Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
03-01-2018 17:31
Mag ik even een domme vraag stellen? Wat betekent toch dat "andijvie" wat ik op dit forum vaak voorbij zie komen?
Dat het niet lukt om die uit of in een potje te laten groeien?
Of gewoon makkelijk kan en klaar uit een potje komt?

Verder ga ik niet met lezen. Ik vind mosterd lekker bij andijvie. :biggrin:
Je kan het rauw en gekookt eten. :-9
Ik heb af en toe echt medelijden met de mannen. Je vrouw zal maar zwanger zijn.
Je moet ze gewoon af en toe staffen.
Labalade schreef:
03-01-2018 23:08
Dat gevoel heb ik wel. Ach die vrienden kwamen ineens wel vaak langs. Oh, ze kwamen Ritalin halen. Nou ja, weggooien dan maar en klaar is kees.. dat vind ik best schokkend. Vooral als boodschap naar de zoon.

Maar goed, mijn kind is zes en slikt geen ritalin dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken natuurlijk ;)
ja, zo lees ik haar ook, hoor.
Am Yisrael Chai!
Bruise schreef:
03-01-2018 23:20
Nou ik lees niet dat zij het allemaal maar goed heeft gekeurd dat die jongelui Ritalin bij haar zoon kwam halen. Ten eerste wist zij daar niets van en ten tweede zodra zij het wist heeft ze actie ondernomen.

Daarnaast weet ik hoe kinderen kunnen zijn en ouders veel kunnen laten geloven. Maar ik ga er niet gelijk van uit dat dochter ieder weekend d'r neus vol poeder stopt. Dat is alleen maar gissen voor ons.
Dat van die dochter ben ik met je eens. Ik weet er zelf weinig van maar hoor wel ervaringsdeskundigen hele logische dingen zeggen.
Die zoon, sja. Ik blijf het naïef vinden. En alleen pillen weggooien vind ik een wat magere reactie om eerlijk te zijn. Maar het is wel iets idd.
Ik zou zeggen, zoon verkoop ze allemaal en koop iets leuks voor jezelf :P
Hollandse hapjes, hapas krijgt geen oplossing.
Geen reactie over wat het werd.
Ik weet niet hoor, maar je vloer openhalen en gaan stutten om in een badje te kunnen bevallen houdt wel in dat je heel erg overtuigd bent van in een bad bevallen.
Bruise schreef:
03-01-2018 23:40
:hihi:
Er schijnen ook best wat leuke winkeltjes bij hun om de hoek te zitten :proud:
Moiren’ schreef:
03-01-2018 23:59
Ik weet niet hoor, maar je vloer openhalen en gaan stutten om in een badje te kunnen bevallen houdt wel in dat je heel erg overtuigd bent van in een bad bevallen.
Is eigenlijk gewoon een kwestie van goed plannen: wanneer uitgerekend? Weekendje centerparcs! Daar hebben ze best grote (zwem)badjes en ook heel hygiënisch met dat chloor. Zit je verder ook niet thuis met de zooi.
Je kan toch gewoon een zwembad in je huiskamer zetten zonder de vloer eruit te slopen. Gekke mensen.
Moiren’ schreef:
03-01-2018 23:59

En dan wordt het een keizersnee.
Zit je daar met je bad en je vloer.
Knuffelheks schreef:
04-01-2018 00:16
En dan wordt het een keizersnee.
Zit je daar met je bad en je vloer.
Wel leuk voor het kind, zwembad in de woonkamer!
Bruise schreef:
03-01-2018 23:40
Ik ben ooit terecht gewaarschuwd hiervoor door de apotheek waar ik deze medicatie haalde. Inmiddels haal ik het al jaren niet meer maar ik hield na deze melding wel bewust bij bij hoeveel pillen er waren en er nog zouden moeten zijn. Als er een wisseling in hoeveelheden (Mg) was geweest leverde ik de pillen die over waren weer bij de apotheek in. Niet om een goody-two-shoe te zijn maar juist omdat er druk op een puber gelegd kan worden omdat anderen die pillen graag willen. Echt zo bijzonder dat een ouder weet wat zij in huis heeft maar haar puber hier niet op controleert. Juist omdat de druk op pubers die ze wel hebben, echt groot kan zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
04-01-2018 00:17
Wel leuk voor het kind, zwembad in de woonkamer!

En de eerste 6 jaar een zwemvestje aan :proud:
Haha! Gaaf onderschrift K-heks!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
04-01-2018 00:19
Ik ben ooit terecht gewaarschuwd hiervoor door de apotheek waar ik deze medicatie haalde. Inmiddels haal ik het al jaren niet meer maar ik hield na deze melding wel bewust bij bij hoeveel pillen er waren en er nog zouden moeten zijn. Als er een wisseling in hoeveelheden (Mg) was geweest leverde ik de pillen die over waren weer bij de apotheek in. Niet om een goody-two-shoe te zijn maar juist omdat er druk op een puber gelegd kan worden omdat anderen die pillen graag willen. Echt zo bijzonder dat een ouder weet wat zij in huis heeft maar haar puber hier niet op controleert. Juist omdat de druk op pubers die ze wel hebben, echt groot kan zijn.
Goed gedaan. Die druk is enorm hoog.
Bij ons wordt er fiks druk op die kinderen gezet.

Maar wat is een goody-two-shoe?
Een brave meid. (S vergeten)
The definition of a goody two shoes is a person who always does everything right and always follows the rules, so much so that it becomes annoying.
Read more at http://www.yourdictionary.com/goody-two ... 970MCVg.99
enn wijzigde dit bericht op 04-01-2018 00:31
88.93% gewijzigd
Enn schreef:
04-01-2018 00:30
Een brave meid.
The definition of a goody two shoes is a person who always does everything right and always follows the rules, so much so that it becomes annoying.
Read more at http://www.yourdictionary.com/goody-two ... 970MCVg.99
Wat grappig. Had ik echt nog nooit gehoord, terwijl het zo bij me past.
Enn schreef:
04-01-2018 00:27
Haha! Gaaf onderschrift K-heks!

Dank, ik heb hem al vanaf aanmelden, maar ik vind hem nog steeds leuk :)
Waar vind ik dat draadje over dat bad trouwens? Heb de zwangerpijler al doorgeworsteld :'(
Knuffelheks schreef:
04-01-2018 00:37
Ik zie hem nu oas voor het eerst. Ik vind hem geweldig :D
Knuffelheks schreef:
04-01-2018 00:38
Waar vind ik dat draadje over dat bad trouwens? Heb de zwangerpijler al doorgeworsteld :'(
thuis/maximale-belasting-houten-vloer/l ... ges/398847
Knuffelheks schreef:
04-01-2018 00:37
Oh echt? :biggrin: ik ben duidelijk meer van de plaatjes.
Enn schreef:
04-01-2018 00:40
Oh echt? :biggrin: ik ben duidelijk meer van de plaatjes.

Dat plaatje is misleidend, de nick ook inmiddels :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven