Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 7 oktober 2017 om 15:10
zaterdag 7 oktober 2017 om 15:21
Gelezen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 7 oktober 2017 om 15:50
Ik wilde net deze komen plakken:
viewtopic.php?f=12&t=392290&start=#p27636934
Wat een aanwinst, kanonne.
zaterdag 7 oktober 2017 om 15:59
Die heeft al wat hele opmerkelijke reacties geplaatst .Star² schreef: ↑07-10-2017 15:50Ik wilde net deze komen plakken:
viewtopic.php?f=12&t=392290&start=#p27636934
Wat een aanwinst, kanonne.
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:08
vrouwjagersma schreef: ↑07-10-2017 16:04Ik zou graag willen dat ik me er niets bij voor zou kunnen stellen.
Hopelijk is het niet echt.
De goede moeders vliegen je daar wel om de oren zeg
En dat van mensen die over een opmerking van mij vielen waarin ik Kate prinses Sufkut noemde
Nee, dan liever een vrouw in de problemen voor egoist en slechte moeder uitmaken. Vele malen aardiger.
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:26
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:42
Je weet natuurlijk niet wat de achtergrond van mensen is die dat zeggen. Ik ben ook vrij fel in dat topic en ik zou dat in een volgend topic, met een vergelijkbaar verhaal van TO, net zo posten.
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:44
vrouwjagersma schreef: ↑07-10-2017 16:42Je weet natuurlijk niet wat de achtergrond van mensen is die dat zeggen. Ik ben ook vrij fel in dat topic en ik zou dat in een volgend topic, met een vergelijkbaar verhaal van TO, net zo posten.
Net als dat de achtergrond van TO ook niet bekend is. En die achtergrond geeft je nog niet het recht iemand uit te schelden wel?
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:49
ik scheld niemand uit. Ik bedoel natuurlijk dat er in dat topic veel mensen reageren die opgegroeid zijn in een gezin met een alcoholistische ouder als ik hun posts lees. Zij zullen, gezien die achtergrond, fel reageren, ook op TO. TO kan heel best een vriendelijke vrouw zijn, ze formuleert in elk geval heel netjes en bedachtzaam, maar het is logisch dat mensen die zelf een traumatische jeugdervaring hebben gehad, TO willen waarschuwen. Dat kan uiteraard heel prima zonder schelden, maar goed, dat is hier wel vaker een probleem.
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:51
vrouwjagersma schreef: ↑07-10-2017 16:49ik scheld niemand uit. Ik bedoel natuurlijk dat er in dat topic veel mensen reageren die opgegroeid zijn in een gezin met een alcoholistische ouder als ik hun posts lees. Zij zullen, gezien die achtergrond, fel reageren, ook op TO. TO kan heel best een vriendelijke vrouw zijn, ze formuleert in elk geval heel netjes en bedachtzaam, maar het is logisch dat mensen die zelf een traumatische jeugdervaring hebben gehad, TO willen waarschuwen. Dat kan uiteraard heel prima zonder schelden, maar goed, dat is hier wel vaker een probleem.
Dat schrijf ik dan ook nergens.
Overigens zie ik juist de mensen die ervaring hebben op een nette manier reageren.
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:54
Ik voel me snel aangesproken, dat is nog een stukje straatcultuur (heb ik deze week geleerd op een cursus).
Ja, als dit allemaal echt is, zou het ook gewoon het fijnste zijn als de TO mogelijkheden ziet haar zoon en zichzelf een fijner bestaan te gunnen (met of zonder deze man, want soms stoppen mensen echt succesvol met drinken) en het helpt natuurlijk niets als je dan tegen iemand gaat schelden.
Ik vond die posts van de suikerspin in dat zwangerschapsborstvoedingstopic overigens heel grappig, maar ik heb wel vaker een ontspoord gevoel voor humor.