Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 januari 2018 om 21:37
Ik had dat dus nooit verwacht dat die dakpannen eraf zouden vliegen.
En onze schutting viel om... de buurvrouw vond het maar gek dat ik vrolijk naar haar stond te zwaaien vanuit de woonkamer.
3 doden...vreselijk..
donderdag 18 januari 2018 om 21:37
donderdag 18 januari 2018 om 21:38
Rolwolk ben ik niet bekend mee. Zo ff googelen. Volgens mij is het suoer gezellig kamperen met jou!Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:34Nah, ik maak me niet zo gauw druk hoor om een beetje hagel. Lachen juist. Diezelfde dag kregen we nog zo'n bui, met een prachtige rolwolk erbij als extraatje. Heb je wel eens een rolwolk gezien? Dat is echt cool! Ik ben echt dol op het weer.
donderdag 18 januari 2018 om 21:39
Rolwolk ben ik niet bekend mee. Zo ff googelen. Volgens mij is het suoer gezellig kamperen met jou!Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:34Nah, ik maak me niet zo gauw druk hoor om een beetje hagel. Lachen juist. Diezelfde dag kregen we nog zo'n bui, met een prachtige rolwolk erbij als extraatje. Heb je wel eens een rolwolk gezien? Dat is echt cool! Ik ben echt dol op het weer.
donderdag 18 januari 2018 om 21:50
Liefst binnen blijven, maar soms ontkom je er niet aan dat je naar buiten moet . School..werk..doornroosje9 schreef: ↑18-01-2018 21:48Ik hou ook ontzettend van storm en natuurgeweld, maar als er code rood is, blijf dan binnen. Je hoeft maar een dakpan of tak tegen je hoofd te krijgen en je bent de sjaak.
donderdag 18 januari 2018 om 21:52
Niet gaan bij code rood. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Dan ligt de boel maar plat, je leven lijkt me iets belangrijkerAna_Isabel2 schreef: ↑18-01-2018 21:50Liefst binnen blijven, maar soms ontkom je er niet aan dat je naar buiten moet . School..werk..
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 18 januari 2018 om 22:05
Sinds vorige maand rijden hier dubbeldekkerbussen op één traject. Toevallig het traject waar ik regelmatig op reis.
Zo ook vandaag.
Gelukkig pas rond 18 uur, anders had ik het toch wel eng gevonden in die enorm hoge bus.
Terug was nog wel een uitdaging, omdat de bussen volzaten met mensen die niet met de trein verder konden. Waren al twee bussen voorbijgereden waar gewoon niemand meer bij kon.
Maar ik ben thuis.
Zo ook vandaag.
Gelukkig pas rond 18 uur, anders had ik het toch wel eng gevonden in die enorm hoge bus.
Terug was nog wel een uitdaging, omdat de bussen volzaten met mensen die niet met de trein verder konden. Waren al twee bussen voorbijgereden waar gewoon niemand meer bij kon.
Maar ik ben thuis.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 18 januari 2018 om 22:06
Ik wilt het gewoon niet lezen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
donderdag 18 januari 2018 om 22:11
donderdag 18 januari 2018 om 22:12
ik keek wel even op toen ik 2 bomen op het grasveldje voor onze flat om zag gaan. Weet niet of er plastic zakken in hingen. Eerder vrachtwagens tegen de vangrail had ik ook nog nooit gezien, net als het dak dat ik weg zag waaien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 januari 2018 om 22:13
Maar 'welk het topic' zoek je? is ook geen goede zin natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 januari 2018 om 22:23
donderdag 18 januari 2018 om 22:50
Dat zijn van die vrachtwagens die leeg zijn of met een zeil erover heen rijden. Dan slaat de wind eronder. Zeker op bruggen en viaducten.
Stelletje slimmerikken die dan toch de weg opgaan. Of een planner die ze koste wat het kost wil laten rijden.
donderdag 18 januari 2018 om 22:53
Geen zin om er een topic over te openen maar wil het wel even kwijt: ik heb toevallig Hart van Nederland aanstaan en dat gaat over de storm van vandaag en of je je iets aantrekt van de weeralarmen. En vrijwel alle gevraagde mensen doen er wat lacherig over en trekken zich er niks van aan. Dat vind ik al best gek als je tegelijk al die filmpjes van vandaag ziet waarbij vrachtwagens en daken gewoon wegwaaien, maar goed. Maar er werd dus ook een man geïnterviewd met een heel jong peutertje die gewoon met dat peutertje op zijn arm tijdens de storm naar het strand ging. Dan ben je toch niet goed, of wel soms? Ik snap er echt niks van.
Bij mij vlogen trouwens mijn betonnen tuintegels van 1 x 1 en de daartussen ingebouwde parasol door de tuin. Had nog geluk dat die tegels net aan mijn glazen pui misten.
Bij mij vlogen trouwens mijn betonnen tuintegels van 1 x 1 en de daartussen ingebouwde parasol door de tuin. Had nog geluk dat die tegels net aan mijn glazen pui misten.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 januari 2018 om 23:13
Ja dit. Bizar he. Gisteren in het tuincentrum ging ook het alarm af. In twee talen werd omgeroepen dat iedereen asap het pand moest verlaten. Met mij en zoon was er precies nog een echtpaar dat meteen wegging. We zaten net in het restaurant en iemand naast ons zei “ik heb Mn gebak nog niet op”. Huh?? Zelfs de verkoopsters bleven staan. Uiteindelijk kwam iedereen pas naar buiten toen een of andere manager iedereen naar buiten joeg. Echt frappant toch!fashionvictim schreef: ↑18-01-2018 22:53Geen zin om er een topic over te openen maar wil het wel even kwijt: ik heb toevallig Hart van Nederland aanstaan en dat gaat over de storm van vandaag en of je je iets aantrekt van de weeralarmen. En vrijwel alle gevraagde mensen doen er wat lacherig over en trekken zich er niks van aan. Dat vind ik al best gek als je tegelijk al die filmpjes van vandaag ziet waarbij vrachtwagens en daken gewoon wegwaaien, maar goed. Maar er werd dus ook een man geïnterviewd met een heel jong peutertje die gewoon met dat peutertje op zijn arm tijdens de storm naar het strand ging. Dan ben je toch niet goed, of wel soms? Ik snap er echt niks van.
vrijdag 19 januari 2018 om 03:24
Regelmatig onderzocht: mensen gaan nog liever dood dan voor gek te staan.Labalade schreef: ↑18-01-2018 23:13Ja dit. Bizar he. Gisteren in het tuincentrum ging ook het alarm af. In twee talen werd omgeroepen dat iedereen asap het pand moest verlaten. Met mij en zoon was er precies nog een echtpaar dat meteen wegging. We zaten net in het restaurant en iemand naast ons zei “ik heb Mn gebak nog niet op”. Huh?? Zelfs de verkoopsters bleven staan. Uiteindelijk kwam iedereen pas naar buiten toen een of andere manager iedereen naar buiten joeg. Echt frappant toch!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)