Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 2 oktober 2017 om 14:35
Klopt, elke situatie verschilt. Dat probeer ik mezelf ook voor ogen te houden als ik ergens reageer, maar ik maak daarin ook weleens fouten als een situatie erg lijkt op iets wat ik heb meegemaakt.ClassyLadeee schreef: ↑02-10-2017 14:29Zet me wel aan het denken ja. En ik snap ook wel dat zo´n stukje dan inderdaad in het verkeerde keelgat kan schieten, als je dat hebt meegemaakt. Maar zoals iemand anders ook zei, de ene situatie is de andere niet. En TO gaf ook al aan dat zij een geschiedenis van manipulatie vanuit moeder heeft meegemaakt. Maar goed, het is wat het is.
maandag 2 oktober 2017 om 14:38
Mee eens, ik vond dat in dat topic meer mensen vooral met zichzelf bezig waren op een vervelende manier voor TO.simbalabimba schreef: ↑02-10-2017 13:58Iedereen draaft dr zin door, 't is alleen een net andere zin.
En door het 'terechtwijzen' van iedereen ( want 1 is niet genoeg natuurlijk) wordt het topic net zo goed verstoord.
maandag 2 oktober 2017 om 14:45
Wie waren er nog meer vervelend bezig dan?Hommeltjes schreef: ↑02-10-2017 14:38Mee eens, ik vond dat in dat topic meer mensen vooral met zichzelf bezig waren op een vervelende manier voor TO.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 2 oktober 2017 om 15:59
Beetje maar.
maandag 2 oktober 2017 om 16:10
Ja, blijkbaar. Wij allemaal behalve die poster.
maandag 2 oktober 2017 om 16:29
Misschien dat sommige mensen sommige dingen te erg vinden?
Dat ze sommige berichten niet goed aan kunnen en dan gaan denken dat het niet echt is?
Zodat de wereld minder eng lijkt, minder voorspelbaar?
Zodat ze kunnen denken dat er dus niet zomaar vrouwen vermist kunnen raken?
En dat in combinatie met dat er al jaren wordt geroepen dat er zo ontzettend veel nep-nieuws is?
Dat ze sommige berichten niet goed aan kunnen en dan gaan denken dat het niet echt is?
En dat in combinatie met dat er al jaren wordt geroepen dat er zo ontzettend veel nep-nieuws is?
maandag 2 oktober 2017 om 16:56
Welnee joh. Dat is gewoon zo'n niburu-rellertje met blauw haar. Dat was ik ook in 1997. Ik vind het wel schattig..shisha schreef: ↑02-10-2017 16:29Misschien dat sommige mensen sommige dingen te erg vinden?
maandag 2 oktober 2017 om 19:18
Echt, dat sommige mensen het nog voor elkaar krijgen om een bericht te typen verbaast me:
kinderen/wanneer-winterjas-aan/list_messages/391892
maandag 2 oktober 2017 om 20:17
Star² schreef: ↑02-10-2017 19:18Echt, dat sommige mensen het nog voor elkaar krijgen om een bericht te typen verbaast me:
maandag 2 oktober 2017 om 21:18
Ik had hier wel reacties verwacht..