voor enkele seconden een recente selfie posten. Echter pas na gemaakte afspraken over publicatie en vergoeding per orgasme zoals u zult begrijpen.

Ik hoor graag van u!

Met zeer vriendelijke groet, M.J.C.K.E Bikker
Om misverstanden te voorkomen willen wij graag benadrukken dat wij niet zullen zorgen voor uw orgasme. Dat moet u zelf doen. En de beloning is, naast uw orgasme, het feit dat u vereeuwigd wordt met uw orgasmerende hoofd. U zult merken dat dit bij sollicitaties in de toekomst een taboedoorbrekend effect heeft. U zal bijvoorbeeld zelden nog iets mee moeten nemen wat iets over uzelf vertelt of vragen krijgen over uw hobby's. Daarnaast is de grens tussen werk en privé van u en uw toekomstige werkgever direct duidelijk.

Verder hebben wij helaas moeten vaststellen dat onze gegevens met de laatste forumvernieuwingen verloren zijn gegaan en wij uw vorige nicks niet meer kunnen achterhalen. Zou u deze even willen mailen naar viva@viva.nl?

Wij rekenen op medewerking en begrip.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Beste Mod,

Uw antwoord is enigszins teleurstellend. Natuurlijk was ik er niet vanuit gegaan dat u mijn orgasmes zou verzorgen, dat spreekt vanzelf! Echter had ik toch wel wat ondersteuning verwacht gezien de enorme hoeveelheden materiaal die retour kwamen van Dumpert zoals in het filmpje te zien was. Maar goed, dat ik geen materiële ondersteuning kan verwachten daar kan ik nog wel mee leven en orgasmiseren. De voordelen die u benoemt laten mij zeer zeker niet onberoerd en ik begrijp dat dit een unieke once in a lifetime kans is!
Ik zou graag even beraadslagen met mijn huidige werkgever ivm opzegtermijn. Mag ik alvast onze mailwisseling in mijn cv verwerken?
Ik laat u zo spoedig mogelijk weten of ik akkoord ga! Voor mij 100 anderen natuurlijk, dat besef ik maar al te goed!

Wederom met hoogachtende en zeer vriendelijke groet, M.S.N.G Bikker
Orgasmeren, zo 2016.
Orga-smeren.
Wat is orga?

Maar even over die 'toon meer' knop die op elke pagina na 2 posts verschijnt: als ik zie dat er bijv 1 post is bijgekomen in een topic ga ik via dat roze pijltje rechtsboven direct helemaal naar beneden in dat topic. Nu ga ik via datzelfde roze pijltje niet verder dan de 'toon meer' knop. Na klikken op die knop kan ik ofwel verder naar beneden scrollen ofwel terug naar boven om weer bij dat roze pijltje te komen en alsnog in 1x (nou ja, dat in 1x is dan al een gepasseerd station natuurlijk) naar beneden te gaan.
Kortom: ik vind het geen verbetering.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Geen Mod meer te bekennen op het CMtopic. Ze gummen zelfs niet meer.
Solomio schreef:
27-10-2017 06:04
Orgasmeren, zo 2016.
Orga-smeren.
Wat is orga?

Maar even over die 'toon meer' knop die op elke pagina na 2 posts verschijnt: als ik zie dat er bijv 1 post is bijgekomen in een topic ga ik via dat roze pijltje rechtsboven direct helemaal naar beneden in dat topic. Nu ga ik via datzelfde roze pijltje niet verder dan de 'toon meer' knop. Na klikken op die knop kan ik ofwel verder naar beneden scrollen ofwel terug naar boven om weer bij dat roze pijltje te komen en alsnog in 1x (nou ja, dat in 1x is dan al een gepasseerd station natuurlijk) naar beneden te gaan.
Kortom: ik vind het geen verbetering.
Nou dit dus! Ik word gewoon agressief van die kutknop :furious:
Ligt het aan mij of zijn er ineens veel topics over mannen die drinken?
Saz schreef:
27-10-2017 09:46
Ligt het aan mij of zijn er ineens veel topics over mannen die drinken?
Die opmerking is geniaal met je motto. ;-D
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
27-10-2017 09:56
Die opmerking is geniaal met je motto. ;-D

Het heeft ook zeker mijn interesse ;)
geenkoe heeft een perma ivm racisme.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Zag ik net op het bantopic. De echt belangrijke dingen doen ze dus blijkbaar (gelukkig) nog wel! ;-)
Wat een ontzettende blamage dit forum.
Geen bijzonderheden
Ik vraag mij af hoe lang Yas post blijft staan op het Modtopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven