Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
12-11-2017 11:11
Ze hebben gewoon na het lezen van mijn eerste zin gewist. Prutsers. Maar laat maar, ook anoniem ben je te loopen dus dat schiet ook niet op.
Echt he, niet eens kijken, gewoon wissen.
Hommeltjes schreef:
12-11-2017 17:25
Echt he, niet eens kijken, gewoon wissen.
Ja en als er niet word gewist worden posts gewoon straal genegeerd zoals deze bijvoorbeeld.
Verhip schreef:
12-11-2017 12:44
Zeg, mods, wanneer gaan jullie forummers nou eens serieus nemen in hun klachten? Het slaat werkelijk helemaal nergens op, zoals het forum er nu bij ligt. En ja, mensen blijven toch wel komen, want zijn nu eenmaal gehecht aan dit forum. Maar dat zou toch geen reet uit moeten maken? Dit wil je toch niet op je conto hebben? Kom op zeg, wat een prutswerk allemaal.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
calvijn1 schreef:
12-11-2017 16:20
Help mij eens even

Is die SigmundFreud een oude bekende?

Wat een vermoeiend type
Jup, inderdaad een heel vermoeiend type. Een 18-jarige die psychologie studeert sinds dit jaar zonder dat ze weet welke competenties je daarvoor nodig hebt. Maand uit met haar vriend en toen in één week daar ongeveer 3 verschillende topics over geopend. Over haar vriend destijds een heel topic geopend waarin ze nogal neerbuigend over hem deed omdat zij toen net een week universiteit deed en hij geen opleiding had gedaan en daarom geen intellectuele gesprekken met hem kon voeren. Dus ik begin al zo ongeveer te zuchten als ik weer een topic van haar zie. Maar pas 18, dus wellicht komt het nog ooit goed.
Dit vedomde forum manoeuvreert je zo dat je steeds op die klote advertenties klikt wat je NIET wilt!!!! (6)
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-11-2017 18:50
Dit vedomde forum manoeuvreert je zo dat je steeds op die klote advertenties klikt wat je NIET wilt!!!! (6)
Ja daar word ik ook echt schijtziek van.
Kind van je minnaar ben ik ook wel beu nu. Denk je; heeej! leuk topic, krijg je weer dat epistel van die onderlegger uit 2007 vol in beeld. Bahbah.
Sinds mijn cookies verwijderd zijn, gaat het prima.
Jonari schreef:
12-11-2017 19:04
Sinds mijn cookies verwijderd zijn, gaat het prima.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier gaat het steeds al prima. Behalve die 'toon meer' knop, die ik onhandig vind. Maar ik zie nauwelijks advertenties, kom gewoon terecht in de topics waar ik terecht wil komen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
12-11-2017 19:07
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier gaat het steeds al prima. Behalve die 'toon meer' knop, die ik onhandig vind. Maar ik zie nauwelijks advertenties, kom gewoon terecht in de topics waar ik terecht wil komen.
Mag je rustig zeggen hoor.
Ik kom ook weer overal waar ik wil zijn.
koekies verwijderen geeft een halve dag lucht, dan zit je weer net zo vast als eerst
S-Meds schreef:
12-11-2017 19:09
koekies verwijderen geeft een halve dag lucht, dan zit je weer net zo vast als eerst
Dat is rot.
Nee, bij mij is het nu al een paar dagen goed. Geen militair meer gezien.
Op de telefoon (android) heb ik Free Adblocker Browser, werkt perfect!
Op de Ipad heb ik sinds vandaag BlockBear, werkt perfect!
En op de laptop surf ik met Opera en heb daar de adblocker geïnstalleerd, werkt prima!

Het is echt een verademing!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Cookies verwijderen heeft mij ook uit het militairentopic gehaald. Verder een adblocker waardoor ik de genoemde reclames allemaal niet zie en die vreselijke 'lees ook'-balk blijft een hele tijd ingeklapt staan als ik hem één keer inklap.
S-Meds schreef:
Hier ook.
Geen bijzonderheden
Nou, zullen we het eens over iets anders hebben?
Seks of bier of borrelnootjes?
Hebben jullie de chocoladeletters alweer in huis?
Kerststress? Arme jeugd gehad?
Kerststress 😂
Geen bijzonderheden
Nou ja, ik heb ook wel kerststress. Ik moet dan bijvoorbeeld altijd ontiegelijk veel chocolade eten van mijn familie. En van mijn mans familie moet ik dan weer heel veel vlees met champignonsaus eten.
vrouwjagersma schreef:
12-11-2017 20:55
Nou ja, ik heb ook wel kerststress. Ik moet dan bijvoorbeeld altijd ontiegelijk veel chocolade eten van mijn familie. En van mijn mans familie moet ik dan weer heel veel vlees met champignonsaus eten.
De viennetta zit mij altijd dwars.
Geen bijzonderheden
S-Meds schreef:
De vraag die wij stelden negeren ze ook heel onopvallend. Maar niet heus. Of zouden ze een blinde vlek hebben? Ik zit na cookies verwijderen nog regelmatig bij het "kind van minaar" topic.
Verder geen problemen met Ad blocker.
yasmijn schreef:
12-11-2017 20:57
De viennetta zit mij altijd dwars.
Vroeger hadden wij eens een keer ijstaart van de Snackbar. In mijn hoofd is dat tot mythische proporties gegroeid, die taart.
Ik heb altijd kerststress dat ik te weinig eten in huis heb, voor die ene hele dag dat de winkel dicht is. Dus uiteindelijk kunnen we altijd nog tot oudjaar voort zonder ook maar één supermarkt van binnen te zien, dank zij mijn kerststress.
vrouwjagersma schreef:
12-11-2017 21:11
Vroeger hadden wij eens een keer ijstaart van de Snackbar. In mijn hoofd is dat tot mythische proporties gegroeid, die taart.
Traumaatje zeker.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-11-2017 21:22
Traumaatje zeker.
Was het maar zo'n feest. Kerst was bij ons altijd wel prima. Oud en Nieuw was dramatisch, maar dat leek dan nog ver weg.
vrouwjagersma schreef:
12-11-2017 21:11
Ik kan me dus echt niet meer herinneren wat wij aten met kerst in onze rijke periode, toen mijn ouders nog niet gescheiden waren. Er staat me iets bij van fondue, in zo'n oranje pannetje met bruine bloemen op een spiritusbrandertje. Maar we zullen toch ook wel eens iets anders gegeten hebben en ik zou begot niet meer weten wat.
Lady*Voldemort schreef:
12-11-2017 21:20
Ik heb altijd kerststress dat ik te weinig eten in huis heb, voor die ene hele dag dat de winkel dicht is. Dus uiteindelijk kunnen we altijd nog tot oudjaar voort zonder ook maar één supermarkt van binnen te zien, dank zij mijn kerststress.
Musketkransjes tot in februari. Niemand vindt ze echt lekker, maar ik koop ze elk jaar, Vroeger at de hond ze uit de kerstboom, maar die werd er ziek van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven