Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:00
Wat een keurige jongeman. Je hebt hem goed opgevoed.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:05
Ik ben ziek en ik word hier thuis behandeld alsof ik ebola heb. Lekker gezellig dus. Maar op zich wel handig, ik roep te pas en te onpas "zet koffie voor me (of iets anders wat ik op dat moment wil), anders raak ik je aan!" En om kracht bij te zetten stop ik soms eerst mijn vingers in mijn mond voor ik met mijn hand in de buurt van het slachtoffer kom.
anoniem_350324 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 18:06
8.92% gewijzigd
vrijdag 9 maart 2018 om 18:05
vrijdag 9 maart 2018 om 18:12
Ik ook vooral Donald T. Ik kan niet naar die kerel kijken of luisterenLady*Voldemort schreef: ↑09-03-2018 17:55Ik vind de meeste Amerikanen veel enger dan de meeste Spanjaarden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:13
Da's pas een goeie horrorfilm!charlottew88 schreef: ↑09-03-2018 18:12Ik ook vooral Donald T. Ik kan niet naar die kerel kijken of luisteren![]()
vrijdag 9 maart 2018 om 18:15
En denk eens aan al die Amerikanen die serieus op hem gestemd hebbencharlottew88 schreef: ↑09-03-2018 18:12Ik ook vooral Donald T. Ik kan niet naar die kerel kijken of luisteren![]()
vrijdag 9 maart 2018 om 18:17
Ja vind Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:17
Met zijn Cheetohdust haar.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:18
Nog erger: de vele mensen die dat niet deden en toch met hem werden opgescheept.Lady*Voldemort schreef: ↑09-03-2018 18:15En denk eens aan al die Amerikanen die serieus op hem gestemd hebben![]()
vrijdag 9 maart 2018 om 18:20
Was wel grappig toen het een tijd geleden ging waaien en de landingsbaan plots bloot liet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 9 maart 2018 om 18:21
Ik struin YouTube af voor dit soort filmpjes.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:21