Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 11:09
2 keer?
Djezus, je hebt gelijk. Wat enorm slecht van mij. Mea culpa. (2x)
zondag 31 december 2017 om 11:22
Ik denk dat Y een ban heeft gehad omdat zij terug op het forum mocht komen op voorwaarde dat ze niet mag meeschrijven op de Napraat. Omdat daar geen naam voor is zullen ze het onder de noemer "smaad, laster" schuiven.
Dat is in ieder geval mijn idee.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 11:56
31.97% gewijzigd
zondag 31 december 2017 om 11:36
O jij weet welke afspraken er bij een gedoogforummer horen? Aha.prada schreef: ↑31-12-2017 11:22Ik denk dat Y een ban heeft gehad omdat zij terug op het forum mocht komen op voorwaarde dat ze niet mag meeschrijven op de Napraat. Omdat daar geen naam voor is zullen ze het onder de noemer "smaad, laster" schuiven.
Fash, ik kan me dat nog herinneren en volgens mij had ze jouw naam omdat jij in de mediawereld werkt en eens op televisie was (ik hou het bewust een beetje vaag). Ik kan me ook nog herinneren dat ze je op een ander forum ook stalkte.
zondag 31 december 2017 om 11:40
Ik heb er pas wat van gezegd maar het helpt allemaal niks
zondag 31 december 2017 om 11:43
He leven is zwaarThunderassMan schreef: ↑31-12-2017 11:42Ik heb laatst ook een andere suggestie gedaan, maar ja.......
Naar ons wordt niet geluisterd Ink. Tragisch maar waar.
zondag 31 december 2017 om 11:46
Zolang het niet de Nederlandse spelling betreftThunderassMan schreef: ↑31-12-2017 11:44En dat terwijl de mensheid zoveel voordeel van onze wijsheid zou kunnen hebben.
zondag 31 december 2017 om 12:00
Geen idee. Maar dat was de stalker van FV en het was natuurlijk heel makkelijk om te doen voor Festen alsof het Ygg was. Onder haar allereerste en jarenlange nick.
zondag 31 december 2017 om 12:04
zondag 31 december 2017 om 12:07
Ziek, bah.
En behoorlijk lullig voor Ygg dan, want dit blijft haar blijkbaar achtervolgen waardoor ze zich kennelijk constant in het 'ik moet me verdedigen' hoekje geduwd voelt.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 31 december 2017 om 12:09
zondag 31 december 2017 om 12:13
Je weet hoe gevaarlijk suiker is hè?ThunderassMan schreef: ↑31-12-2017 11:11Gadver. Zoetjes.![]()
Nu ik dit weet, bezie ik die koffies toch heeeeel anders. Alleen al die zoetjes maken de koffie 'verkeerd'.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar