Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kolere, een mod doet nu net alsof ze voor het eerst horen over de problemen die sommige forummers hebben met het versturen/ontvangen van PB's. :bonk:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady*Voldemort schreef:
08-10-2017 11:09
De eerste knuffels zijn ook al uitgedeeld aan die eenzame fietser :D
Ik was vanochtend een eenzame wandelaar in een parkje.
Is wel geen bos maar komt wel dichtbij zo :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
08-10-2017 11:32
Ik was vanochtend een eenzame wandelaar in een parkje.
Is wel geen bos maar komt wel dichtbij zo :proud:
Vooruit, ik heb een goede bui:
:hug:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik doe vanavond even een kaarsje voor je opsteken Bella :rose:
Oeps!Ineens blijkt er ook nog een 13 jarig kind te zijn in het dranktopic.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lady*Voldemort schreef:

Volgens mij is Leesmee echter sarcastisch :rofl:
En de bom is gebarsten,drama drama in het dranktopic..
Star² schreef:
08-10-2017 13:39
Volgens mij is Leesmee echter sarcastisch :rofl:
Dat hoop ik dan maar :D
Lady*Voldemort schreef:
08-10-2017 11:38
Ik doe vanavond even een kaarsje voor je opsteken Bella :rose:
O fijn beetje licht in de eenzame duisternis :proud:
Lady*Voldemort schreef:
Als je zo angstig leeft verdien je een knuffel
Huh? Wordt er tegenwoordig ook gegumd zonder notificatie? Ik had in het daarvoor bedoelde topic getypt dat ik kriegelig word van mensen die hun verdriet om een meisje dat ze helemaal niet kennen gigantisch uitventen op een forum. Post is weg maar ik heb geen bericht van een moddereter.
alkemade schreef:
08-10-2017 18:37
Huh? Wordt er tegenwoordig ook gegumd zonder notificatie? Ik had in het daarvoor bedoelde topic getypt dat ik kriegelig word van mensen die hun verdriet om een meisje dat ze helemaal niet kennen gigantisch uitventen op een forum. Post is weg maar ik heb geen bericht van een moddereter.
Ik heb nog nooit een bericht gehad dat er een post van me was verwijderd. En geloof me, er zijn een heleboel van mijn toetsenbordvruchten verwijderd, maar eigenlijk alleen in het modtopic. Dat ze zomaar posts verwijderen in een Actueel-topic is wel raar, en daar zou ik ook zeker even opheldering over vragen.
Ik heb dat laatste bericht op de sportpijler gemeld als zijnde spam, maar ik twijfel nu.
Ik heb geen verstand van sport, dus misschien heeft het wel iets met sport te maken...maar op mij kwam het over als ongeoorloofde reclame voor live streams.
Dat beoordelen de mods dan maar. Doen die misschien ook nog eens iets nuttigs.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wilhetnietweten schreef:
08-10-2017 09:24
Serieus? Kun je daar voorbeelden van noemen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op dit soort hengelen ingaan. Bovendien is echt actief hengelen verboden op dit forum. En via PB zou ik het al helemaal direct afketsen. Of ben ik nu naïef?
Er gingen gisteren ook vrij veel vrouwen serieus in op 'n bedeltopic van iemand die geen eten zei te hebben. Dus er zijn blijkbaar best wel wat naieve vrouwen.
Naast de jacht op partner van Anne Faber en daarna de vluchtelingen nu white privilege. Ik begin echt kotsneigingen te krijgen van bepaalde stokpaardjes.
Wilhetnietweten schreef:
08-10-2017 09:24
Serieus? Kun je daar voorbeelden van noemen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op dit soort hengelen ingaan. Bovendien is echt actief hengelen verboden op dit forum. En via PB zou ik het al helemaal direct afketsen. Of ben ik nu naïef?
Ja maar ik mag geen namen noemen. Jaren terug nog een fittie tussen twee dames die schijnbaar met dezelfde kalende forummer de lakens hadden gedeeld. Later (vorig jaar geloof ik) had diezelfde meneer nog hier op het forum een soort briefwisseling dat een zeer slap aftreksel was van een Bouqetromannetje. Dat is nog maar één setje, er zijn er meer. Moet iedereen lekker zelf weten maar het is dus niet geheel kansloos voor een hengelaar.
Fee-de-Goede schreef:
09-10-2017 10:43
Naast de jacht op partner van Anne Faber en daarna de vluchtelingen nu white privilege. Ik begin echt kotsneigingen te krijgen van bepaalde stokpaardjes.
En de nieuwe profielen die daar meteen mee gaan typen, van het weekend zat er een perma banneling onder dit topic mee te typen die zo te lezen nu weer ijverig aan het typen is.
Fee-de-Goede schreef:
09-10-2017 10:43
Nou inderdaad. De forummer in dat topic is -was- wel heel erg pushy bezig.
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
7102 schreef:
09-10-2017 11:11
En de nieuwe profielen die daar meteen mee gaan typen, van het weekend zat er een perma banneling onder dit topic mee te typen die zo te lezen nu weer ijverig aan het typen is.
Dat muurblommetje is een beetje eng .
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 12:49
0.88% gewijzigd
lemoos2 schreef:
09-10-2017 10:47
Ja maar ik mag geen namen noemen. Jaren terug nog een fittie tussen twee dames die schijnbaar met dezelfde kalende forummer de lakens hadden gedeeld. Later (vorig jaar geloof ik) had diezelfde meneer nog hier op het forum een soort briefwisseling dat een zeer slap aftreksel was van een Bouqetromannetje. Dat is nog maar één setje, er zijn er meer. Moet iedereen lekker zelf weten maar het is dus niet geheel kansloos voor een hengelaar.
Er zijn zelfs forumbaby's, hoewel daar dan weer geen hengelaars aan te pas kwamen voor zover ik weet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
dubbel
Jeej mijn post van gisteren op het modtopic staat er nog.
Ik begin er bijna wat van te denken.
In hoeveel kleuren maken ze die suikerspinnen eigenlijk nog meer?
Lady*Voldemort schreef:
09-10-2017 17:33
In hoeveel kleuren maken ze die suikerspinnen eigenlijk nog meer?

:rofl:

Het is er ernstig mee gesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven