Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ana_Isabel2 schreef:
31-12-2017 11:46
Zolang het niet de Nederlandse spelling betreft :proud:
;-D
Moiren’ schreef:
31-12-2017 12:17
Maar waarom zou Yas het wel allemaal precies weten en FV niet?
Raadsels blijven er altijd zijn, niemand weet het fijne en zal nooit gebeuren ook denk ik ( mijn mening)
ThunderassMan schreef:
31-12-2017 12:19
;-D
Ik doe wel stoer, maar mijn d's en t's staan regelmatig op de verkeerde plek. (Ik dek mij alvast in..)
Solomio schreef:
31-12-2017 12:13
Je weet hoe gevaarlijk suiker is hè?
Nee, ik beschouw dat als nieuwerwetse onzin. Zoetjes zijn veel gevaarlijker.

*Lalalalalalala*
ThunderassMan schreef:
31-12-2017 12:22
Nee, ik beschouw dat als nieuwerwetse onzin. Zoetjes zijn veel gevaarlijker.

*Lalalalalalala*
En haaien zijn dol op zoet. Ik waarschuw je maar.
Life is short. Eat dessert first.
Ik dronk van de week voor het eerst van mijn leven een espresso. Dat was echt lekker!
Ana_Isabel2 schreef:
30-12-2017 22:25
Lief! :redrose:
Kijk eens aan. Welkom terug.
Waarom opent Tomcat vier dezelfde topics? Heel Overig staat ermee vol.
Keramiek schreef:
31-12-2017 12:26
Gewoon omdat het kan ;-)
Keramiek schreef:
31-12-2017 12:26
En elke keer maar 3 mensen.
Doe dan de 1e 12.
Moiren’ schreef:
Precies dit.
Ik ben hier nog nieuw en ken geen Festen, en Ygg alleen van het hier rondstampen. Maar hoe weet Y-as dan dat het Ygg niet was? (Want ik geef toe dat ik door wat er hier nu allemaal is gezegd, ook wel wat negatiever naar Ygg kijk. En dat zou dan niet terecht zijn).
Lucifermiauww schreef:
31-12-2017 12:25
Kijk eens aan. Welkom terug.
Dankje! ( nieuwe nick?)
doornroosje9 schreef:
31-12-2017 12:23
En haaien zijn dol op zoet. Ik waarschuw je maar.
Die hebben hun kans gehad.
Ana_Isabel2 schreef:
31-12-2017 12:29
En elke keer maar 3 mensen.
Doe dan de 1e 12.
Ja precies, waarom? Maak dan gewoon één topic. Ik begrijp er helemaal niks van. Misschien levert deze werkwijze wel meer zieltjes op.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 12:24
Ik dronk van de week voor het eerst van mijn leven een espresso. Dat was echt lekker!
De eerste keer dat ik espresso dronk (in een Italiaans hotel), moest ik vrijwel onmiddellijk met samengeknepen billen terug naar mijn hotelkamer, alwaar ik het schoonmaakmeisje heb trachten weg te krijgen. Helaas verstond ze geen woord gehaast en gespannen Nederlands (Ga weg voor je eigen veiligheid!), waarna ze getrakteerd werd op anale apocalypsgeluiden vanaf het toilet. :$
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2017 14:19
Reden: UItvechten persoonlijke vete
99.96% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
ThunderassMan schreef:
31-12-2017 12:37
De eerste keer dat ik espresso dronk (in een Italiaans hotel), moest ik vrijwel onmiddellijk met samengeknepen billen terug naar mijn hotelkamer, alwaar ik het schoonmaakmeisje heb trachten weg te krijgen. Helaas verstond ze geen woord gehaast en gespannen Nederlands (Ga weg voor je eigen veiligheid!), waarna ze getrakteerd werd op anale apocalypsgeluiden vanaf het toilet. :$
:rofl:
Keramiek schreef:
31-12-2017 12:36
Ja precies, waarom? Maak dan gewoon één topic. Ik begrijp er helemaal niks van. Misschien levert deze werkwijze wel meer zieltjes op.
Ik vond het ook een beetje overkomen alsof hij het met gods gratie dan maar deed. " nou vooruit..de 1e 3 dan."

Misschien is het voor hem zo overzichtelijker ofzo.
Ana_Isabel2 schreef:
31-12-2017 12:38
Ik vond het ook een beetje overkomen alsof hij het met gods gratie dan maar deed. " nou vooruit..de 1e 3 dan."

Ja, op een beetje een verheven manier ofzo, terwijl hij zijn diensten hier toch echt vrijwillig aanbiedt. Ik vraag me bij zulke types altijd af wat voor persoon er achter dat beeldscherm zit.
Ana_Isabel2 schreef:
31-12-2017 12:38

Dat laatste inderdaad.
Moiren’ schreef:
Omdat ik geen contact buiten het forum om met allerlei forummers heb en niet aan al die achterkamertjes shit doe?

Ik heb die hele forumkliek van Festen en ook MyleneValerie altijd gemeden als de pest omdat ik dat allemaal gekkies vond, dus ik vind het net zo bijzonder als jij dat allerlei forummers die ik niet ken en waar ik ook echt niks mee te maken wilde en wil hebben kennelijk erg veel weten over mij.
Am Yisrael Chai!
Keramiek schreef:
31-12-2017 12:40
Ja, op een beetje een verheven manier ofzo, terwijl hij zijn diensten hier toch echt vrijwillig aanbiedt. Ik vraag me bij zulke types altijd af wat voor persoon er achter dat beeldscherm zit.
Verheven? Die man was het overzicht kwijt en probeert dat zo weer te krijgen.

Prima toch? Beter dan forummers die over elke zwembroek, handdoek of andere brainfart een topic openen.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 12:41
Dat laatste inderdaad.
Zit wel wat in natuurlijk, maar lijkt mij irritant voor degenen die er echt op zitten te wachten.
Labalade schreef:
31-12-2017 12:29
Precies dit.
Ik ben hier nog nieuw en ken geen Festen, en Ygg alleen van het hier rondstampen. Maar hoe weet Y-as dan dat het Ygg niet was? (Want ik geef toe dat ik door wat er hier nu allemaal is gezegd, ook wel wat negatiever naar Ygg kijk. En dat zou dan niet terecht zijn).
Omdat het zo is, de toenmalige CM kan dat bevestigen.

*zwaait naar meelezende toenmalige CM* :hello:

En later werd het algemeen bekend hoor, dat het Festen was. Die kreeg perma op perma. Stalkte MV ook en meldde zelfs op een gegeven moment hier op het forum welke kleur mijn brievenbus had. Nou word ik daar niet snel anders van, maar andere forummers wel.
FV vergist zich even want ik weet nog wel dat de eerste verdenking inderdaad bij Ygg lag, die toen een andere nick had.

Ik vind van alles van Ygg maar dit is haar niet aan te rekenen.
Keramiek schreef:
31-12-2017 12:40
Het zal vast goed bedoelt zijn, want hij stopt er wel veel tijd in. ( Voorheen sowieso, nu weet ik dat eerlijk gezegd niet) Het staat gewoon gek elke keer hetzelfde topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven