Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bruise schreef:
26-12-2017 16:08
Waarom ben je daar zo zeker van, Star?
Ze weet voor een noob wel heel snel het mod topic te vinden. Daarnaast ga je toch niet nog meer de aandacht op de foto's vestigen (wat de mod nu ook doet door de link naar het topic van Badmeester te quoten, slim man, haal het dan offline).
En dan ook nog zo'n naam en je FB pagina open en bloot?
Iets te veel tweede kerstdag kadootje zo'n forumster.
Mss is het zijn vrouw? ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Bij mij was het volgens mij ook op een kerstdag. Het mooiste was dat de mods dachten dat ik voor de gein over de rooie ging en heeft die foto er een hele dag gestaan.
Haar naam hier hoeft natuurlijk ook niet haar echte en/of FB naam te zijn hè.
Bruise schreef:
26-12-2017 16:15
Bij mij was het volgens mij ook op een kerstdag. Het mooiste was dat de mods dachten dat ik voor de gein over de rooie ging en heeft die foto er een hele dag gestaan.
Haar naam hier hoeft natuurlijk ook niet haar echte en/of FB naam te zijn hè.

Weet ik ook wel, toch vind ik het iets te toevallig allemaal.
Waarom zou je een account maken om zoiets te melden. Als het echt is dan mail je toch direct naar Viva?
Het is wel erg toevallig idd
Hoeft geen zogenaamde noob te zijn, ze kan er speciaal een nieuw account voor hebben aangemaakt wat dan wel zo slim is i.v.m. herleiding naar eerdere posts hier.
RikM schreef:
26-12-2017 16:16
Waarom zou je een account maken om zoiets te melden. Als het echt is dan mail je toch direct naar Viva?
Nee dus, dat is niet altijd je eerste gedachte.
Bruise schreef:
26-12-2017 16:16
Hoeft geen zogenaamde noob te zijn, ze kan er speciaal een nieuw account voor hebben aangemaakt wat dan wel zo slim is i.v.m. herleiding naar eerdere posts hier.
Dat is ook wel weer waar, ach ja ik neem aan dat het uitgezocht wordt, Wij kunnen alleen maar gissen of de foto's wel of niet van badmeesters baby is
Mij interesseert zijn baby verder totaal niet. Maar ik kan me er vanalles bij voorstellen al het wel echt zo is.
En misschien is het badmeester zelf die even de aandacht op zijn foto's wil haha.
het is een mooi kindje, maar ik vraag mij dus echt altijd af waarom mensen foto,s van hun kinderen op een forum zoals viva plaatsen,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
26-12-2017 16:23
het is een mooi kindje, maar ik vraag mij dus echt altijd af waarom mensen foto,s van hun kinderen op een forum zoals viva plaatsen,
Dat vraag ik me ook af, of uberhaubt op internet. Sommige blog staan ook vol met foto's van kinderen, snap ik ook niet
mamsvan schreef:
26-12-2017 16:23
Dat doet dus verder ook nooit iemamd Behalve Badmeester. Maar die plakt ook vaak zichzelf. Geen idee waarom. .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
In ieder geval weten we nu dat als het ons overkomt het op deze manier niet werkt. Foto's halen ze niet zomaar weg.
Nou, ik vind het sneu voor Badmeester.
Life is short. Eat dessert first.
Die houdt toch wel van een potje aandacht?
Bruise schreef:
26-12-2017 16:43
Die houdt toch wel van een potje aandacht?
Van dit soort aandacht houdt niemand lijkt me. Kun je het honderd keer raar vinden dat ie graag foto's plaatst van zichzelf, maar uiteindelijk moet ie dat helemaal zelf weten en hij doet er verder niemand kwaad mee.
Het lijkt wel of ie op de laatst bijgevoegde foto nog samen met zijn beeb in de baarmoeder zit :hihi:
LOL
Soort 3d echo hahaha!
Me scherm zit onder nu!
Ik dacht eerder zelf eigenlijk aan een hoerenkiet, maar een echo is beter op zijn plaats.
Zoiets?
Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
26-12-2017 18:39
Zoiets?
Afbeelding

Jezus Solo, denk even om de privacy van de baby ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven