Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
KyloRen schreef:
13-11-2017 11:56
''Beste MoirenPhae,

Wij gaan niet in discussie over ons beleid.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum''

Nee, ze gaan niet in discussie omdat ze weten dat ze fout zitten. Dooddoener dit.
Ze snappen er geen bal van. Te jong en onervaren. En ze hebben vast een script, als het te moeilijk wordt: wij gaan niet in discussie over het beleid.
Verdere off-topics zullen verwijderd worden en maatregelen volgen middels het banksysteem.
Geen bijzonderheden
Hoe fucking dom ben je als je je beslissingen niet eens kan motiveren. Dat kunnen die met een iq van 45 van me zelfs nog.
Ze hebben die TO zeker ook nog een ban gegeven?
MoirenPhae schreef:
13-11-2017 12:03
Hoe fucking dom ben je als je je beslissingen niet eens kan motiveren. Dat kunnen die met een iq van 45 van me zelfs nog.
:proud:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
13-11-2017 12:07
:proud:
Je lacht er om, maar ik vind het serieus om te huilen.
Vooral ook dat ze maar niet schijnen te begrijpen dat een motivatie bij een beslissing discussie voorkomt.
En weer gewist. Wat een nono’s.
yasmijn schreef:
13-11-2017 12:02
Ze snappen er geen bal van. Te jong en onervaren. En ze hebben vast een script, als het te moeilijk wordt: wij gaan niet in discussie over het beleid.
Verdere off-topics zullen verwijderd worden en maatregelen volgen middels het banksysteem.
Dit inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MoirenPhae schreef:
13-11-2017 12:12
Je lacht er om, maar ik vind het serieus om te huilen.
Vooral ook dat ze maar niet schijnen te begrijpen dat een motivatie bij een beslissing discussie voorkomt.
Omdat ze, nogmaals, te jong en onervaren zijn om dit soort dingen te snappen. Plus dat ze opgelegd hebben gekregen: zie je iets wat betrekking heeft op suïcide? Gum erbij en geen antwoorden geven. Roep BELEID en klaar.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
13-11-2017 12:43
Omdat ze, nogmaals, te jong en onervaren zijn om dit soort dingen te snappen. Plus dat ze opgelegd hebben gekregen: zie je iets wat betrekking heeft op suïcide? Gum erbij en geen antwoorden geven. Roep BELEID en klaar.
Ik mag toch hopen dat hbo’ers nog steeds leren om te beargumenteren wat ze doen. Dan kan je jong en dom zijn, maar nog wel een al dan niet valide argument geven.
Maar zelfs dat kunnen ze niet. Sterker nog, ze begrepen het verschil tussen een discussie en het vragen om een verklaring niet eens.
het is een vete
MoirenPhae schreef:
13-11-2017 12:50
Ik mag toch hopen dat hbo’ers nog steeds leren om te beargumenteren wat ze doen. Dan kan je jong en dom zijn, maar nog wel een al dan niet valide argument geven.
Maar zelfs dat kunnen ze niet. Sterker nog, ze begrepen het verschil tussen een discussie en het vragen om een verklaring niet eens.
Bizar.

Staat ook lekker op je cv. Stage gelopen op het vivaforum. Waar je niet zelf mag denken.
Geen bijzonderheden
S-Meds schreef:
13-11-2017 12:50
het is een vete
Tussen wie?
Beste Meikebikker,

De bugs moeten gemaild worden naar: communitymanager@viva.nl. dit staat ook in de openingspost van CM.
Excuses als wij dit anders hebben gecommuniceerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

😱

Ik moet helemaal niks! Sterker nog, ik peins er niet over! Er zijn meerdere topics die vol staan met alle bugs en ze weigeren het nog steeds te lezen? Wat een minachting, nog steeds.
Dus steeds alle devices, browsers en weet ik wat meer mailen? Terwijl de bugs met de dag en op elk apparaat steeds veranderen? Vandaag alleen al veranderde er steeds van alles op mobiel. Dan weer wel zus en dan weer niet zo.
Het spoort niet!
Geen bijzonderheden
Dit wilde ik overigens in het topic van Meds zetten maar daar kan ik niet komen. Kom ik weer op de kazerne uit. (6)
Geen bijzonderheden
Hihi, das vast je straf voor onder werktijd forummen Yas! :mrgreen:
redbulletje schreef:
13-11-2017 16:00
Hihi, das vast je straf voor onder werktijd forummen Yas! :mrgreen:
Roostervrij vandaag :lol:
Geen bijzonderheden
Worden de reclames nou met de dag groter of lijkt dat zo?
ik zie dat je iets schrijft over reclames, de rest kan ik niet lezen vanwege een enorme tempo team reclame. zo groot was ie nog nooit
:cheer2:

Ik heb nu een, wat zeg ik, HET roze pijltje en daarmee kan ik weer een schermbreed forum krijgen!
(laptop, Firefox)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik wilde eigenlijk even komen klagen, maar volgens mij is alles al gezegd hierzo. Aftellen wanneer ik weer vast kom te zitten op de kazerne.
Don't waste your time or time will waste you.
Ik vind het hier alweer best gezellig.
Ik ben hier eigenlijk nooit eerder geweest. Voor zover lijkt het me wel oké.
Don't waste your time or time will waste you.
vrouwjagersma schreef:
14-11-2017 21:27
Ik vind het hier alweer best gezellig.
Moet je eens in het militairentopic komen, daar is het pas gezellig.
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2017 21:32
Moet je eens in het militairentopic komen, daar is het pas gezellig.
Is niet echt iets voor mij, mijn man slaat nog geen deuk in een pakje boter. En ik ben erg voor gedoseerde gezelligheid.
Dat we ooit dachten dat die goeroe met zn gele helm reteirritant was. Ik begin hem bijna te missen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven