Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 12:19
zondag 31 december 2017 om 12:21
Ik doe wel stoer, maar mijn d's en t's staan regelmatig op de verkeerde plek. (Ik dek mij alvast in..)
zondag 31 december 2017 om 12:23
En haaien zijn dol op zoet. Ik waarschuw je maar.ThunderassMan schreef: ↑31-12-2017 12:22Nee, ik beschouw dat als nieuwerwetse onzin. Zoetjes zijn veel gevaarlijker.
*Lalalalalalala*
Life is short. Eat dessert first.
zondag 31 december 2017 om 12:25
Kijk eens aan. Welkom terug.
zondag 31 december 2017 om 12:29
Precies dit.
Ik ben hier nog nieuw en ken geen Festen, en Ygg alleen van het hier rondstampen. Maar hoe weet Y-as dan dat het Ygg niet was? (Want ik geef toe dat ik door wat er hier nu allemaal is gezegd, ook wel wat negatiever naar Ygg kijk. En dat zou dan niet terecht zijn).
zondag 31 december 2017 om 12:29
Dankje! ( nieuwe nick?)
zondag 31 december 2017 om 12:32
Die hebben hun kans gehad.
zondag 31 december 2017 om 12:36
Ja precies, waarom? Maak dan gewoon één topic. Ik begrijp er helemaal niks van. Misschien levert deze werkwijze wel meer zieltjes op.
zondag 31 december 2017 om 12:37
De eerste keer dat ik espresso dronk (in een Italiaans hotel), moest ik vrijwel onmiddellijk met samengeknepen billen terug naar mijn hotelkamer, alwaar ik het schoonmaakmeisje heb trachten weg te krijgen. Helaas verstond ze geen woord gehaast en gespannen Nederlands (Ga weg voor je eigen veiligheid!), waarna ze getrakteerd werd op anale apocalypsgeluiden vanaf het toilet.
zondag 31 december 2017 om 12:38
ThunderassMan schreef: ↑31-12-2017 12:37De eerste keer dat ik espresso dronk (in een Italiaans hotel), moest ik vrijwel onmiddellijk met samengeknepen billen terug naar mijn hotelkamer, alwaar ik het schoonmaakmeisje heb trachten weg te krijgen. Helaas verstond ze geen woord gehaast en gespannen Nederlands (Ga weg voor je eigen veiligheid!), waarna ze getrakteerd werd op anale apocalypsgeluiden vanaf het toilet.![]()
zondag 31 december 2017 om 12:38
Ik vond het ook een beetje overkomen alsof hij het met gods gratie dan maar deed. " nou vooruit..de 1e 3 dan."
Misschien is het voor hem zo overzichtelijker ofzo.
zondag 31 december 2017 om 12:40
Ja, op een beetje een verheven manier ofzo, terwijl hij zijn diensten hier toch echt vrijwillig aanbiedt. Ik vraag me bij zulke types altijd af wat voor persoon er achter dat beeldscherm zit.Ana_Isabel2 schreef: ↑31-12-2017 12:38Ik vond het ook een beetje overkomen alsof hij het met gods gratie dan maar deed. " nou vooruit..de 1e 3 dan."
zondag 31 december 2017 om 12:41
Dat laatste inderdaad.Ana_Isabel2 schreef: ↑31-12-2017 12:38Ik vond het ook een beetje overkomen alsof hij het met gods gratie dan maar deed. " nou vooruit..de 1e 3 dan."
zondag 31 december 2017 om 12:42
Omdat ik geen contact buiten het forum om met allerlei forummers heb en niet aan al die achterkamertjes shit doe?
Ik heb die hele forumkliek van Festen en ook MyleneValerie altijd gemeden als de pest omdat ik dat allemaal gekkies vond, dus ik vind het net zo bijzonder als jij dat allerlei forummers die ik niet ken en waar ik ook echt niks mee te maken wilde en wil hebben kennelijk erg veel weten over mij.
Am Yisrael Chai!
zondag 31 december 2017 om 12:42
Verheven? Die man was het overzicht kwijt en probeert dat zo weer te krijgen.
Prima toch? Beter dan forummers die over elke zwembroek, handdoek of andere brainfart een topic openen.
zondag 31 december 2017 om 12:43
Omdat het zo is, de toenmalige CM kan dat bevestigen.Labalade schreef: ↑31-12-2017 12:29Precies dit.
Ik ben hier nog nieuw en ken geen Festen, en Ygg alleen van het hier rondstampen. Maar hoe weet Y-as dan dat het Ygg niet was? (Want ik geef toe dat ik door wat er hier nu allemaal is gezegd, ook wel wat negatiever naar Ygg kijk. En dat zou dan niet terecht zijn).
*zwaait naar meelezende toenmalige CM*
En later werd het algemeen bekend hoor, dat het Festen was. Die kreeg perma op perma. Stalkte MV ook en meldde zelfs op een gegeven moment hier op het forum welke kleur mijn brievenbus had. Nou word ik daar niet snel anders van, maar andere forummers wel.
FV vergist zich even want ik weet nog wel dat de eerste verdenking inderdaad bij Ygg lag, die toen een andere nick had.
Ik vind van alles van Ygg maar dit is haar niet aan te rekenen.
zondag 31 december 2017 om 12:45
Het zal vast goed bedoelt zijn, want hij stopt er wel veel tijd in. ( Voorheen sowieso, nu weet ik dat eerlijk gezegd niet) Het staat gewoon gek elke keer hetzelfde topic.