Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nou idd, alsof lesbisch zijn zo makkelijk is.
O_O
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
_Marana_ schreef:
17-10-2017 12:20
alleen nog even bevestigd zien te krijgen dat daar statistisch gezien meer vrouwen zitten :proud:
Statistisch gezien zijn vrouwen vaker ziek dan mannen hoorde ik vanmorgen op het nieuws, dus vast ook vaker ziek in 't heufd.
Die wil alleen maar provoceren.
Hommeltjes schreef:
17-10-2017 13:15
Die wil alleen maar provoceren.

Duidelijk. Ze noemt napraat in een van haar reacties. Troll dus.
Wat is die kipreclame hardnekkig en irritant! :mad:
When they go low, we go high. (M.Obama)
Afbeelding
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SaveAngie schreef:
17-10-2017 13:47
Wat is die kipreclame hardnekkig en irritant! :mad:
:swear:

Ja. T mobile, die auto en nu weer die kippen. Over je hele verdomde scherm 😡
Niet te doen dit.
4x wegklikken en dan staat die kutkip er nog. :bonk:
Het wordt ook weer tijd voor en Mrs.C topic. Is al even geleden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DEATH schreef:
17-10-2017 13:54
Afbeelding
:HA:
SaveAngie schreef:
17-10-2017 14:35
4x wegklikken en dan staat die kutkip er nog. :bonk:
😡😡😡😡😡🙈🙈🙈🙈👹👹👹👹👿👿👿👿👎👎👎👎🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓
Dat topic 'hoe stel ik mij open voor vrouwen' is duidelijk een parodie op...
yasmijn schreef:
17-10-2017 15:06
🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓
Niet om het één of ander Yas, maar ik heb niet voor niks adblock geïnstalleerd :furious:
Yasje, heb je nu ook al last van een tremor?
broekrok schreef:
17-10-2017 19:00
Yasje, heb je nu ook al last van een tremor?
Ouderdom komt met gebreken :biggrin:
Oo jullie 😆😂
:hihi:
DEATH schreef:
17-10-2017 13:54
Afbeelding
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 19:12
0.79% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
17-10-2017 19:11
Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haar gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
:proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lady*Voldemort schreef:
Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
Mijn schare kinderen maken best veel lawaai. Dus zou best kunnen.
Nu heb ik maar 1 buurhuis en nog geen klachten gehad.
Lady*Voldemort schreef:
Ik heb dat bij collega's. Geen idee waarom, want ik ben best een leuke collega. Dat vind ikzelf in elk geval wel.
Lady*Voldemort schreef:
Ben jij zo lastig dan? :devil: Ik heb eigenlijk nog nooit gedacht dat een topic over 'mij' zou kunnen gaan :blond:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven