Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:19
Nou zat ik ook in een niet-sporten-discussie, maar in een ander topic. Heb Kant en Rousseau gemist, maar daar weet ik ook verder niks van, dus wrsch ben ik dom genoeg om het niet sporten te verklaren.vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 19:50Dat je dan een gezellig topic hebt, over waarom je niet van sporten houdt en dat je daar zelfs een beetje over Kant, Rousseau en Schopenhauer babbelt en dat dan mensen komen binnenvallen om te melden dat alleen laagopgeleide domme mensen te dik zijn en dat het heel stom is om niet te sporten.
Een mens zou van minder een zak chips opentrekken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 20:22
Dat moet haast wel, dan. Jij leek me ook meer een type voor Nietzsche.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:23
Ik heb gewoon niet zo veel met dode mensen. Kunnen ze nog zo veel zinnigs hebben geschreven.....vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 20:22Dat moet haast wel, dan. Jij leek me ook meer een type voor Nietzsche.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 4 oktober 2017 om 20:25
woensdag 4 oktober 2017 om 20:25
Daar gaat geen rennie tegen helpen dan.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:27
vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 20:22Dat moet haast wel, dan. Jij leek me ook meer een type voor Nietzsche.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:29
\Waarom ga jij niet van je talenten je beroep maken? Zou je goud geld opleveren denk. Een (gast)rol in evil sthefmothers of in evil dead?MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 20:09Houden zo. Mag jij zo’n vrouw zijn die op de begrafenis van een kind harder staat te huilen dan de moeder.
Fatsoensloos.
The last Exorcisme of Emilie Rose? In de verfilming of the exorcist 2020?
woensdag 4 oktober 2017 om 20:30
Zo, wat een stoere post.
Laat me gewoon met rust, of zet me op negeer ofzo.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:32
Zijn je troeven op? Ga je me nu beschuldigen dat ik dat konijn of die vliegenierster ben om anderen aan jouw kant te krijgen met je verdachtmakingen?
Dat heb ik nou juist met die Duitsersvrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 20:29Ik word altijd zo triest van die Fransen. De engste boeken die ik gelezen heb, waren voor mijn Franse lijst.
Die drol zit er al een tijdje. Die gaat heus niet ineens zacht worden en gladjes naar beneden.Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 20:25Dan moet je nu natuurlijk wel ophouden. Slik die drol door en ga verder met ademhalen, of zo.
Misschien volgende keer tegen de juiste gaan prediken?
Dank.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 20:35
2.91% gewijzigd
woensdag 4 oktober 2017 om 20:34
ach, een dar! Helaas, ik ben sapsorow of ameliaa niet! Leuk geprobeerd!
woensdag 4 oktober 2017 om 20:36
Toch weer die Duitsers...vrouwjagersma schreef: ↑04-10-2017 20:34Ja, ik kan me er iets bij voorstellen. Maar ik was echt onder de indruk van L'etranger en ik werd ook heel sneu van Du Maupassant. Wat een rotverhalen waren dat.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:38
Je hebt gelijk, dank je! Heb je ook nog goede raad tegen de verdachtmakingen dat ik sap zou zijn en hoe ik daarmee om kan gaan?Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 20:25Dan moet je nu natuurlijk wel ophouden. Slik die drol door en ga verder met ademhalen, of zo.
Gosamme zeg, je zal er maar van verdacht worden!