Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 19:32
Zeur toch niet zo. Dank zij die fijne bug heb ik mijn afscheid van twee (of drie) nicks geleden nog weer eens kunnen lezen, dat was pas dramatisch. Zo dramatisch zelfs dat ik me er met terugwerkende kracht voor schaam. Maar niemand die er moeilijk over deed toen ik terug kwam en nu ineens is er een probleem met Annebell of zo? Laat dat mens toch.

Dat bepaal ik zelf wel. ;)

Ik weet niks van jouw afscheid btw.
En als je dan normaal binnen komt ipv van zo'n zuigpost en pispot rammelen dan kan dat denk ik ook gewoon.

Met de nadruk op Denk..whahaha. Denk het toch niet.
Star² schreef:
04-10-2017 19:37
Heb je het andere topic van die TO ook gelezen? Ik gok dat VJ daarom ook denkt dat ze niet echt is.
Ja dat heb ik ook gelezen. Zulke mensen bestaan echt, ik zou serieus niet weten waarom zij nep zou moeten zijn. Oh en BTW, geef ff door dat mijn telefoon tijdelijk kwijt is. Dat ze niet denken dat ik overleden ben of zo :proud:
Dat je dan een gezellig topic hebt, over waarom je niet van sporten houdt en dat je daar zelfs een beetje over Kant, Rousseau en Schopenhauer babbelt en dat dan mensen komen binnenvallen om te melden dat alleen laagopgeleide domme mensen te dik zijn en dat het heel stom is om niet te sporten.
Een mens zou van minder een zak chips opentrekken.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2017 19:47
Ja dat heb ik ook gelezen. Zulke mensen bestaan echt, ik zou serieus niet weten waarom zij nep zou moeten zijn. Oh en BTW, geef ff door dat mijn telefoon tijdelijk kwijt is. Dat ze niet denken dat ik overleden ben of zo :proud:

Ja we waren al aan het stencilen!
astublief zeg. Zou toch kut zijn van het voor nop ingezamelde viva bloemstukje! Fijn dat je het even meld(t)!
vrouwjagersma schreef:
04-10-2017 19:50
Dat je dan een gezellig topic hebt, over waarom je niet van sporten houdt en dat je daar zelfs een beetje over Kant, Rousseau en Schopenhauer babbelt en dat dan mensen komen binnenvallen om te melden dat alleen laagopgeleide domme mensen te dik zijn en dat het heel stom is om niet te sporten.
Een mens zou van minder een zak chips opentrekken.

Ik vind die TO dan weer niet gezellig en doorgaans vol met oordelen, dus karma ofzo?
Star² schreef:
04-10-2017 19:52
Ik vind die TO dan weer niet gezellig en doorgaans vol met oordelen, dus karma ofzo?
Ik vind iedereen op dit forum leuk. Ie-der-een.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2017 19:47
Omdat ik denk dat mensen met zulke overtuigingen veel op een internet fora te vinden zijn, ze hebben ook bewust geen tv etc.
Star² schreef:
04-10-2017 19:51
Ja we waren al aan het stencilen!
Ik dacht; nu heb ik er een! Maar helaas...

Correct is: stencilen (met één l). Vervoeging: stencilen, stencilde, gestencild. Hij stencilt. Gebruik dit woord alleen als daadwerkelijk van een (ouderwetse) stencilmachine sprake is. Anders: (foto)kopiëren
annebell schreef:
04-10-2017 19:55
Ik dacht; nu heb ik er een! Maar helaas...

Correct is: stencilen (met één l). Vervoeging: stencilen, stencilde, gestencild. Hij stencilt. Gebruik dit woord alleen als daadwerkelijk van een (ouderwetse) stencilmachine sprake is. Anders: (foto)kopiëren

Ik moest ook Googlen, dacht ook twee :rofl:
vrouwjagersma schreef:
04-10-2017 19:54
Eeeecht??? Zelfs mij?? :'(
Simitçi schreef:
04-10-2017 19:55
Omdat ik denk dat mensen met zulke overtuigingen veel op een internet fora te vinden zijn, ze hebben ook bewust geen tv etc.
Dat valt wel tegen hoor. Er is zelfs een drukbezocht Refoforum, dat op zondag dicht is en over dat laatste is discussie omdat sommige refo's het juist heel leerrijk vinden om op zondag dan wat topics na te lezen (en dan niet te schrijven natuurlijk :proud: ).
Star² schreef:
04-10-2017 19:57
Ik moest ook Googlen, dacht ook twee :rofl:
hahhahahhahah....komt allemaal door die Nousch! Ik doe tegenwoordig gemiddeld 2 uur over een post van een half a 4 tje....
Stencilen gaat net als perziken en monniken. Dat jullie dat niet snappen zeg.
Oh, en zaniken natuurlijk.
vrouwjagersma schreef:
04-10-2017 19:54
Ik mezelf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Refoforum is wel een stuk heftiger dan refoweb. Op refoweb mag je ook nog wel eens praten over een cremekleurige trouwjurk, zonder dat je gelijk met pek en veren wordt weggejaagd.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2017 20:01
Oh, en zaniken natuurlijk.
En tijgeriken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2017 20:01
Stencilen gaat net als perziken en monniken. Dat jullie dat niet snappen zeg.

Die dan weer wel. Maar ja, dat gestencil; niet mijn tijdperk.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2017 19:59
Dat valt wel tegen hoor. Er is zelfs een drukbezocht Refoforum, dat op zondag dicht is en over dat laatste is discussie omdat sommige refo's het juist heel leerrijk vinden om op zondag dan wat topics na te lezen (en dan niet te schrijven natuurlijk :proud: ).
Die kijken tegenwoordig back to the amisch op zondag heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Uit nog betrouwbaardere bronnen heb ik vernomen dat de webrefo's op zondag, als het forum bevroren is, naar parenclubs gaan of jam koken.
feow schreef:
04-10-2017 20:02
Ik mezelf.
Uiteraard. Dit hele forum is er alleen voor om ons nog beter te laten uitkomen.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2017 19:59
Nee echt , oke dat wist ik niet het is toch wat met die refo's
annebell schreef:
04-10-2017 19:31
Nare eigenschap? De ellende van de ander je eigen te maken en ermee aan de haal te gaan? Foek, ik wil helemaal niet op jou lijken!! :'(
Houden zo. Mag jij zo’n vrouw zijn die op de begrafenis van een kind harder staat te huilen dan de moeder.
Fatsoensloos.
vrouwjagersma schreef:
04-10-2017 20:05
Uiteraard. Dit hele forum is er alleen voor om ons nog beter te laten uitkomen.
Nouwe *kuch* voor sommige halfdoden onder ons werkt het wel zo hoor! Gelukkig pikken de meesten die eruit door een hoog gebrek aan humor, empathie en zuurgehalte, 24/7.
MoirenPhae schreef:
04-10-2017 20:09
Houden zo. Mag jij zo’n vrouw zijn die op de begrafenis van een kind harder staat te huilen dan de moeder.
Fatsoensloos.
Wat een walgelijke aanname, geheel des jouws. Zijn je rennies op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven