Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
13-10-2017 09:31
Heeft Ils een perma of een ban?
Perma wegens trollen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
13-10-2017 09:33
Perma wegens trollen.
Wat raar. Ze post eigenlijk nooit zo vreemd. Zou ze gedronken hebben gisteren?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-10-2017 09:35
Wat raar. Ze post eigenlijk nooit zo vreemd. Zou ze gedronken hebben gisteren?
Precies,irritant die googlevragen maar trollen nee..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
7102 schreef:
13-10-2017 09:32
Ik ook niet, maar wel net zo veilig voor Nicole.
Ze heeft nog een nick,andere naam zelfde cijfers erachter.
Rosabella1 schreef:
13-10-2017 07:50
Nicole een perma voor trollen en ook Ilske moet haar andere nick k.....tje weer afstoffen voor al haar googlevragen.

:rofl:
Wat een kalf is dat.
Star² schreef:
13-10-2017 09:47
:rofl:
Wat een kalf is dat.
Welke lamp,welke gordijnen,welk vloerkleed en dan nooit meer op zo'n topic reageren en dat al meer dan tien jaar lang :proud:
Ik ga haar missen :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kanonne, dat topic over Anne Faber. Schaamteloze bedoening inmiddels. Pleur op met die epistels.
Star² schreef:
13-10-2017 16:30
Kanonne, dat topic over Anne Faber. Schaamteloze bedoening inmiddels. Pleur op met die epistels.
Idd. Lijkt wel of ze elkaar proberen af te troeven. Wie heeft het meeste gevoel, wie heeft het beste YouTube-filmpje etc.
Star² schreef:
Ik wil er niet lezen, ik word er pislink van vrees ik.
Nouschi schreef:
13-10-2017 10:01
Ik ga haar missen :proud:
:mrgreen:

Waren toch best vermakelijke topics.

Titel: Gezocht: sokken.
Inhoud OP: Waar kan ik zwarte herensokken kopen?

En dan begon de leut...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
13-10-2017 18:22
:mrgreen:

Waren toch best vermakelijke topics.

Titel: Gezocht: sokken.
Inhoud OP: Waar kan ik zwarte herensokken kopen?

En dan begon de leut...
Ja precies :rofl:
Maar wat ik nou niet snap: hoe kan het wezen dat ze er na zoveel jaar pas achter komen dat I.... een trol is? Daar hadden ze toch allemaal van die mooie tools voor, om te kunnen zien dat iemand een trol is?

En wat belangrijker is: als ik een keer iets schrijf wat een beetje gek is, krijg ik dan ook een perma wegens trollen?
Lady*Voldemort schreef:
13-10-2017 20:19
Maar wat ik nou niet snap: hoe kan het wezen dat ze er na zoveel jaar pas achter komen dat I.... een trol is? Daar hadden ze toch allemaal van die mooie tools voor, om te kunnen zien dat iemand een trol is?

En wat belangrijker is: als ik een keer iets schrijf wat een beetje gek is, krijg ik dan ook een perma wegens trollen?
Ik snap er ook niks van :blond:
Gek!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb haar volgens mij ook alleen maar op haar eigen topics zien posten en dan zelfs vaak alleen de OP.
Nouschi schreef:
13-10-2017 20:23
Ik heb haar volgens mij ook alleen maar op haar eigen topics zien posten en dan zelfs vaak alleen de OP.
Ze schreef gisterenavond mee op het topic over Anne. En dat was niet zo gezellig. Zal vast gestaft zijn, want gewist, en een ip check gedaan zijn denk ik. En wellicht kwam toen een trolverleden aan het licht.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
13-10-2017 20:30
Ze schreef gisterenavond mee op het topic over Anne. En dat was niet zo gezellig. Zal vast gestaft zijn, want gewist, en een ip check gedaan zijn denk ik. En wellicht kwam toen een trolverleden aan het licht.
Nou dat is dan vrij wonderbaarlijk, want ze schrijft hier al langer dan ik. En met behoorlijk onzinnige OP's inderdaad, maar verder niks schokkends of zo. En dan na één stafje wordt zo iemand meteen tot trol gebombardeerd? Ik vind het maar raar. En een beetje spannend, want ik heb ook wel eens een onzintopic geopend, gewoon voor de leuk. Straks staft iemand mij met de mededeling dat ik een trol ben en dan komen mijn onzintopics aan het licht en dan kan ik dus ook gaan of zo?
Lady*Voldemort schreef:
13-10-2017 20:36
Nou dat is dan vrij wonderbaarlijk, want ze schrijft hier al langer dan ik. En met behoorlijk onzinnige OP's inderdaad, maar verder niks schokkends of zo. En dan na één stafje wordt zo iemand meteen tot trol gebombardeerd? Ik vind het maar raar. En een beetje spannend, want ik heb ook wel eens een onzintopic geopend, gewoon voor de leuk. Straks staft iemand mij met de mededeling dat ik een trol ben en dan komen mijn onzintopics aan het licht en dan kan ik dus ook gaan of zo?
Ik geloof dat je me niet helemaal goed hebt begrepen. Ik denk dat doormiddel van de ip check andere nicks naar boven kwamen met een trolverleden. Dus dat ze onder andere namen een trol topic heeft geopend of heeft lopen trollen in topics van anderen. En toen pas de link is gelegd. Voor het openen van een 'onzintopic' is volgens mij nog nooit iemand zomaar geband. En daarnaast, de mods kennen je ondertussen wel een beetje zou ik zo denken, dus ik denk niet dat je snel als trol aangemerkt wordt.
Ja, dat van die andere nicks wil ik onmiddellijk geloven :rofl:
Star² schreef:
Ik heb in het begin daar heel even meegelezen, toen de Viva-dames het beter wisten dan de politie en de vriend van Anne eigenlijk al als dader was aangewezen.
Vraag me nu af of diezelfde mensen toch enige schaamte voelen over hun overhaaste conclusies.
Maar geen zin om daar te gaan lezen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
13-10-2017 20:44
Ja, dat van die andere nicks wil ik onmiddellijk geloven :rofl:
Ik heb te weinig fantasie om andere nicks te verzinnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
13-10-2017 20:45
Ik heb in het begin daar heel even meegelezen, toen de Viva-dames het beter wisten dan de politie en de vriend van Anne eigenlijk al als dader was aangewezen.
Vraag me nu af of diezelfde mensen toch enige schaamte voelen over hun overhaaste conclusies.
Maar geen zin om daar te gaan lezen.
Nope, ze zijn aan het dimdammen over 'het systeem'. Over de petities die overal gestart worden met de eis voor een onderzoek, die al aangekondigd is :facepalm: .
De familie van de dader wordt even flink door het slijk gehaald en met naam en toenaam genoemd en waar te vinden.
En over dat er geen sentimentele filmpjes of gedichten gepost mogen worden, da's vals sentiment ofzo.
Oh ja, en mensen denken dat tbs de oplossing is...
Ik zou mijn geld niet zetten op mods die je inmiddels wel kennen.
Om het voorzichtig te formuleren: enige feeling met de forummers of het forum of de context is niet meer een nadrukkelijk aanwezig onderdeel van het beleid op dit forum.

Ik kan me ineens een topic van lang geleden herinneren waarin forummers schreven welke onzin/trol/dikke lol topics ze ooit onder een andere naam begonnen waren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
13-10-2017 20:46
Ik heb te weinig fantasie om andere nicks te verzinnen.
Gewoon het woordenboek erbij pakken. ;-D Of een encyclopedie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven