Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 25 december 2017 om 00:58
Je vraagt het niet aan mij maar ik geef wel ff antwoord, neeblackbird123 schreef: ↑25-12-2017 00:57Dat dacht ik al
In geen enkele vorm
Bedankt voor de bevestiging!
Heb jij nooit de neiging zo'n topic te starten Jonari?
maandag 25 december 2017 om 00:59
Dank je, Bjort.
Er zijn zat redenen waarom.. Om gedachten te wisselen over forummers bijvoorbeeld, of om achter dingen te komen die je nog niet wist. Vreemde dingen.
maandag 25 december 2017 om 00:59
Wie?blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 00:55Zeg ik wil eigenlijk een topic openen over Vreemde Forummers, maar volgens mij is dat tegen de regels en komen de Langetenenbanners weer
Er zijn hier wel heel rare mensen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 25 december 2017 om 01:00
Nee hoor.blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 00:57Dat dacht ik al
In geen enkele vorm
Bedankt voor de bevestiging!
Heb jij nooit de neiging zo'n topic te starten Jonari?
Ik wil daar verder helemaal niet over praten

Nou vertel ..blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 00:59Dank je, Bjort.
Er zijn zat redenen waarom.. Om gedachten te wisselen over forummers bijvoorbeeld, of om achter dingen te komen die je nog niet wist. Vreemde dingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Over forumers gedachten wisselen? Nee sorry, geen behoefte aanblackbird123 schreef: ↑25-12-2017 00:59Dank je, Bjort.
maandag 25 december 2017 om 01:02
Nah je gaat wat mij betreft hier je godelijke gang maar, verder geen idee of ik erop zal regeren.
enn wijzigde dit bericht op 25-12-2017 01:03
26.80% gewijzigd
maandag 25 december 2017 om 01:02
Ik hoef geen vreemde dingen van forummers te weten eigenlijk.blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 00:59Dank je, Bjort.
maandag 25 december 2017 om 01:03
Pfff het hele forum kan zomaar vol staan met imho vreemde dingen van zomaar forummers. Er is een reden waarom ik weinig op actueel en seks kom.
enn wijzigde dit bericht op 25-12-2017 01:04
4.09% gewijzigd

maandag 25 december 2017 om 01:05
maandag 25 december 2017 om 01:06
Dat is voorbehouden aan Yasmijn gekkie!
Zie, daar heb je de vreemde nummer twee al.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 25 december 2017 om 01:07
Wat zeg je nu?