Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
24-12-2017 11:24
Op desktop op werk gaat het bij mij ook beter. Maar daar moet ik niet forummen en wie heeft er anno bijna 2018 dan nog zo’n groot bakbeest? Zelfs een laptop is al zo 2003. Het is toch te maf voor woorden dat je op hedendaagse mobiele apparaten alles perfect kunt gebruiken behalve het vivaforum?

Dan ben ik maar 2003. Ik vind internetten op een telefoon verschrikkelijk en dat blijft zo. Een groot scherm en gewoon een toetsenbord is veel fijner. En het werkt prima, ik zie geen reclames doordat ik de cookie instellingen heb aangepast. En tja, dan zie ik ook geen ava's, maar het gaat toch om de tekst tenslotte.
Mijn ervaring is dat het helpt om gewoon niet teveel te willen.
Ik forum weer anno 2006, lekker op de laptop. Dus over het algemeen alleen als ik thuis ben. Op mobiel is het echt niet te doen, zonde van de tijd.
Knuffelheks schreef:
24-12-2017 11:17
Massaal overstappen zou wel een goed statement zijn. Maar dat moet je dan inderdaad wel met zijn allen doen.

Dat werkt niet. Een forum houdt zijn bestaan dankzij nieuwe mensen met nieuwe verhalen. Het is al vaak genoeg geprobeerd om met de harde kern van hier een nieuw forum op te starten maar dat sterft een stille dood omdat er geen nieuwe input is. De mensen die hier al jaren zitten openen zelf amper topics he, daar heb je anderen voor nodig.
Overstappen naar een ander bestaand forum werkt ook niet, want als je je op een ander forum thuis had gevoeld zat je daar nu wel ipv hier. Met z'n allen naar Fok of GeenStijl betekent je conformeren aan de sfeer daar, en persoonlijk vind ik die sfeer een stuk minder leuk.
met de adblocker lukt het een beetje. Maar als we met zn allen weggaan dan is dat leuk. ik heb een keer gekeken bij sayswho maar daar zag ik dan dat het laatste bericht een uur geleden was. dat schiet niet op. ondertussen is het hier aan het doodvallen, vroeger verdrongen de actieve topics elkaar nu is de reactiesnelheid veel en veel trager en op sommige momenten valt het forum gewoon stil
Marana-- schreef:
24-12-2017 12:18
Dat werkt niet. Een forum houdt zijn bestaan dankzij nieuwe mensen met nieuwe verhalen. Het is al vaak genoeg geprobeerd om met de harde kern van hier een nieuw forum op te starten maar dat sterft een stille dood omdat er geen nieuwe input is. De mensen die hier al jaren zitten openen zelf amper topics he, daar heb je anderen voor nodig.
Overstappen naar een ander bestaand forum werkt ook niet, want als je je op een ander forum thuis had gevoeld zat je daar nu wel ipv hier. Met z'n allen naar Fok of GeenStijl betekent je conformeren aan de sfeer daar, en persoonlijk vind ik die sfeer een stuk minder leuk.
fok zou nog wel kunnen maar fok is wel heel erg groot. Daar zou sanoma eens naar moeten kijken, een knoert van een forum zonder hinderlijke reclame. Het kan dus echt en fok doet het ook niet uit filantropie hoor
S-Meds schreef:
24-12-2017 12:20
fok zou nog wel kunnen maar fok is wel heel erg groot. Daar zou sanoma eens naar moeten kijken, een knoert van een forum zonder hinderlijke reclame. Het kan dus echt en fok doet het ook niet uit filantropie hoor
Het kan ook best. Fok! en bijvoorbeeld ook Tweakers werken nota bene met eigen fabrikaat software. Het draait allemaal als een zonnetje. Het kan prima, als je maar weet waar je mee bezig bent.
Ik ga kerstborrelen. Tot in de pruimentijd 🎄🥂
Geen bijzonderheden
Is dit echt? Spiegelverwarming, een kraan waar Spa uitkomt. En dat moet je per sé hebben? o_o

thuis/dit-snufje-apparaat-gadget-moet-j ... ges/398091
RikM schreef:
24-12-2017 15:04
Is dit echt? Spiegelverwarming, een kraan waar Spa uitkomt. En dat moet je per sé hebben? o_o

thuis/dit-snufje-apparaat-gadget-moet-j ... ges/398091
Een kraan waar bruisend water uit komt bestaat echt, mar waarom je dat nou perse wil hebben is mij een raadsel
Ik ga volgende week eerst een klacht indienen bij mijn huisbaas, want bij mij komt er gewoon water uit de kraan en al mijn spiegels zijn koud. Dit is geen doen zo! :wtf:
RikM schreef:
24-12-2017 15:16
Ik ga volgende week eerst een klacht indienen bij mijn huisbaas, want bij mij komt er gewoon water uit de kraan en al mijn spiegels zijn koud. Dit is geen doen zo! :wtf:
:proud:

Nu je dit weet is er geen weg meer terug, ik zou maar flink gaan klagen. Iedere dag bellen schijnt er effectief te zijn
Jammer dat het café gesloten is.
Hier gaat niemand die ballen maken.

Zelf bitterballen maken. Ik wist niet dat het kon.
Kan het topic waar om eenvoudige Kersthapkes werd gevraagd niet meer vinden. Geen idee van wie het is.
Maar ik vond recepten voor aardappelkroketjes (gepaneerd en ongepaneerd).
Ragout in diverse varianten en als vulling voor zowel bladerdeeg bak als gepaneerd. Mini saucijzenbroodjes.

Allemaal lekkere kleine hapjes die deels langere tijd vooraf moeten opstijven in koel of vriesvak. Met de verschillende eetbare verpakking lijkt het anders en meer.
Alixane schreef:
24-12-2017 00:41
Ze hebben denk ik maar één target, en dat is en hele goede afscheidszin verzinnen voor dit forum, want dat hebben ze om zeep gebracht. Geen moment heb ik gezien dat iemand van het modteam dit heeft willen stoppen, de dood van dit forum. Ze weten dat het forum snel ophoudt te bestaan maar willen ons forummers nog online houden door middel van "bannetjes" en een junior die uit goedenwil een "bugtopic" in de lucht houdt.
Van die "bannetjes"" die jij ook maar al te graag uitdeelt.
karin12345 schreef:
24-12-2017 15:53

Ha gezellig Karin. Ik zie dat jij ook al in de kerststemming bent.
karin12345 schreef:
:rofl:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
karin12345 schreef:
Het is maar goed dat ik dat niet kan, bannetjes uitdelen :moon:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
S-Meds schreef:
24-12-2017 12:19
met de adblocker lukt het een beetje. Maar als we met zn allen weggaan dan is dat leuk. ik heb een keer gekeken bij sayswho maar daar zag ik dan dat het laatste bericht een uur geleden was. dat schiet niet op. ondertussen is het hier aan het doodvallen, vroeger verdrongen de actieve topics elkaar nu is de reactiesnelheid veel en veel trager en op sommige momenten valt het forum gewoon stil

Het is de zondag voor Kerst, hè. Geef het even de tijd.
Alixane schreef:
24-12-2017 16:08
Het is maar goed dat ik dat niet kan, bannetjes uitdelen :moon:
Dat kun je en heb je gedaan, mij staffen.
Omdat ik boos werd, dat jij een discussie weer wilde laten opvlammen die al lang voorbij was.
Jij wilde doorgaan.
Vind je fijn schijnbaar.
karin12345 schreef:
24-12-2017 16:17
Dat kun je en heb je gedaan.
Richting mij.
Omdat ik boos werd, dat jij een discussie weer wilde laten opvlammen die al lang voorbij was.
Jij wilde doorgaan.
Vind je fijn schijnbaar.
Ter relativering een quote van mij uit het oude napraat topic:
viewtopic.php?f=8&t=394483&start=#p27930439

Met een reactie link die het natuurlijk weer niet doet, dus dan maar zo:
Laatst in een topic heeft iemand een reactie van P. op mijn post ook gestaft. Zo verschrikkelijk kinderachtig vind ik dit. Er werd echt niets door P. gezegd waar iemand hier op het forum niet over heen zou gaan komen en dan toch staffen. Dus de mod haalt het weg want blijkbaar is een woord zoals 'poepjurk' een reden voor een mod om een post weg te halen. Maar het was wel een reactie op mij en hoe makkelijk is het beeld dan geschapen dat ik zo vreselijk kinderachtig zou zijn? Ik was er echt pissig om.
enn wijzigde dit bericht op 24-12-2017 16:22
Reden: Drie keer raden? Bug!
42.67% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
KyloRen schreef:
24-12-2017 16:07
:there:
Nee, ik zeg het verkeerd, mij staffen zodat ze me een ban kan aansmeren.
Alixane schreef:
24-12-2017 16:06
:rofl:

Val jij even door de mand.
En zo is het.
P. is PI?
Alixane is tegen staffen, alleen niet als het haarzelf betreft.
En ze voelt zich beledigd.
Dan is ze er als de kippen bij om te staffen.
Bruise schreef:
24-12-2017 16:25
P. is PI?
Wie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven