Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
02-02-2018 07:40
Het was een onderzoekje dus het mag niet.
Dat onderzoekjes van scholen niet mochten, wist ik wel. Maar ik zie wel regelmatig topics over het starten van een eigen bedrijfje, die volgens mij niet verwijderd worden?
En een kinderboerderij zie ik dan nog niet eens als heel commercieel. :)
Dus ik had niet verwacht dat het topic zonder mededeling verwijderd zou worden.
Java schreef:
02-02-2018 11:21
Dat onderzoekjes van scholen niet mochten, wist ik wel. Maar ik zie wel regelmatig topics over het starten van een eigen bedrijfje, die volgens mij niet verwijderd worden?
En een kinderboerderij zie ik dan nog niet eens als heel commercieel. :)
Dus ik had niet verwacht dat het topic zonder mededeling verwijderd zou worden.

Mods doen niet aan nuance.
Wat is het stil hier.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-02-2018 19:56
Wat is het stil hier.
ik wilde net zeggen: Iedereen gebant hier?
Scratte schreef:
02-02-2018 11:30
Mods doen niet aan nuance.
Gelukkig zijn ze hier ook rigide in.
charlottew88 schreef:
02-02-2018 19:56
Wat is het stil hier.
Nou, eerst ging het steeds over voetbal en toen had iedereen ineens ruzie.. en dus leek het verstandiger om te wachten op napraat 96, als de maan weer gewoon reterograde in Mercurius staat en de zee weer van land afspoelt :thumbsup:
Labalade schreef:
02-02-2018 20:09
Nou, eerst ging het steeds over voetbal en toen had iedereen ineens ruzie.. en dus leek het verstandiger om te wachten op napraat 96, als de maan weer gewoon reterograde in Mercurius staat en de zee weer van land afspoelt :thumbsup:
:lol: Of tot er een leuk (trol) topic voorbij komt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moiren’ schreef:
02-02-2018 19:58
Gelukkig zijn ze hier ook rigide in.
Er zijn nog zekerheden in het leven. Maar ook veeeel vragen o.a. over knopen :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
02-02-2018 20:11
Ja, een beetje gezeik op de vrijdagavond is nooit weg.
Waarschuw je even als je wat ziet?
Labalade schreef:
02-02-2018 20:09
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
02-02-2018 20:11
Ja dat zou leuk zijn.
Ik zou zelfs al blij zijn als er vanavond iemand Prince-linkjes zou plaatsen en klagen over al die nare mensen hier. Kan je nagaan hoe wanhopig ik ben.
Lady*Voldemort schreef:
02-02-2018 20:41
Ik zou zelfs al blij zijn als er vanavond iemand Prince-linkjes zou plaatsen en klagen over al die nare mensen hier. Kan je nagaan hoe wanhopig ik ben.
Er is inderdaad geen hol te beleven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
Haha ik ben het zowaar met je eens :P
Kom gezellig naar The Voice!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
:proud:
Nouschi schreef:
02-02-2018 20:46
Maar ik kijk dat helemaal niet.
Louis Theroux staat hier op.
Nouschi schreef:
Nee, joh. Ik zet Netflix wel aan. Er is niemand thuis; kan ik mooi eens een Peruaanse / Russische / Poolse k*tfilm kijken zonder dat iemand begint te zeuren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
Kijk, dat kan dus niet.

Snik.

Zullen we dan maar napraat vullen met fantaseren hoe het komt dat Juun tiepdead is?
Ik begin.

Ik denk dat ze haar geroosterd hebben omdat ze iets durfde te zeggen.
Dat de cm bij het afscheidsfeestje voor de halfjaarlijkse versterkploeg lalde dat ze zó iets geinigs had voor op de barbecue "een vers gevangen zure vis, zwom zo in de fuik!"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
Rot op.
Jonari schreef:
02-02-2018 20:48
Maar ik kijk dat helemaal niet.
Louis Theroux staat hier op.
Ik vloek niet, maar als, dan zou ik het doen. Ik heb ook gekeken en nu ben ik immens neerslachtig. Wat een klotenaflevering.
vrouwjagersma schreef:
02-02-2018 21:33
Ik vloek niet, maar als, dan zou ik het doen. Ik heb ook gekeken en nu ben ik immens neerslachtig. Wat een klotenaflevering.
Kom dan ook gewoon the Voice kijken. Was toch duidelijk dat het 1 en al ellende was daar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
02-02-2018 21:22
Rot op.
Rot zelf op.
vrouwjagersma schreef:
02-02-2018 21:33
Wat deprimerend hè?
Echt vreselijk.
Ik heb een keer een aflevering over crystal meth gezien. Ben er echt een tijdje van slag van geweest. Waren kinderen bij betrokken in een drugspand, echt vreselijk.
Ik kijk niet meer naar dat soort programma's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven