Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:39
Nou je doet maar.
Als je er niet tegen kan dat ik nee zei op je vraag is prima hoor maar doe effe normaal zeg.
Gewoon omdat ik vind dat je niet over mensen die zelf weggaan moet gaan zitten lullen...
Of dit is jouw vorm van entertainment? Vind ook prima hoor. Maar je komt nogal over alsof je de weg kwijt bent... Maar veel plezier hysterisch achter je toetsenbord.
Als je er niet tegen kan dat ik nee zei op je vraag is prima hoor maar doe effe normaal zeg.
Gewoon omdat ik vind dat je niet over mensen die zelf weggaan moet gaan zitten lullen...
Of dit is jouw vorm van entertainment? Vind ook prima hoor. Maar je komt nogal over alsof je de weg kwijt bent... Maar veel plezier hysterisch achter je toetsenbord.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:40
Dat zat in die hele vriendengroep, voor mijn gevoel.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 20:38Ik heb ooit eens de Sartre gelezen. Ik ben afgehaakt. Wat een gruwelijkheden.
Niet dat Duitse literatuur nou zo opbeurend is. En een stuk minder seks ook dan in Nederlandse boeken.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:42
Haha, ik doelde meer op de oorlogsneurose van de Maupassant (Frans-Duitse oorlog)vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 20:39Wat beschamend. Mijn delende lidwoorden waren nooit zo goed, ik ben altijd Germaan gebleven.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:48
Vind ik ook. Wat ik bij deze TO zorgelijk vindt is dat ze zelf besloten heeft om op een bepaalde manier in haar relatie te staan, binnenkort 5 kinderen heeft die bijna 100 % van de tijd alleen hun moeder als voorbeeld zien en geen andere input krijgen. Goed om lezen is dat ze wel nadenkt hoe dat met een brugpieper en verder moet.Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:36Ik snap wat je bedoelt. Ik heb zelfs wel mensen getroffen die zo erg voor TO wilden gaan dat ze een onzinnig geloof aannamen (denk aan paganisme of holisme of zo). Dan ben je inderdaad niet helemaal meer lekker op je padje, maar wat ik in dat topic zie is dat TO meteen al wordt afgeschoten omdat het nou eenmaal niet mag of zo. En dat vind ik nou ook weer een beetje kortzichtig, want zo'n feest is het in het reguliere onderwijs nou ook weer niet voor sommige kinderen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 4 oktober 2017 om 20:49
Ik snapte er niets van, die Russen. Te veel namen. De Duitsers lagen me altijd goed, dus daar ben ik maar mee verder gegaan. Maar Amerikaanse schrijvers vond ik ook fijn, al hadden de docenten op mijn middelbare school daar wel problemen mee.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:50
Ik moet even wat schaamte overwinnen voordat ik kan toegeven dat ik ook Sartre nooit gelezen heb.
Ik ben wel net begonnen aan een universitaire studie, maak ik het daar een beetje mee goed?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 20:51
Verwar je hem nu niet met De Sade?MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 20:38Ik heb ooit eens de Sartre gelezen. Ik ben afgehaakt. Wat een gruwelijkheden.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 20:52
Gewoon de oneliner onthouden: "De hel, dat zijn de anderen". Zo weer helemaal bij. Welke richting doe je?
woensdag 4 oktober 2017 om 20:54
Nee.
Maar jarenlang op het vivaforum lezen maakt alle gebrek aan dooie buutnlaandse schrijvers goed hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:56
Ow, die uitspraak ken ik. Valt me weer mee van mezelf.
Na mijn middelbare school ben ik psychologie gaan studeren. Helaas al in het eerste jaar moeten stoppen. Allerlei andere dingen gedaan, af en toe gedroomd over alsnog die studie gaan doen. En nu dan daadwerkelijk begonnen. Bijna 35 jaar na mijn eerste poging.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 20:56
Om 'sarcastisch' te kunnen posten heb je ook een vorm van humor nodig. Dat compenseer jij met leeg rond je heen schoppen. Zo inhoudsloos en vervelend. Veel plezier nog!
woensdag 4 oktober 2017 om 20:57
Wat goed!Solomio schreef: ↑04-10-2017 20:56Ow, die uitspraak ken ik. Valt me weer mee van mezelf.
Na mijn middelbare school ben ik psychologie gaan studeren. Helaas al in het eerste jaar moeten stoppen. Allerlei andere dingen gedaan, af en toe gedroomd over alsnog die studie gaan doen. En nu dan daadwerkelijk begonnen. Bijna 35 jaar na mijn eerste poging.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:57
Hmmm.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:02
Fijn om lezen dat jij het nu opnieuw oppakt! Ik heb wel studies af kunnen maken en werk ook in het vakgebied, maar wilde altijd graag Kunstgeschiedenis studeren en dat is blijven hangen. Ooit ooit ga ik ook opnieuw de studie oppakken.Solomio schreef: ↑04-10-2017 20:56Ow, die uitspraak ken ik. Valt me weer mee van mezelf.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:03
De Sade ken ik dan weer wel.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 21:05
Goh.
Nou, dat was ook helemaal niet duidelijk na het drama om niks, de lijstjes bij het hysterische afscheid en de manier waarop er teruggekomen werd.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:08
Ik was echt weer aan het twijfelenFee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 21:05Goh.
Nou, dat was ook helemaal niet duidelijk na het drama om niks, de lijstjes bij het hysterische afscheid en de manier waarop er teruggekomen werd.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:10
Nooit twijfelen aan je killerbee intuïtie.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:59
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!