Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 25 december 2017 om 01:18
Waar hou je je allemaal mee bezig?blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 01:14Ik weet zelf niet of ik voldoe aan de criteria van vaste forummers omdat ik vergeleken bij Jasmijn slechts een microbe ben. Maar ik ben door andere forummers wel vast genoemd.
Precies.
Meer dan één.
Het gaat mij niet om de terechtheid ervan, het gaat mij om het feit dat de uitgedeelde bans iets voor mij bevestigen.
Zeker in combinatie met andere bans.
Ik kom hier voor de gezelligheid en hou me niet zo bezig met wie er nou wel of niet een vaste forumer is

maandag 25 december 2017 om 01:20
Je bent een mod!blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 01:18Het werkelijke aantal forummers is beduidend lager dan het technische systeemaantal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 25 december 2017 om 01:22
Ik was er niet mee bezig maar kwam zomaar iets op het spoor.
Dan onderzoek je even.
Sorry voor het verstoren van de gezelligheid, ik heb inmiddels een eigen topic erover gestart.

Nou, het is toch voor elke zwangere, moeder en oma toch fijn om te weten dat het aantal kinderhaters gedeeld kan worden door twee. Maar daar hoef je dan weer niet geheimzinnig over te doen, dat staat gewoon op napraat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 25 december 2017 om 01:23
Net wat ik zeg in het andere topic, je bent echt héél clever.blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 01:23Ik ben daar capabel genoeg voor maar ik denk dat ze me niet willen.
Teveel gedoe.
Ik heb vrij snel dingen door.
Next.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 25 december 2017 om 01:24
Er zijn een paar forummers waarvan je denkt: die is vreemd.
En dan zie je een ander, en die is ook vreemd.
Je zou bijna denken dat het niet mogelijk is dat er twee van zulks bestaan.
En misschien bestaan er ook wel geen twee van.
Namen noem ik niet maar misschien komen jullie zelf tot ontdekkingen...
En als je het eenmaal doorhebt, tja..

maandag 25 december 2017 om 01:25
Hoor ik bij de vreemde? Ben wel benieuwd namelijkblackbird123 schreef: ↑25-12-2017 01:24Er zijn een paar forummers waarvan je denkt: die is vreemd.
En dan zie je een ander, en die is ook vreemd.
Je zou bijna denken dat het niet mogelijk is dat er twee van zulks bestaan.
En misschien bestaan er ook wel geen twee van.
Namen noem ik niet maar misschien komen jullie zelf tot ontdekkingen...
En als je het eenmaal doorhebt, tja..

maandag 25 december 2017 om 01:26
Goed van jeblackbird123 schreef: ↑25-12-2017 01:23Ik ben daar capabel genoeg voor maar ik denk dat ze me niet willen.
Teveel gedoe.
Ik heb vrij snel dingen door.