Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 14:34
Vond het wel wat hebben.
zondag 31 december 2017 om 14:35
Hear hear.ModeratorViva schreef: ↑31-12-2017 14:25Beste forummers,
Laten we het gezellig houden op de laatste dag van het jaar. Gelieve te stoppen met het uiten van beschuldigingen over andere forummers, anders voelen we ons genoodzaakt maatregelen te nemen. Het napraat is geen plek voor het uitvechten van persoonlijk vetes.
Dank voor de medewerking!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 31 december 2017 om 14:42
Correct, dat was meerdere malen gemeld maar het bleef maar staan.
Als je de kerstboom aftuigt kun je direct een grote schoonmaak houden. Geen zin in.
zondag 31 december 2017 om 14:44
Planning voor morgen. 1 januari is voor mij echt de max.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 31 december 2017 om 14:44
Is jouw waarschuwing nog ingetrokken?blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 14:41Godskanonne , kun je hier nou ook al niks meer zeggen ?
zondag 31 december 2017 om 14:47
Morgen nieuwjaarborrels drinken bij familie dus dat wordt hem niet en dinsdag weer werken dus vandaag maar weg ermee.
Nu ligt ie sneu in de tuin.
Daar is het toch al een puinhoop.
zondag 31 december 2017 om 14:48
blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 14:41Godskanonne , kun je hier nou ook al niks meer zeggen ?
zondag 31 december 2017 om 14:50
Ik heb hier nog steeds die overmaatse nepperT staan, en daar heb ik man en/of zoon voor nodig. Als het aan mij ligt gaat ie er nu ook uit, maar goed, dan moet ik dus idd gaan schoonmaken en daar heb ik ook niet veel zin in (morgen ook niet, nooit eigenlijk, maar ik moet toch wat). Scheelt ook dat ik geen bezoek hoef af te leggen of krijg.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 31 december 2017 om 15:04
Dat mocht vanaf het begin al niet.
De regels sinds napraat gestart is. (2014)
ModeratorViva
maandag 15 december 2014 13:17
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.
Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 31 december 2017 om 15:13
Hier kan het één het ander niet uitsluitenblijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 15:10Beleid bespreken mag wel, maar zeggen dat de mods het niet goed doen mag niet. Schiet mij maar in een kapotje, hoor.