Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bruise schreef:
27-11-2017 13:42
En waarom klaagt Saga_Röversdotter over gecopieerde teksten? Ik snap dat niet.

Daar kreeg Yasmijn eerder voor op haar flikker, toen ze een stukje van kantoorsufkut Japke nogwat had geplakt zonder bronvermelding.
Maar er staat wel een bron bij.
Bruise schreef:
27-11-2017 14:00
Maar er staat wel een bron bij.

Nietus. En volgens mij snapt Nina niet wat er precies bedoeld wordt. De namen komen inderdaad van de SVB, maar het hele stuk tekst met de hihihaha commentaren erbij komen niet van de SVB.
Star² schreef:
27-11-2017 14:05
Nietus. En volgens mij snapt Nina niet wat er precies bedoeld wordt. De namen komen inderdaad van de SVB, maar het hele stuk tekst met de hihihaha commentaren erbij komen niet van de SVB.
Ze wil het niet snappen. Het is op niveau debiel uitgelegd en ik schat haar wel iets hoger in.
O ik dacht van wel.
Goed dat Saga-R dit aanhaalt in CM.
Bruise schreef:
27-11-2017 13:44
Dat topic van Junior is toch eigenlijk eenzelfde topic als dat Meds aan heeft gemaakt.
ja copycat
S-Meds schreef:
27-11-2017 15:35
ja copycat
:proud:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:24
Reden: spam
99.46% gewijzigd
.
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:27
Reden: Het is al weg
0.00% gewijzigd
Bruise schreef:
27-11-2017 13:27
Het zijn ook altijd dezelfde die daar hun eeuwige beklag doen.
Ach ja sommigen zijn hier in een paar jaar tijd echt een karikatuur van zichzelf geworden.. Ergens ook wel hilarisch.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Star² schreef:
27-11-2017 13:56
Daar kreeg Yasmijn eerder voor op haar flikker, toen ze een stukje van kantoorsufkut Japke nogwat had geplakt zonder bronvermelding.
Kostte me een ban. 😆
yasmijn schreef:
27-11-2017 11:40
En met plezier kondigen Wij de verloving
van onze kleinzoon HRH Harry Wales aan.
Gefeliciteerd Majesteit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
27-11-2017 17:21
Gefeliciteerd Majesteit.
Heel aardig, veel dank.
Bruise schreef:
27-11-2017 13:40
Maar ik bedoel Himalaya bijvoorbeeld, die heeft het nu over weghalen i.p.v. leeghalen. Maar o wee als het weggehaald is, dan komt er daar weer gemekker over.

Waarom zou ik straks mekkeren over weggehaalde gewiste posts?
Je scrolt je al een ongeluk door de verspringende topics, de ‘lees meer’ knop en berichten die blijven hangen.
De pagina’s vol leeggegumde berichten voegen niks toe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
27-11-2017 17:30
Jij misschien niet, maar op zeker anderen wel.
Star² schreef:
27-11-2017 13:56
Ja omdat Japke geen leven had en kwam klagen. Laten we wel wezen: het zou geen doen zijn om alle plaatjes, citaten en verdere onzin te controleren op authenticiteit. De enige reden dat die regel is opgenomen is dat ze een poot willen om op te staan als er weer eens een Japke komt zeuren (om vervolgens dan een ban uit te delen aan de delinquent die zo'n berichtje heeft geplaatst is natuurlijk belachelijk, dat wel).
himalaya schreef:
27-11-2017 17:30
Je scrolt je al een ongeluk door de verspringende topics, de ‘lees meer’ knop en berichten die blijven hangen.
De pagina’s vol leeggegumde berichten voegen niks toe.

Nou reken maar dat ze hier komen huilen hoor, de slachtoffers wier oh zo belangwekkende posts zo maar in het Niets zijn verdwenen.
Lady*Voldemort schreef:
27-11-2017 18:18
Ja omdat Japke geen leven had en kwam klagen. Laten we wel wezen: het zou geen doen zijn om alle plaatjes, citaten en verdere onzin te controleren op authenticiteit. De enige reden dat die regel is opgenomen is dat ze een poot willen om op te staan als er weer eens een Japke komt zeuren (om vervolgens dan een ban uit te delen aan de delinquent die zo'n berichtje heeft geplaatst is natuurlijk belachelijk, dat wel).

Nee, een van haar sneue groupies op Twitter. Nog erger.
Bruise schreef:
27-11-2017 14:10
O ik dacht van wel.
Goed dat Saga-R dit aanhaalt in CM.
Ik vind het maar zeikerig. Wat kan het jou nou verdommen of er iemand een blogje copy-paste, of een onderzoekje plaatst, of hier iets schrijft terwijl ie nog geen zestien is. Het is nou niet alsof er Groot Onrecht gaande is he, maar zeiken op het CM is natuurlijk altijd leuk of het nou ergens over gaat of niet.
Lady*Voldemort schreef:
27-11-2017 18:22
Ik vind het maar zeikerig. Wat kan het jou nou verdommen of er iemand een blogje copy-paste, of een onderzoekje plaatst, of hier iets schrijft terwijl ie nog geen zestien is. Het is nou niet alsof er Groot Onrecht gaande is he, maar zeiken op het CM is natuurlijk altijd leuk of het nou ergens over gaat of niet.

Bruise is volgens mij een klein tikkie sarcastisch ;-)
Star² schreef:
27-11-2017 18:20
Nee, een van haar sneue groupies op Twitter. Nog erger.
Oh ja, dat is waar ook. Maar daar wordt het niet anders van: zo lang er niet wordt geklaagd mag je jatten wat je wilt.
Star² schreef:
27-11-2017 18:24
Bruise is volgens mij een klein tikkie sarcastisch ;-)
Ooooohhh, dat kan ook nog natuurlijk :proud:
Jonari schreef:
27-11-2017 00:28
Nou Pumps, stop een lijstje in je schoen en wie weet.
Nou, als er een zak met geld afgegeven kan worden. Ik zag dat er spam was weg gehaald.

Ik hoorde dat een BITCOIN op 10.000 euro staat. Maar zou ik niet op gokken.

Dan liever nog op prins Harry en zijn bruiloft komend voorjaar.
Bruid komt uit Amerika, maar Trump mag niet komen. :-D

Staat er toch nog iets leuks op de agenda van dit forum voor volgend jaar. :)
Lady*Voldemort schreef:
27-11-2017 18:25
Ooooohhh, dat kan ook nog natuurlijk :proud:
;)
Maar toch bedankt voor je uitgebreide reactie. Het is toch te triest als e.o.a. huisvrouwtje* zich daar druk om gaat maken.

*of anders.
Ik kan het topic nergens terug vinden van die vrouw die 7500 euro per maand verdient en denkt op een celeb te lijken.

Ik zie het al, het is verwijderd wegens trollen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven