Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zou dat verhaal over die meneer die een onbekende vrouw wil verkrachten in spelvorm echt waar zijn?
vrouwjagersma schreef:
13-02-2018 21:58
Zou dat verhaal over die meneer die een onbekende vrouw wil verkrachten in spelvorm echt waar zijn?
Nou, ik hoop van niet, maar ik denk van wel. Blijkbaar wint geil zijn het van verstandig zijn.
Life is short. Eat dessert first.
vrouwjagersma schreef:
13-02-2018 21:57
jij wilde toch geen kletstopic? Make up your mind, man!
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gaat over een topic en hoe er hier op iemand wordt gereageerd n.a.v. dat topic.
vrouwjagersma schreef:
Ja
Pumps_italiaans schreef:
13-02-2018 21:08

Ik krijg daar opeens een of andere onzinnige diagnose die totaal lijnrecht op mijn denken en posten staat.
je wil toch niet beweren dat je niet op zijn minst nogal eh...................bijzonder post? Ik kan me niet eens voorstellen hoe je daar bij denkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 22:02
Ja
Dat vind ik niet mooi.
vrouwjagersma schreef:
Ja ik denk van wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
Ja. In zoverre dat hij denkt dat hij een heusche date met een heusche vrouw heeft die heusch woont waar dat ze zegt dat ze woont en zo.
Er is toch geen één weldenkend mens zo hitsig én roekeloos om een onbekende vent van het www te plukken om zich vast te laten binden?
Als ik lees dat ze het scenario samen hebben uitgewerkt en er een stopwoord is afgesproken maar ze ook ingestemd heeft met iets in haar mond laten stoppen, dan ga ik niet geloven dat ie mevrouw echt van plan is om te reepdeten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 22:06
Ja. In zoverre dat hij denkt dat hij een heusche date met een heusche vrouw heeft die heusch woont waar dat ze zegt dat ze woont en zo.
Er is toch geen één weldenkend mens zo hitsig én roekeloos om een onbekende vent van het www te plukken om zich vast te laten binden?
Als ik lees dat ze het scenario samen hebben uitgewerkt en er een stopwoord is afgesproken maar ze ook ingestemd heeft met iets in haar mond laten stoppen, dan ga ik niet geloven dat ie mevrouw echt van plan is om te reepdeten.
Ja, die vrouwen zijn er wel.

Was een hele tijd geleden zelfs een topic van een vrouw die een hele avond, nacht en ochtend verkracht en mishandeld was tijdens zo’n date.
Die mevrouw kreeg ook wat in haar mond.
Nouschi schreef:
13-02-2018 21:51
Nou nou jeetje, zo kan die wel toch?
Oke, oke. Laten we wel wezen; als mijn huisarts deze brute attack geopend had op Solo was het een ander verhaal. Twas Swumps maar after all.
normandina schreef:
13-02-2018 22:10
Oke, oke. Laten we wel wezen; als mijn huisarts deze brute attack geopend had op Solo was het een ander verhaal. Twas Swumps maar after all.
Waarom zou jouw huisarts iets van mij vinden? :sarcastic:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 22:06
Echt niet... deze date zal met een hoop ellende eindigen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
normandina schreef:
13-02-2018 22:10
Que??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-02-2018 22:22
Que??
Ik vermoed dat we er nu twee hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik wilde op iemand reageren met een afko van haar naam, maar dan heet ze LuL O_o
Enn schreef:
13-02-2018 22:25
Ik vermoed dat we er nu twee hebben.
Besmettelijk? Of vermenigvuldigen ze zich?

David Dunning
Gremlins :peep: :peep:
Bruise schreef:
13-02-2018 22:26
Ik wilde op iemand reageren met een afko van haar naam, maar dan heet ze LuL O_o
Liefs uit LaLaLand?

David Dunning
:bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny: :bunny:
Ja die!
Solomio schreef:
Besmettelijk? Of vermenigvuldigen ze zich?
Tegenwoordig is klonen hip.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 22:08
Ja, die vrouwen zijn er wel.

Was een hele tijd geleden zelfs een topic van een vrouw die een hele avond, nacht en ochtend verkracht en mishandeld was tijdens zo’n date.
Die mevrouw kreeg ook wat in haar mond.
Moest ik ook aan denken. Al was haar bedoeling meer sm.
Enn schreef:
13-02-2018 21:56
Huh? 250 werknemers souperen max 250 fte toch? Wat is dat voor een zelfoverschatting? Of snap ik er niets van?
Afijn, het is de man niet gelukt.
Yep, zelfoverschatting en blasé gebazel waar ik nooit in getrapt ben, maar wat wel heel lang werkte en waarin ik werd weggezet als 'beren op de weg zien want hij heeft zo'n goede inzichten en impact, en ik moest flexibeler denken. Eh... Hij schaadt de organisatie, maar daar willen jullie niets over horen'. Dat is het nadeel van in een zakelijke omgeving leidinggevende zijn maar een 'bestuur' hebben van 'belangrijke mannen onder elkaar'. Maar feiten zijn feiten en geen beren. Dus ik had een goede dag.
oudblond wijzigde dit bericht op 13-02-2018 22:35
0.14% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bruise schreef:
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven