Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 3 januari 2018 om 22:30
Sorry, daar kan ik je niet bij helpen.
woensdag 3 januari 2018 om 22:34
Gefeliciteerd met je nieuwe hoofd!
Don't waste your time or time will waste you.
woensdag 3 januari 2018 om 22:41
Het vivaforum van álle markten thuis!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 3 januari 2018 om 22:43
Ineens heb ik helemaal niet meer zoveel sympathie voor de moeder die zich doodschrikt van drugs in dochters Prada (terecht!). Maar haar schouders ophaalt over zoon die blijkbaar al lange tijd vrolijk zijn ritalinnetjes ronddealt onder zn vrienden
Ik vraag me ook af hoe lang het duurt voordat het kwartje valt dat dochter misschien haar 2/3 Prada niet helemaal bij elkaar heeft verdiend met alleen maar biertjes tappen...

Ik vraag me ook af hoe lang het duurt voordat het kwartje valt dat dochter misschien haar 2/3 Prada niet helemaal bij elkaar heeft verdiend met alleen maar biertjes tappen...
woensdag 3 januari 2018 om 22:43
Bye!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

woensdag 3 januari 2018 om 22:45
woensdag 3 januari 2018 om 22:46
Neuh, dat zal allemaal wel meevallen als je gewoon in hotel Mama volledig onderhouden wordt. Niet gelijk er nog meer drama aan toevoegen.Labalade schreef: ↑03-01-2018 22:43Ineens heb ik helemaal niet meer zoveel sympathie voor de moeder die zich doodschrikt van drugs in dochters Prada (terecht!). Maar haar schouders ophaalt over zoon die blijkbaar al lange tijd vrolijk zijn ritalinnetjes ronddealt onder zn vrienden![]()
Am Yisrael Chai!

woensdag 3 januari 2018 om 22:55
Ze haalt haar schouders daar helemaal niet voor op.Labalade schreef: ↑03-01-2018 22:43Ineens heb ik helemaal niet meer zoveel sympathie voor de moeder die zich doodschrikt van drugs in dochters Prada (terecht!). Maar haar schouders ophaalt over zoon die blijkbaar al lange tijd vrolijk zijn ritalinnetjes ronddealt onder zn vrienden![]()

woensdag 3 januari 2018 om 23:00
Waarom dacht ik ook nog dat er een echt antwoord in zou staan?
https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/waar ... en-houden/
https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/waar ... en-houden/

woensdag 3 januari 2018 om 23:05
Die boloog is gek. Weet niets van Noorwegen maar alles van staffen.Keramiek schreef: ↑03-01-2018 20:28Ik ben zo trots op mezelf dat ik tot nu toe de drang om te reageren in het poppenogen topic heb kunnen weerstaan.. Reageren heeft gewoon helemaal geen zin. Ik denk dat we haar over een paar maanden haar weer tegenkomen bij Psyche met één of ander janktopic omdat het allemaal misgegaan is![]()

woensdag 3 januari 2018 om 23:08
Dat gevoel heb ik wel. Ach die vrienden kwamen ineens wel vaak langs. Oh, ze kwamen Ritalin halen. Nou ja, weggooien dan maar en klaar is kees.. dat vind ik best schokkend. Vooral als boodschap naar de zoon.
Maar goed, mijn kind is zes en slikt geen ritalin dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken natuurlijk

woensdag 3 januari 2018 om 23:10

woensdag 3 januari 2018 om 23:12
Zo lees ik haar niet. Dat maakt denk het verschil.Labalade schreef: ↑03-01-2018 23:08Dat gevoel heb ik wel. Ach die vrienden kwamen ineens wel vaak langs. Oh, ze kwamen Ritalin halen. Nou ja, weggooien dan maar en klaar is kees.. dat vind ik best schokkend. Vooral als boodschap naar de zoon.
Maar goed, mijn kind is zes en slikt geen ritalin dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken natuurlijk![]()
Ik heb overigens geen kinderen, maar wel een keer Ritalin geprobeerd. Vuile, vieze troep vind ik het.

woensdag 3 januari 2018 om 23:12
Ik heb echt zo hard om mezelf gelachen. Bijna mijn iPad een gooi, omdat ik dacht dat het een spin was

woensdag 3 januari 2018 om 23:15
Jups. Ik heb het dan zelf niet gebruikt maar wel professioneel veel ritalin gezien.
Hoe lees jij haar? Ik geef onmiddellijk toe dat ik vrij snel allergisch reageer als er kinderen in de knel lijken te zitten, en dan reageer ik niet altijd meer even empathisch zeg maar

woensdag 3 januari 2018 om 23:18
Ja, dank je.simbalabimba schreef: ↑03-01-2018 17:14Hier wel, had t ooit geblockt en moest dan telkens nieuwe items blocken, nu een sneeuwwit veld. Op laptop.
Op telefoon nooit last van gehad, alleen het 'toon meer'.
En natuurlijk een goed nieuw jaar. Niet alleen voor jou, voor iedereen die mijn wensen wil.
De rest heb ik niet meer gelezen en ga ik ook niet meer doen.
Ook ik heb een probleem met niet begrijpen van wat ik allemaal lees.
Ik heb net die-eters succes gewenst.

woensdag 3 januari 2018 om 23:20
Nou ik lees niet dat zij het allemaal maar goed heeft gekeurd dat die jongelui Ritalin bij haar zoon kwam halen. Ten eerste wist zij daar niets van en ten tweede zodra zij het wist heeft ze actie ondernomen.Labalade schreef: ↑03-01-2018 23:15Jups. Ik heb het dan zelf niet gebruikt maar wel professioneel veel ritalin gezien.
Hoe lees jij haar? Ik geef onmiddellijk toe dat ik vrij snel allergisch reageer als er kinderen in de knel lijken te zitten, en dan reageer ik niet altijd meer even empathisch zeg maar![]()
Daarnaast weet ik hoe kinderen kunnen zijn en ouders veel kunnen laten geloven. Maar ik ga er niet gelijk van uit dat dochter ieder weekend d'r neus vol poeder stopt. Dat is alleen maar gissen voor ons.