Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 november 2017 om 12:02
Ze snappen er geen bal van. Te jong en onervaren. En ze hebben vast een script, als het te moeilijk wordt: wij gaan niet in discussie over het beleid.
Verdere off-topics zullen verwijderd worden en maatregelen volgen middels het banksysteem.
Geen bijzonderheden

maandag 13 november 2017 om 12:07
MoirenPhae schreef: ↑13-11-2017 12:03Hoe fucking dom ben je als je je beslissingen niet eens kan motiveren. Dat kunnen die met een iq van 45 van me zelfs nog.

Geen bijzonderheden

maandag 13 november 2017 om 12:18
Dit inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 november 2017 om 12:43
Omdat ze, nogmaals, te jong en onervaren zijn om dit soort dingen te snappen. Plus dat ze opgelegd hebben gekregen: zie je iets wat betrekking heeft op suïcide? Gum erbij en geen antwoorden geven. Roep BELEID en klaar.MoirenPhae schreef: ↑13-11-2017 12:12Je lacht er om, maar ik vind het serieus om te huilen.
Vooral ook dat ze maar niet schijnen te begrijpen dat een motivatie bij een beslissing discussie voorkomt.
Geen bijzonderheden

maandag 13 november 2017 om 12:50
Ik mag toch hopen dat hbo’ers nog steeds leren om te beargumenteren wat ze doen. Dan kan je jong en dom zijn, maar nog wel een al dan niet valide argument geven.
Maar zelfs dat kunnen ze niet. Sterker nog, ze begrepen het verschil tussen een discussie en het vragen om een verklaring niet eens.
maandag 13 november 2017 om 12:52
Bizar.MoirenPhae schreef: ↑13-11-2017 12:50Ik mag toch hopen dat hbo’ers nog steeds leren om te beargumenteren wat ze doen. Dan kan je jong en dom zijn, maar nog wel een al dan niet valide argument geven.
Maar zelfs dat kunnen ze niet. Sterker nog, ze begrepen het verschil tussen een discussie en het vragen om een verklaring niet eens.
Staat ook lekker op je cv. Stage gelopen op het vivaforum. Waar je niet zelf mag denken.
Geen bijzonderheden
maandag 13 november 2017 om 15:29
Beste Meikebikker,
De bugs moeten gemaild worden naar: communitymanager@viva.nl. dit staat ook in de openingspost van CM.
Excuses als wij dit anders hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Ik moet helemaal niks! Sterker nog, ik peins er niet over! Er zijn meerdere topics die vol staan met alle bugs en ze weigeren het nog steeds te lezen? Wat een minachting, nog steeds.
Dus steeds alle devices, browsers en weet ik wat meer mailen? Terwijl de bugs met de dag en op elk apparaat steeds veranderen? Vandaag alleen al veranderde er steeds van alles op mobiel. Dan weer wel zus en dan weer niet zo.
Het spoort niet!
De bugs moeten gemaild worden naar: communitymanager@viva.nl. dit staat ook in de openingspost van CM.
Excuses als wij dit anders hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik moet helemaal niks! Sterker nog, ik peins er niet over! Er zijn meerdere topics die vol staan met alle bugs en ze weigeren het nog steeds te lezen? Wat een minachting, nog steeds.
Dus steeds alle devices, browsers en weet ik wat meer mailen? Terwijl de bugs met de dag en op elk apparaat steeds veranderen? Vandaag alleen al veranderde er steeds van alles op mobiel. Dan weer wel zus en dan weer niet zo.
Het spoort niet!
Geen bijzonderheden
maandag 13 november 2017 om 16:30
Roostervrij vandaag

Geen bijzonderheden

dinsdag 14 november 2017 om 13:27

dinsdag 14 november 2017 om 21:32
Moet je eens in het militairentopic komen, daar is het pas gezellig.

dinsdag 14 november 2017 om 21:38
Is niet echt iets voor mij, mijn man slaat nog geen deuk in een pakje boter. En ik ben erg voor gedoseerde gezelligheid.Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2017 21:32Moet je eens in het militairentopic komen, daar is het pas gezellig.