Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 februari 2018 om 22:25
Sommige mensen zijn echt verschrikkelijk-Red- schreef: ↑11-02-2018 22:11Die zijn er nog genoeg. Mijn buren zijn ook zo’n fraai stel. Flink wat boter op het hoofd ook, wel afgeven op onze plaatjes, bah, gescheiden ook nog, oh en jakkes, er komen zwartjoekels over de vloer (echt, ik heb het ze horen zeggen), luie donders zijn vriend en ik, vinden ze, maar raad eens wie er al hun halve leven op hun zuignap zitten? Precies.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 februari 2018 om 22:26
Sorry
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 februari 2018 om 22:37
Het type “wij zijn fassoenlukke mensen, als ze zich nou ammaal eens zouwe gedragen as ons”.vrouwjagersma schreef: ↑11-02-2018 22:19Tss. Zelfde type dat mij een slechte moeder vindt omdat ik werk, maar zelf niet veel meer aan opvoeden doet dan heel hard schreeuwen dat mama nu eens rustig wil candy crushen.
Alleen zou in dat geval de PVV alle kamerzetels bezetten, werkte er verder niemand nog, ging overal vrijdag stipt om 17 uur de vetketel aan en heetten alle jongens Wesley. Of Djayden.
maandag 12 februari 2018 om 07:47
ElizabethThatcher schreef: ↑11-02-2018 21:40
Hier wil je toch alleen maar 'koetsjie-koetsjie' tegen zeggen?
Of het ligt aan mijn leeftijd natuurlijk.
maandag 12 februari 2018 om 11:55
schattigmeisje schreef: ↑12-02-2018 11:22Oh en die acteur die sexy zou moeten zijn
![]()
Als ik een Christian Grey tegen zou komen die er ook nog eens zou uit zou zien, zou ik niet meer kunnen stoppen met lachen denk ik![]()
Je gaat er wel de wijsheid van inzien dat de acteur die ze eerst voor hem hadden gekozen, het afgezegd heeft.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 12 februari 2018 om 12:07
Mooi, is ie van mijschattigmeisje schreef: ↑12-02-2018 11:22Oh en die acteur die sexy zou moeten zijn
![]()
Als ik een Christian Grey tegen zou komen die er ook nog eens zou uit zou zien, zou ik niet meer kunnen stoppen met lachen denk ik![]()
In de onderbroekenreclames doet ie het best leuk.
maandag 12 februari 2018 om 12:10
maandag 12 februari 2018 om 13:38
Hij had net een nieuw topic geopend 'Waar is mijn post?'. Dat is inmiddels ook verwijderd.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 12 februari 2018 om 13:46
De trouw, geen waar, wat kan Vlaams toch lelijk zijn, sorry Roosje en Blond 
relaties/trouw-schoonbroer/list_messages/402232
maandag 12 februari 2018 om 13:58
Dat is dan ook geen Vlaams maar dialect. En inderdaad heel lelijk!Star² schreef: ↑12-02-2018 13:46De trouw, geen waar, wat kan Vlaams toch lelijk zijn, sorry Roosje en Blond
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 12 februari 2018 om 14:04
Schoonbroer zelf dan, ook zo lelijk.Star² schreef: ↑12-02-2018 13:46De trouw, geen waar, wat kan Vlaams toch lelijk zijn, sorry Roosje en Blond
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 12 februari 2018 om 14:07
maandag 12 februari 2018 om 14:10