Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 oktober 2017 om 21:15
Ja als je al wat langer hier meeloopt had je het verloop wel kunnen voorspellenvrouwjagersma schreef: ↑22-10-2017 20:04Ik ben eigenlijk ook een stagiaire. In ieder geval is mijn topic compleet naar de gallemiezen.
zondag 22 oktober 2017 om 21:25
Jee, wat somber. We kunnen toch er omheen schrijven. Ik denk dat ze verdwijnen als ze geen voeding meer krijgen.vrouwjagersma schreef: ↑22-10-2017 20:04Ik ben eigenlijk ook een stagiaire. In ieder geval is mijn topic compleet naar de gallemiezen.
Of ben ik te optimistisch ?
nounou
zondag 22 oktober 2017 om 21:38
Ja.zazamaenade schreef: ↑22-10-2017 21:25Jee, wat somber. We kunnen toch er omheen schrijven. Ik denk dat ze verdwijnen als ze geen voeding meer krijgen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 22 oktober 2017 om 21:38
Nee hoor die gaan gewoon door.zazamaenade schreef: ↑22-10-2017 21:25Jee, wat somber. We kunnen toch er omheen schrijven. Ik denk dat ze verdwijnen als ze geen voeding meer krijgen.
zondag 22 oktober 2017 om 21:41
Misschien wel. Maar ik leg me er niet bij neer.
Dan kan je toch net zo goed gelijk in je kist gaan liggen ?
nounou
zondag 22 oktober 2017 om 21:53
Ik kan er eigenlijk momenteel ook niets meer mee want het is voor mij vrij moeizaam er doorheen te lezen.zazamaenade schreef: ↑22-10-2017 21:41Misschien wel. Maar ik leg me er niet bij neer.
Dan kan je toch net zo goed gelijk in je kist gaan liggen ?![]()
zondag 22 oktober 2017 om 22:10
Ah vandaar dat spam altijd zo lang blijft staan. Ze liggen gewoon te maffen
zondag 22 oktober 2017 om 22:16
Yup..zazamaenade schreef: ↑22-10-2017 21:25Jee, wat somber. We kunnen toch er omheen schrijven. Ik denk dat ze verdwijnen als ze geen voeding meer krijgen.
Peitferdrietsnif is ook gearriveerd, het onderwijs krijgt een beurt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 oktober 2017 om 22:20
Ik heb vanaf een bepaald punt een heleboel posts van bepaalde forummers, en de reacties daarop niet meer gelezen.
Toen begreep ik niet alles meer, maar het hielp mij om de moed niet te verliezen en niet kotsmisselijk te worden.
Oost-indisch blind, eigenlijk
De sfeer is sinds een uur anders, trouwens, of is het voor jou nog steeds niet meer te doen ?
nounou
zondag 22 oktober 2017 om 22:23
Zelfs ik geloof het niet meer. Allemaal dezelfde soort nick en vergelijkbare 'problemen'.
En als ik het niet meer geloof, dat zegt echt wel iets hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 oktober 2017 om 22:27
Stond er ook wat dramatisch maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Iets te veel die graag willen opjutten. Mag hoor, maar ik heb nuttigere gesprekken met muren gevoerd.zazamaenade schreef: ↑22-10-2017 22:20Ik heb vanaf een bepaald punt een heleboel posts van bepaalde forummers, en de reacties daarop niet meer gelezen.
Toen begreep ik niet alles meer, maar het hielp mij om de moed niet te verliezen en niet kotsmisselijk te worden.
Oost-indisch blind, eigenlijk![]()
De sfeer is sinds een uur anders, trouwens, of is het voor jou nog steeds niet meer te doen ?
zondag 22 oktober 2017 om 22:35
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 oktober 2017 om 22:39
zondag 22 oktober 2017 om 22:47
Met gatinsok
zondag 22 oktober 2017 om 22:56
Lady*Voldemort schreef: ↑22-10-2017 22:48Vanavond had ik nog zin om te reageren op die topics, maar nu niet meer. Het worden er echt te veel en het is te obvious dat het allemaal nep is.
zondag 22 oktober 2017 om 23:09