Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
11-02-2018 16:13
Een vraag over de advertenties IN het reactieblok is weer eens off topic. Ik krijg gewoon zin om al die marketeers een mailtje te sturen met hoe Viva er voor zorgt dat hun product als reteirritant bevonden wordt.
Dat is het juist. Beide partijen kopen/verkopen data en beide hebben geen interesse in meningen. Vergeefse moeite.
.
bethweeter wijzigde dit bericht op 11-02-2018 18:07
Reden: Rellen volgens sommigen
0.00% gewijzigd
Oudblond schreef:
Een vraag over de advertenties IN het reactieblok is weer eens off topic. Ik krijg gewoon zin om al die marketeers een mailtje te sturen met hoe Viva er voor zorgt dat hun product als reteirritant bevonden wordt.
Moet je doen :)
bethweeter schreef:
11-02-2018 16:24
Ygg is nu weer aan de slaapmiddelen en heeft een nieuwe baan waar ze de hele nacht op wacht staat (sorry moest het ook even kwijt)

Hou eens op met dat gestook jij. Zet haar lekker op de negeer, elke keer hetzelfde gerel van jou.
Dank voor de info.
bethweeter schreef:
Ygg is nu weer aan de slaapmiddelen en heeft een nieuwe baan waar ze de hele nacht op wacht staat (sorry moest het ook even kwijt)
Lijkt me anders vervelend zat, zo'n combi.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
11-02-2018 16:40
Lijkt me anders vervelend zat, zo'n combi.
Neeeeeeeeeeee.... straks een topic daar over :popcorn:
Oudblond schreef:

Ik zal wel een zeur zijn maar ik snap niet zo goed dat jullie dat topic toch maar steeds blijven bestoken met vragen. Er staat toch duidelijk dat het niet bedoeld is voor vragen over het beleid, maar dat ze het willen vrijhouden voor verzoeken aan de moderators? Waarom je dan steeds opwinden over dat gegum?
RikM schreef:
11-02-2018 16:43
Ik zal wel een zeur zijn maar ik snap niet zo goed dat jullie dat topic toch maar steeds blijven bestoken met vragen. Er staat toch duidelijk dat het niet bedoeld is voor vragen over het beleid, maar dat ze het willen vrijhouden voor verzoeken aan de moderators? Waarom je dan steeds opwinden over dat gegum?
Omdat er op geen enkele andere manier over dit soort dingen gecommuniceerd kan worden. Ik heb nog nooit een antwoord op een mail gehad en ik weet niet eens of die mails aankomen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-02-2018 16:45
Omdat er op geen enkele andere manier over dit soort dingen gecommuniceerd kan worden. Ik heb nog nooit een antwoord op een mail gehad en ik weet niet eens of die mails aankomen.

Die mail komt heus wel aan hoor. Dit lijkt me een gevalletje 'geen antwoord is ook een antwoord'.
RikM schreef:
Zó eens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
bethweeter schreef:
:zzz:
RikM schreef:

Tsja het is ook een vorm van betrokkenheid bij het wel en wee van het forum. Als je dat geen 'plek' geeft dan zeg je dus eigenlijk dat het je, als forumbeheerder, geen hol interesseert wat je leden er van vinden. En dat is ook zo. En dan kan je vinden dat dat een gegeven is waar mensen niet over moeten zeuren. Maar het is dan net zo'n gegeven als het feit dat mensen daar wel over zeuren en dat jij men daar dan ook maar niet over moet zeuren. Toch?
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 17:18
Reden: noushi
0.66% gewijzigd
shifty schreef:
11-02-2018 17:09
Tsja het is ook een vorm van betrokkenheid bij het wel en wee van het forum. Als je dat geen 'plek' geeft dan zeg je dus eigenlijk dat het je, als forumbeheerder, geen hol interesseert wat je leden er van vinden. En dat is ook zo. En dan kan je vinden dat dat een gegeven is waar mensen niet over moeten zeuren. Maar het is dan net zo'n gegeven als het feit dat mensen daar wel over zeuren en dat jij daar dan ook maar niet over moet zeuren. Toch?
Hij zeurt er niet over maar maakt er 1! opmerking over. Klein verschil.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-02-2018 17:15
Hij zeurt er niet over maar maakt er 1! opmerking over. Klein verschil.
Ik heb het aangepast
Ik maak me nooit druk om dat gegum, ze gummen maar een eind weg. Maar het verbaast me wel eens, wat er allemaal beschouwd wordt als 'offtopic' en 'beleid'.
Lady*Voldemort schreef:
11-02-2018 17:21
Ik maak me nooit druk om dat gegum, ze gummen maar een eind weg. Maar het verbaast me wel eens, wat er allemaal beschouwd wordt als 'offtopic' en 'beleid'.

Maar het is toch eigenlijk heel eenvoudig?

Verzoek tot handelen door een moderator? → Centraal Moderatortopic
Melden van een bug? → Bugtopic
Al het overige → E-mail

Het staat heel duidelijk uitgelegd in het CM-topic. Vind ik dan.
Star² schreef:
11-02-2018 16:27
Hou eens op met dat gestook jij. Zet haar lekker op de negeer, elke keer hetzelfde gerel van jou.

Prima joh. Ik haal het wel weg. Ik zag hier alleen van alles over die forummer staan dus ik dacht dat het wel kon. Maar blijkbaar is het van mij rellen

En steeds weer hetzelfde? Ik heb hier nog nooit eerder iets over die forummer geschreven
bethweeter wijzigde dit bericht op 11-02-2018 18:09
12.23% gewijzigd
RikM schreef:
11-02-2018 17:53
Maar het is toch eigenlijk heel eenvoudig?

Verzoek tot handelen door een moderator? → Centraal Moderatortopic
Melden van een bug? → Bugtopic
Al het overige → E-mail

Het staat heel duidelijk uitgelegd in het CM-topic. Vind ik dan.
:mrgreen:
Och jee. Er is weer een nieuwe buitenechtelijke zoon van Bernhard uit de kast gekomen.

Beenhammetje uit de oven, gebakken krieltjes met mayo en doperwtjes.

We zijn een serie aan het bingen.
bethweeter schreef:
11-02-2018 18:07
Prima joh. Ik haal het wel weg. Ik zag hier alleen van alles over die forummer staan dus ik dacht dat het wel kon. Maar blijkbaar is het van mij rellen

En steeds weer hetzelfde? Ik heb hier nog nooit eerder iets over die forummer geschreven

Hier niet. Ik heb jou al meerdere malen in topics van haar zien reageren.. Zie dat ze gewist zijn die opmerkingen, dus hou je niet zo van de domme.
Rollade uit de oven, krieltjes en sperzieboontjes.
back
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 18:16
back
Werd tijd!
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 18:16
back
Onterechte ban neem ik aan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven