Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

begin echt alles verkeerd te lezen, las zoiets als dat jullie aan het orgasmesmeren waren op nummero 10 (van dat vieze wijf, je weet wel)
Dat komt, zoals ik net ontdekt heb omdat ik rechts een ietsepietsie loens. Door die dominante LEES OOK!! trekt dat ietwat loenzerige oog vanzelf wat meer naar rechts onbewust. Waardoor ik nu dus een tranerig oogje heb waar het wit zowat van verdwenen is en zodoende alles verkeerd en wazig lees. Kak!
anoniem_356540 wijzigde dit bericht op 26-10-2017 19:20
0.11% gewijzigd
Ey wat zijn dat voor geintjes! Zit ik me net te vermaken met dat getrouwde man topic is het ineens foetsie :furious:
Btw, kan iemand mij de weg wijzen in dit voor mij inmiddels mistige gebeuren naar het topic de balk?
Ze mogen wel weer een nieuwe stagaire zoeken voor al het gumwerk straks :hihi:
Katalina schreef:
26-10-2017 19:18
Ey wat zijn dat voor geintjes! Zit ik me net te vermaken met dat getrouwde man topic is het ineens foetsie :furious:
Nou!
En ik nog denken: :yes: eindelijk weer eens :popcorn:
Maar :nope:
Is dat indianen verhaal verwijderd? >:-(

Why?
Ik ga stuk hier op napraat :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Saz schreef:
26-10-2017 19:45
Is dat indianen verhaal verwijderd? >:-(

Why?
Nou ik heb wel een vermoeden. :roll:

Maar wel jammer, ik vond het wel geinig.
QueenArachnia schreef:
26-10-2017 19:49

Nou weten we niet met woe ze per ongeluk seks heeft gehad. :cry:
Gedver wat kan die vent van mij snurken zeg.
QueenArachnia schreef:
26-10-2017 19:49

Het heeft nog lang geduurd, had gisteren al verwacht dat het zou verdwijnen.
Loca_Loca schreef:
26-10-2017 19:34
Ze mogen wel weer een nieuwe stagaire zoeken voor al het gumwerk straks :hihi:
Als het die dildomuts is die ik laatst in een filmpje zag hier, dan blijven de berichten nog lang staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wie is Shareef die vandaag in het modtopic genoemd werd?? Hoofd TD?
Had eigenlijk niet eens meer in de gaten dat we op het modtopic aan het napraten waren. Nog niemand gewist, gewaarschuwd of geband?!
meikebikker schreef:
26-10-2017 20:59
Had eigenlijk niet eens meer in de gaten dat we op het modtopic aan het napraten waren. Nog niemand gewist, gewaarschuwd of geband?!
Nope. Alles staat er nog.
meikebikker schreef:

Dat is de buurman van het nichtje van Rasheed.
Knuffelheks schreef:
26-10-2017 21:04
Dat is de buurman van het nichtje van Rasheed.
:@@: :flag:
meikebikker schreef:
Beste forummers,

We zijn er achter gekomen dat het modtopic zo niet werkt. Vanaf nu kun je alleen nog maar mailen naar Viva.
En de napraat zorgt alleen maar voor onrust, dus die is vanaf heden weer verboden.
En forummers zorgen ook voor onrust, dus die moeten voortaan maar veel klikken en mailen.

Zo, en dan kan de CM eindelijk eens een wijntje drinken en melden dat iedereen zó tevreden is met al het werk dat hij/zij verzet heeft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wilhetnietweten schreef:
26-10-2017 21:03
Nope. Alles staat er nog.
Amazing! Echt nog nooit meegemaakt! Zouden die arme (stagaire) modjes die altijd maar weer puin moeten ruimen van hogerhand het nu teveel geworden zijn? Zouden bezopen in het magazijn met dildo's liggen?
feow schreef:
26-10-2017 21:10
Beste forummers,

We zijn er achter gekomen dat het modtopic zo niet werkt. Vanaf nu kun je alleen nog maar mailen naar Viva.
En de napraat zorgt alleen maar voor onrust, dus die is vanaf heden weer verboden.
En forummers zorgen ook voor onrust, dus die moeten voortaan maar veel klikken en mailen.

Zo, en dan kan de CM eindelijk eens een wijntje drinken en melden dat iedereen zó tevreden is met al het werk dat hij/zij verzet heeft.
schrok me de balken joh! :HA:
Dit keer een topic over twitterberichten die niet worden weggehaald, het begint saai te worden.
Afbeelding
Beste forummers,

We zijn er achter gekomen dat eigenlijk geen een topic werkt hier. We verzoeken jullie bij deze vriendelijk te mailen als jullie een medeforummer iets willen vertellen. Alle bestaande topics zullen per morgen worden opgeheven en vervangen door leuke blogs over orgasmes en zo waar iedereen blij van wordt.

Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum.
PS: En vanzelfsprekend met topics die wij als verantwoordelijken voor dit forum, zelf geschikt achten. Voorlopig staan 'seks met een getrouwde man' en 'name shaming' op social media hoog op onze agenda. Trollen bestaan niet want anders zouden wij er zelf als boswezens uitzien. Mocht je verder nog vragen hebben dan hebben we dit advies: houd alsjeblieft gewoon de bakkes toe.

Bij voorbaat dank.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-10-2017 21:33
PS: En vanzelfsprekend met topics die wij als verantwoordelijken van dit forum zelf geschikt achten. Voorlopig staan 'seks met een getrouwde man' en 'name shaming' op social media hoog op de agenda. Trollen bestaan niet want anders zouden wij er zelf als boswezens uitzien. Mocht je verder nog vragen hebben dan hebben we dit advies: houd alsjeblieft gewoon de bakkes toe.

Bij voorbaat dank.
Lees je memo.
Geen reacties meer!
Daar houden wij niet van.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2017 21:29
Beste forummers,

We zijn er achter gekomen dat eigenlijk geen een topic werkt hier. We verzoeken jullie bij deze vriendelijk te mailen als jullie een medeforummer iets willen vertellen. Alle bestaande topics zullen per morgen worden opgeheven en vervangen door leuke blogs over orgasmes en zo waar iedereen blij van wordt.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2017 21:29
Beste forummers,

Je vergeet graag jullie begrip een van de standaardzinnen van de Mods.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven