Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bjort schreef:
25-12-2017 22:19
Mijn kinderen zitten bij hun vader en mijn ouders willen me niet zien.

Ben wel bij vrienden uitgenodigd maar daar had ik geen zin in. Zit dan liever thuis dan me het 5de wiel aan de wagen te voelen bij een ander gezin.
:hug:

Je was hier van harte welkom.

Ik maak er een notitie van voor volgend jaar. Kunnen we fijn haaizwemfilmpjes kijken.
ThunderassMan schreef:
25-12-2017 23:07
:hug:

Je was hier van harte welkom.

Ik maak er een notitie van voor volgend jaar. Kunnen we fijn haaizwemfilmpjes kijken.
Joh ja dat wil ik nog wel is een keertje zien :bigkiss:
charlottew88 schreef:
25-12-2017 22:57
:cry:

Ach lieve Bjort wat ontzettend naar. Bij mij was je van harte welkom geweest en had jij je echt niet het vijfde wiel aan de wagen gevoeld. Niemand zou alleen moeten zijn met kerst maar helaas is dat niet altijd zo :cry:
Wat lief van je :lips:
Alle reacties Link kopieren
verkeerde topic
FrederiqueLove schreef:
26-12-2017 00:29
verkeerde topic
Verkeerd forum ook :lips:
Haha, ik heb onderin mijn reageervak allemaal chinese letters ipv icoontjes voor toevoegen afbeelding ed.
Iemand zegt dat de foto's die badmeester geplaatst heeft van haar facebookpagina afkomt, zie mods topic
Bjort schreef:
26-12-2017 15:27
Iemand zegt dat de foto's die badmeester geplaatst heeft van haar facebookpagina afkomt, zie mods topic

Troll.
Star² schreef:
26-12-2017 15:29
Troll.
Dat is wel echt heel sneu
Bjort schreef:
26-12-2017 15:29
Dat is wel echt heel sneu

Dat is het gros van de trollen toch.
Star² schreef:
26-12-2017 15:30
Dat is het gros van de trollen toch.
Ja maar met sommige kan je nog wel is een avondje lachen. Dit vind ik daarin tegen echt totaal niet grappig
Hard gaan roepen dat het mijn foto's zijn, maar ze komt zo spontaan op de viva terecht met een nieuw profiel.
Het hek staat weer open.
Afbeelding
Star² schreef:
26-12-2017 15:47
Het hek staat weer open.
Zeg dat wel.
Star² schreef:
26-12-2017 15:47
Afbeelding
:rofl:
Leuk spel muizenjacht
Afbeelding
KyloRen schreef:
26-12-2017 15:46
Dit dus. Alsof iemand die al 13 jaar (!) lid is dit zou doen :facepalm:
Geloof ik gerust, dat leden die al zolang lid zijn dat soort dingen kunnen doen.
Ik weet het niet, kan zijn dat iemand haar op dit forum wees?
Iemand die al jaren op een forum kwam heeft zo ook eens een foto van mij misbruikt. Het is dat ik daar zelf kwam en het zag. Je schrikt je dan te pletter.
Bruise schreef:
26-12-2017 15:58
Geloof ik gerust, dat leden die al zolang lid zijn dat soort dingen kunnen doen.

Ja ik ook, in dit geval alleen niet zo.
Dus of het nou een trol is of niet, beter kunnen de mods even die links verwijderen en als badmeester duidelijkheid kan geven dat het wel zijn baby is of Sheniqua kan bevestigen dat het haar beeb is dan maatregelen nemen. En is het wel zijn beeb dan plaatst hij toch netjes de links terug.
En ja hoor, wij zijn gegumd en de troll moet mailen.
Waarom ben je daar zo zeker van, Star?
Daarbij, stel dat het wel haar beeb is dan is het inderdaad slim van haar om onder een ander account te gaan roepen dat het de hare is. Anders is de link gelijk gelegd naar eerdere posts van haar en maakt ze zich herkenbaar.
Dat was destijds namelijk mijn fout, gaan schreeuwen dat die foto van mij was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven