Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vind die Mister Grey zo a-sexy.
vrouwjagersma schreef:
11-02-2018 20:36
Ik vind het grappig.
En dat gezemel over tatoeages, man, man, man.
Het lijkt wel of Fred een pilletje vergeten is.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 20:40
Ik vind die Mister Grey zo a-sexy.
Jamie Dornan zeg ik geen nee tegen. Alleen omdat het moet van man.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 20:35
Herken jij het?
Ik lees hier steeds dat het zoooo herkenbaar is, maar ik herken het niet. Ondanks de bakfietsen en bloemetjes jurken met gestipte kaplaarzen moeders.
Nope, nou heb ik ook nou ook nèt niet de meeste ervaring met het beeld van onderwijs in die serie en met de ouders in bloemetjesjurk, gestippelde laarzen en op een bakfiets. Misschien ligt het daaraan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het enige dat ik echt geweldig vond was die zwaaiende hand op veer en stok. Daar heb ik echt om moeten lachen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je het niet van je school kent dan toch zeker wel van topics hier. Vanavond over de Sinterklaas surprise. Zo'n topic is hier ook geweest dat men het oneerlijk vond omdat de een door ouders werd geholpen en de ander niet, de een wel zijn best deed, de ander niet etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren’ schreef:
Herken jij het?
Ik lees hier steeds dat het zoooo herkenbaar is, maar ik herken het niet. Ondanks de bakfietsen en bloemetjes jurken met gestipte kaplaarzen moeders.
Ik herken het ook niet. Gelukkig. Wel een hoog Oudzuid gehalte hier, maar geen rare toestanden.

Ook geen schoolplein vol Luizenmoederkijkers gelukkig. :thumbsup:
Nouschi schreef:
11-02-2018 20:57
Als je het niet van je school kent dan toch zeker wel van topics hier. Vanavond over de Sinterklaas surprise. Zo'n topic is hier ook geweest dat men het oneerlijk vond omdat de een door ouders werd geholpen en de ander niet, de een wel zijn best deed, de ander niet etc.
Absoluut. Ik verdenk Ilse ervan dat ze hier inspiratie opdoet.
Moiren’ schreef:
Herken jij het?
Die waren er 15 jaar geleden ook. Mijn ergernis toen was dat die gestipte laarzen consequent te laat op het werk waren omdat Vlinder in de winter zonder schoenen naar school wilde. En tja, dan moest je 'rustig' gaan zitten en praten. En had de gestipte laars het luizen gemist waardoor ze toch echt volgende week eerder weg moest om de houten speeltjes in de olie te zetten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-02-2018 20:26
Heb jij die tweeling geadopteerd waarvan zowel vader als moeder vinden dat ze minder bij hen moeten zijn? Doe je vlot!
Ze mogen zo bij ons komen! Arme schapen, zo ongewenst... als het geen trolltopic is dan. Want dat hoop ik stiekem wel als ik dat allemaal zo lees.
(En nee, ik heb met de nickwissel ook een kinderwissel gedaan. Vanwege de herkenbaarheid.. :sherlock: ).
Enn schreef:
11-02-2018 20:34
Eens ik vind er ook vrij weinig aan. :-D
Ik heb me wel bescheurd om de twee homovaders en Anton die zich in alle bochten wringt om niet te discrimineren, terwijl de donker vader zich helemaal niet gediscrimineerd voelt :A:
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 21:13
Ze mogen zo bij ons komen! Arme schapen, zo ongewenst... als het geen trolltopic is dan. Want dat hoop ik stiekem wel als ik dat allemaal zo lees.
(En nee, ik heb met de nickwissel ook een kinderwissel gedaan. Vanwege de herkenbaarheid.. :sherlock: ).
Ik vrees dat het geen trolltopic is. En ik blijf er weg omdat ik bedacht (alleen gestoeld op leeftijd van de ouders) dat die tweeling er niet 'vanzelf' gekomen is. Ik zit op mijn handen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-02-2018 21:19
Ik vrees dat het geen trolltopic is. En ik blijf er weg omdat ik bedacht (alleen gestoeld op leeftijd van de ouders) dat die tweeling er niet 'vanzelf' gekomen is. Ik zit op mijn handen.
Nou dit ja.
Het is dat we ons hebben voorgenomen om er niet meer aan te beginnen, anders zou ik zo weer weekend-pleegopvang gaan doen. (Trouwens, als die vent me echt een pb stuurt dan doe ik het zo!)
Joostisandersgeaard2 schreef:
11-02-2018 20:44
Jamie Dornan zeg ik geen nee tegen. Alleen omdat het moet van man.
Ik vind het een melkmuil en geen zelfverzekerde sexy man die hij zou moeten zijn.
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 21:22
Nou dit ja.
Het is dat we ons hebben voorgenomen om er niet meer aan te beginnen, anders zou ik zo weer weekend-pleegopvang gaan doen. (Trouwens, als die vent me echt een pb stuurt dan doe ik het zo!)
Natuurlijk niet. Die man moet een flink schop onder zijn gat krijgen en voor zijn kinderen gaan zorgen. (Zijn vrouw ook trouwens.) Dat is de enige oplossing in deze, niet kinderen dubbel gaan afwijzen. Want hoeveel kinderen worden nu vrijwillig aan pleegzorg overgedragen omdat ouders er geen zin meer in hebben? Dat lijkt me onherstelbaar.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 21:35
Ik vind het een melkmuil en geen zelfverzekerde sexy man die hij zou moeten zijn.
Afbeelding

Hier wil je toch alleen maar 'koetsjie-koetsjie' tegen zeggen?

Of het ligt aan mijn leeftijd natuurlijk.
Hij ziet eruit alsof hij in vijf havo zit. Niet sexy.
ElizabethThatcher schreef:
11-02-2018 21:38
Natuurlijk niet. Die man moet een flink schop onder zijn gat krijgen en voor zijn kinderen gaan zorgen. (Zijn vrouw ook trouwens.) Dat is de enige oplossing in deze, niet kinderen dubbel gaan afwijzen. Want hoeveel kinderen worden nu vrijwillig aan pleegzorg overgedragen omdat ouders er geen zin meer in hebben? Dat lijkt me onherstelbaar.
Het is vaak geen kwestie van geen zin meer hebben. Maar meer dat ze het (even) niet meer aankunnen. Die ontlasting door (weekend)pleegzorg kan zorgen dat een gezin uiteindelijk toch weer samen verder kan. En daar deden we het dan voor, mijn man en ik ;)
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 21:43
Het is vaak geen kwestie van geen zin meer hebben. Maar meer dat ze het (even) niet meer aankunnen. Die ontlasting door (weekend)pleegzorg kan zorgen dat een gezin uiteindelijk toch weer samen verder kan. En daar deden we het dan voor, mijn man en ik ;)
Ik heb het specifiek over het topic, niet over pleegzorg in het algemeen.
(Er gaat iets mis met quoten)
vrouwjagersma schreef:
11-02-2018 21:42
Ja :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ElizabethThatcher schreef:
11-02-2018 21:45
Ik heb het specifiek over het topic, niet over pleegzorg in het algemeen.
Ah okee.
Nu ik begrijp dat deze vader vooral vrij wil in zn weekends. Kom dan maar hier met die kinderen. Ontzettend zielig als ze in een huis zitten bij een vader die ze liever ziet gaan...
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 21:48
Ah okee.
Nu ik begrijp dat deze vader vooral vrij wil in zn weekends. Kom dan maar hier met die kinderen. Ontzettend zielig als ze in een huis zitten bij een vader die ze liever ziet gaan...
Dan kunnen ze beter bij hun moeder zitten dan bij een stel totaal vreemden lijkt mij.
vrouwjagersma schreef:
11-02-2018 21:42
Een melkmuil.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 21:50
Een melkmuil.
Precies. Hij krijgt nog zakgeld, moet iedere dag de vaatwasser uitruimen van mammie en heeft max een uur schermtijd per dag. Zo oogt ie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven