Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 13:52
sjansje schreef: ↑31-12-2017 13:46Als meelezer van dit verhaal vraag ik me toch een paar dingen af.
Fashionvictim, je zegt dat Y je buiten het forum om heeft lastig gevallen. Maar hoe weet je zo zeker dat zij dat ook daadwerkelijk was? Als een of andere gek jouw gegevens heeft, kan diegene zich toch ook voordoen als Y? Of is dit echt teveel Cluedo?
Yasmijn zegt bijvoorbeeld dat ze zeker weet dat een of andere Festen het deed. Kan die Festen dan zich niet hebben voorgedaan als Y?
Lijkt me redelijk ver gaan om een emailadres, facebookprofiel en hyvesprofiel allemaal na te maken. Maar anyway, Yas zegt dat ze zelf niet weet van Y. Waarom er nog iets moeilijkers van maken? En wat boeit het? Het gaat ons niet aan.
zondag 31 december 2017 om 13:53
Pumps_italiaans schreef: ↑31-12-2017 13:51Geen wonder dat het Topic "Wat is het hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii" niets doet.
Ze doen het allemaal hier.
Doet me denken aan het lied van Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe.![]()
Ik ga leike dingen doen.
Fijne jaarwisseling en ongeluk vrij nieuw jaar gewenst.
Voor jou hetzelfde Pumps.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 31 december 2017 om 13:59
Nou inderdaad. En het boeit ook niks. Drama om het drama.
zondag 31 december 2017 om 14:18
Er is helemaal geen laatste alinea toch?
Staan maar 2 zinnen.
zondag 31 december 2017 om 14:18
Hier is die muziek met tekst en beeld.
https://www.youtube.com/watch?v=IVJM7aIZaYM
Luister en huiver over de geweldige tekst.
Misschien tot volgend jaar.
https://www.youtube.com/watch?v=IVJM7aIZaYM
Luister en huiver over de geweldige tekst.
zondag 31 december 2017 om 14:25
Beste forummers,
Laten we het gezellig houden op de laatste dag van het jaar. Gelieve te stoppen met het uiten van beschuldigingen over andere forummers, anders voelen we ons genoodzaakt maatregelen te nemen. Het napraat is geen plek voor het uitvechten van persoonlijk vetes.
Dank voor de medewerking!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Laten we het gezellig houden op de laatste dag van het jaar. Gelieve te stoppen met het uiten van beschuldigingen over andere forummers, anders voelen we ons genoodzaakt maatregelen te nemen. Het napraat is geen plek voor het uitvechten van persoonlijk vetes.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 31 december 2017 om 14:28
Maar deze is verrassend en André van Duin en vanaf 7:20 komen de vocale kwaliteiten ook even op een ander manier. https://www.youtube.com/watch?v=tpBBauKvjuc Hij presenteerde Heel holland bakt en was in een Uniersity Collage. Is na zijn 70e een nieuwe carrière gestart.
Ik heb zijn rol in Het meisje met de blauwe hoed mogen kijken.
Een van de dingen waarmee hij is begonnen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 31-12-2017 14:29
Reden: Nu dus echt weg.
Reden: Nu dus echt weg.
2.63% gewijzigd
zondag 31 december 2017 om 14:28
Tsjonge! Wat ben jij ontzettend scherp zeg!Lucifermiauww schreef: ↑31-12-2017 14:18Er is helemaal geen laatste alinea toch?
Staan maar 2 zinnen.
zondag 31 december 2017 om 14:29
zondag 31 december 2017 om 14:32
Scherp? Als jij het zegt.
zondag 31 december 2017 om 14:33
Wat bijzonder dat je iets waar je eigen bedrijf bij betrokken was ineens een persoonlijke vete noemt.ModeratorViva schreef: ↑31-12-2017 14:25Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
En nog bijzonderder dat je als moderator kennelijk zwicht voor de overlastveroorzaker in plaats van degenen die overlast ervaren te beschermen.
Am Yisrael Chai!