Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:13
Nee joh die Spaanse vliegt al weer rond hoor.Fee-de-Goede schreef: ↑03-10-2017 08:24Ik ook niet.
Ik dacht even die leuke met de Spaanse danseres maar die had een nick genaamd Anabel- Annabel toch?
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:26
Lief! Wat jammer dat je je weg laat jagen.annebell schreef: ↑03-10-2017 05:20Nog snel in mijn laatste mijl voor de mods wakker worden een paar vergeten mensen
Corona, toppertje, T doet me aan je denken.
Khemam, van alle markten thuis, wat je zag is wat je kreeg!
Ttass, zoveel stormen doorstaan en still standing! Ik heb je zo zien groeien door de jaren heen!
FV, je kan alles zo duidelijk verwoorden en je werd zelden rancuneus ook al spatte je emoties soms van het scherm.
En dan vergeet ik er vast nog een paar. Maar degenen die ik genoemd heb hebben mij in de loop der jaren een beter mens gemaakt.
Ik kan de reacties van sommigen al lezen. Ga lekker je gang. Ik heb veel meegekregen van het forum en dat neem ik mee en laat de rest aan negativiteit en hatelijkheid liggen bij wie het hoort. Uiteindelijk zullen ze het zelf weg moeten kauwen, so do i.
Dag lieve mensen! Bedankt voor alles!![]()
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:33
Niet? Dan begrijp ik er niks meer van, dat krijg je als je niet terug leest
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:36
Ik volg het ook niet. Snap het ook niet.
Vind wel grappig dat ik ook een Killerbee ben genoemt en darren zou hebben die me komen redden. Soort vliegende HRS ofzo.
Terwijl ik eigenlijk altijd alleen sta te killerbee-en. Vraag me dan af wie volgens zo'n onbekende die darren zijn.
Dat is de enige vraag die me vanochtend bezig houdt. Kom er niet uit.
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:41
Je zou een andere nick moeten hebben dus. Maja!Fee-de-Goede schreef: ↑03-10-2017 09:36Ik volg het ook niet. Snap het ook niet.
Vind wel grappig dat ik ook een Killerbee ben genoemt en darren zou hebben die me komen redden. Soort vliegende HRS ofzo.
Terwijl ik eigenlijk altijd alleen sta te killerbee-en. Vraag me dan af wie volgens zo'n onbekende die darren zijn.
Dat is de enige vraag die me vanochtend bezig houdt. Kom er niet uit.![]()
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:45
Volgens mij wel hoor. Daar refereert ze toch ook naar?
Raar gedoe.
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:49
dinsdag 3 oktober 2017 om 10:02
Nee. Maar ga wel mijn motto aanpassen._Inkie_ schreef: ↑03-10-2017 09:41Je zou een andere nick moeten hebben dus. Maja!
[img]htps://www.leukvoorkids.nl/media/maja-de-bij-0005.gif [/img]
dinsdag 3 oktober 2017 om 10:32
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:49
dinsdag 3 oktober 2017 om 13:01
Voel jij je geen 'we'?Star² schreef: ↑03-10-2017 12:49We? Djies. Lekker andermans drama.
viewtopic.php?f=9&t=391791&start=190#p27620003
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning