Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 2 januari 2018 om 19:52
Van die burn-out?Bjort schreef: ↑02-01-2018 19:49Ik vind dat er wel meer niet zo leuk reageren in dat topic, een TO die zoveel moeite doet om haar verhaal uit te typen had wellicht wat meer begrip verwacht. Nu is ze op anoniem en staat haar hele lange tekst er nog. Ik had als ik TO was geweest die tekst toch eerst weggehaald zeker gezien sommige reacties.
dinsdag 2 januari 2018 om 19:52
Natuurlijk.
Serieus: ik denk dat dat vaker voorkomt dan je denkt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 2 januari 2018 om 19:53
TO ging al op anoniem voordat er reacties kwamenBjort schreef: ↑02-01-2018 19:49Ik vind dat er wel meer niet zo leuk reageren in dat topic, een TO die zoveel moeite doet om haar verhaal uit te typen had wellicht wat meer begrip verwacht. Nu is ze op anoniem en staat haar hele lange tekst er nog. Ik had als ik TO was geweest die tekst toch eerst weggehaald zeker gezien sommige reacties.

dinsdag 2 januari 2018 om 19:57
Ik vind het niet zo raar dat die leeftijdsgroep kampen met burn outs. Als je ziet wat er van hun verwacht wordt buiten hun studie om om een goede cv op te bouwen is toch echt gewoon veel te veel.
dinsdag 2 januari 2018 om 19:57
De forummer in kwestie heeft geen ban gekregen maar is op anoniem gegaan voordat er een ban uitgedeeld kon worden. Haar nick staat ook niet in het Bantopic. En nu is ze weer terug en noemt ze haar oude nick nota bene in het Tinder-topic. De gebruiker wiens privéinfo ze heeft gedeeld schrijft nog steeds mee daar en heeft ook alweer op haar gereageerd. Belachelijk dat ze niet geband is.

dinsdag 2 januari 2018 om 19:58

dinsdag 2 januari 2018 om 19:58

dinsdag 2 januari 2018 om 19:59
Ja, maar blijkbaar was ze al op anoniem voor er reacties waren. Dat had ik gemist

anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 20:00
8.62% gewijzigd

dinsdag 2 januari 2018 om 19:59
Écht he! Ik heb er maar 1 van nu ruim een jaar, maar dat is echt de leader vd gang!

dinsdag 2 januari 2018 om 20:05
Dat geloof ik ook.
Ik moet hier thuis voor 5 man nadenken en als het tegenzit voor 6.
En daarnaast nog werken. Als je het te goed wilt doen, zit je zo in de put. Dus man en ik staan er zo relaxt mogelijk in.
Maar ik heb hier bewust voor gekozen. Zou echt niet anders willen.
dinsdag 2 januari 2018 om 20:06

dinsdag 2 januari 2018 om 20:07
Ik vind het echt knap, ik heb al moeite met mijn gezinnetje (mijn 2 kinderen en ik) goed draaiende te houden.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 20:05Dat geloof ik ook.
En daarnaast nog werken. Als je het te goed wilt doen, zit je zo in de put. Dus man en ik staan er zo relaxt mogelijk in.

dinsdag 2 januari 2018 om 20:08
Ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik kinderen heb gekregen, maar die put heb ik wel heel vaak gezien in de jaren dat de kinderen nog bij mij woonden.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 20:05Dat geloof ik ook.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning