dit snufje/apparaat/gadget moet je per se hebben!
zondag 24 december 2017 om 13:28
Met een aankomende verhuizing/verbouwing ben ik op zoek naar dingen in huis waarvan je zegt: dat maakt mijn leven zo veel aangenamer. Ik heb zelf al een aantal dingen bedacht die ik (idealiter) graag zou willen in een nieuwe keuken/badkamer/woonkamer. Ik hoor ook graag ervaringen van mensen of dit nou ook echt zo super is als ik nu denk
spiegelverwarming in de badkamer: nooit meer een beslagen spiegel
vloerverwarming in de badkamer
een zelfreinigende oven; dat behoeft denk ik niet eens verdere uitleg
een kraan waar gekoelde spa uit komt (van grohe)
een toilet waar je met water reinigt (en die vervolgens de boel droogfohnt!)
een oplaadstation voor mobieltjes ergens netjes weggewerkt

spiegelverwarming in de badkamer: nooit meer een beslagen spiegel
vloerverwarming in de badkamer
een zelfreinigende oven; dat behoeft denk ik niet eens verdere uitleg
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
een kraan waar gekoelde spa uit komt (van grohe)
een toilet waar je met water reinigt (en die vervolgens de boel droogfohnt!)
een oplaadstation voor mobieltjes ergens netjes weggewerkt

zondag 24 december 2017 om 14:46
Wij hebben nu al zo'n machine waar je zelf spa mee kunt maken, daar gebruik je die ook. Toch lijkt dit me fijn omdat je dan ook alleen een glaasje kunt tappen ipv een hele fles maken, en het is meteen gekoeld.
zondag 24 december 2017 om 15:19
Handig zo'n toilet! 's Ochtends eerst doorspoelen en dan snel met natte haren in de pot gaan hangen.
Had echt nog nooit gehoord van een zelf föhnende pot.
Had echt nog nooit gehoord van een zelf föhnende pot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 24 december 2017 om 15:20
zondag 24 december 2017 om 15:28
@Enn, in Japan zijn die dingen vrij normaal, Was op vakantie in Japan in een hotel, en daar lag in de badkamer een afstandbediening. Snapte niet wat dat ding daar deed, want er reageerde niks als ik op de knopjes drukte. Totdat ik dat nog eens deed toen ik op de wc zat. Ineens natte billen.
Maar dat soort dingen kun je daar ook in openbare toiletten tegenkomen
Maar dat soort dingen kun je daar ook in openbare toiletten tegenkomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 24 december 2017 om 15:29
Oh ja, ik moet die van mij ook nog een naam geven!veensteker schreef: ↑24-12-2017 15:28Sinds een aantal maanden hebben wij Kees de robotstofzuiger. Beste aankoop sinds tijden. Nu wil ik daar ook wel een dweilrobot bij, lijkt mij ideaal.
Zo’n toilet ga je volgens mij niet veel gebruiken, duurt veel te lang allemaal
Winter is coming...
zondag 24 december 2017 om 15:31

zondag 24 december 2017 om 15:51
Dat snap ik ook niet. Wij hebben een nieuwe badkamer en gekozen voor 1 wasbak. Het ligbad is er uit en wij hebben nu een inloopdouche.

zondag 24 december 2017 om 15:54
Weet je, misschien is het omdat ik in Ecuador in een huis heb gelogeerd met kale betonnen muren, waar bij wijze van deur een stuk karton in de deuropening van de kamer stond. Waar de mensen van iets als een wasmachine alleen maar konden dromen.
Maar ik snap dus helemaal niks van al die overmatige luxe hier. Spa water uit de kraan, alsjeblieft zeg.
Maar ik snap dus helemaal niks van al die overmatige luxe hier. Spa water uit de kraan, alsjeblieft zeg.
zondag 24 december 2017 om 15:55
Zeur niet zo. Is toch leuk, beetje fantaseren over wat allemaal kan.ñuca schreef: ↑24-12-2017 15:54Weet je, misschien is het omdat ik in Ecuador in een huis heb gelogeerd met kale betonnen muren, waar bij wijze van deur een stuk karton in de deuropening van de kamer stond. Waar de mensen van iets als een wasmachine alleen maar konden dromen.
Winter is coming...

zondag 24 december 2017 om 15:59

zondag 24 december 2017 om 15:59
Dat maakt toch niet uit? Het zijn gewoon fijne luxe gadgets die het leven makkelijk/comfortabeler maken maar die verder niet nodig zijn.
anoniem_357023 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 16:02
1.50% gewijzigd

zondag 24 december 2017 om 16:01
Fijn als je wel vaak met zn tweeën in de badkamer bent.