Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head schreef:
14-02-2018 20:16
Heel veel mensen hier houden ook niet van gevraagd advies. :proud:

:applause:
Die Max van dat rape topic zit ook niet op gevraagd advies te wachten. Wat is dat ventje vol van van van, eh... eh....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
14-02-2018 21:18
Die Max van dat rape topic zit ook niet op gevraagd advies te wachten. Wat is dat ventje vol van van van, eh... eh....
... niks?
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 21:21
... niks?
Die zocht ik!
Als het al echt is (en ja, ik weet dat dit soort types bestaan) zou ik het erg grappig vinden als hij hem vervolgens niet omhoog blijkt te krijgen tijdens die date. Wel jammer dat hij dat hier dan waarschijnlijk nooit zou komen vertellen :proud:
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 21:21
... niks?
Ja :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
schattigmeisje schreef:
14-02-2018 21:59
Als het al echt is (en ja, ik weet dat dit soort types bestaan) zou ik het erg grappig vinden als hij hem vervolgens niet omhoog blijkt te krijgen tijdens die date. Wel jammer dat hij dat hier dan waarschijnlijk nooit zou komen vertellen :proud:
Of zijn fantasietjes in RL uitgevoerd worden? Ik vrees het. Hij dikt het misschien wat aan om 'geile' reacties te krijgen maar dan nog. Onverantwoordelijke, kortzichtige, lege doos.
Oudblond schreef:
14-02-2018 22:29
Of zijn fantasietjes in RL uitgevoerd worden? Ik vrees het. Hij dikt het misschien wat aan om 'geile' reacties te krijgen maar dan nog. Onverantwoordelijke, kortzichtige, lege doos.
Zij toch net zo.
En zo typerend.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 22:30
Zij toch net zo.
En zo typerend.
Eens. Denk ik. Want we hebben haar niet gelezen.
Oudblond schreef:
14-02-2018 22:38
Eens. Denk ik. Want we hebben haar niet gelezen.
Je spreekt niet zoiets af als je een gezond en stabiel persoon bent.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 22:40
Je spreekt niet zoiets af als je een gezond en stabiel persoon bent.
Helemaal gelijk. Ik neem mijn twijfel terug. Want als ik twijfel aan wat hij over haar schrijft en dat blijkt nergens op gestoeld dan is het topic fake. En ik vrees dat dat niet het geval is.
Oudblond schreef:
14-02-2018 22:43
Helemaal gelijk. Ik neem mijn twijfel terug. Want als ik twijfel aan wat hij over haar schrijft en dat blijkt nergens op gestoeld dan is het topic fake. En ik vrees dat dat niet het geval is.
In dat wereldje lopen meer van zulke types rond, het is geen uitzonderlijk iets iig.
De psychiatrische problemen druipen er vanaf, maar ze vinden zichzelf vooral erg stoer en echt leven.

Triest als je leven zo leeg is.
Jezus, wat een trieste lul.
Dit zijn van die types die in de DSM voorkomen.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 22:45
In dat wereldje lopen meer van zulke types rond, het is geen uitzonderlijk iets iig.
De psychiatrische problemen druipen er vanaf, maar ze vinden zichzelf vooral erg stoer en echt leven.

Triest als je leven zo leeg is.

Sowieso lopen er tegenwoordig veel wannabe "Doms" rond, die hebben 50 tinten grijs langs zien komen en denken dat dat wel wat is.
Levensgevaarlijk.
Knuffelheks schreef:
14-02-2018 23:28
Sowieso lopen er tegenwoordig veel wannabe "Doms" rond, die hebben 50 tinten grijs langs zien komen en denken dat dat wel wat is.
Levensgevaarlijk.
Die waren er voor 50 tinten ook al.
Van die types met een bladzijde in de DSM.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 23:29
Die waren er voor 50 tinten ook al.
Van die types met een bladzijde in de DSM.

Weet ik, maar naar mijn idee is er nu wel een hele nieuwe lichting. Ik heb het lig nog nooit zo vaak meegemaakt als de afgelopen drie jaar.
Knuffelheks schreef:
14-02-2018 23:34
Weet ik, maar naar mijn idee is er nu wel een hele nieuwe lichting. Ik heb het lig nog nooit zo vaak meegemaakt als de afgelopen drie jaar.
Ik ben helemaal uit dat wereldje, dus ik heb geen idee.
Dat het nu hip is geloof ik wel, gezien de hoge aantallen geestdriftige vrouwen op de lady’s night van 50 shades of rape.
Heerlijk, niet? Dat kringrukken (of hoe dat bij vrouwen ook mag heten).
Amant schreef:
14-02-2018 23:37
Geen idee. Wij likken elkaar gewoon.
Amant schreef:
14-02-2018 23:37
Ringvingeren?
relaties/hoe-meer-tijd-maken-voor-elkaa ... ges/402449

En wéér niet " klein gehouden " . Een broer in een rolstoel, een blutte tante met een grote kinderschare die op twee en een half uur rijden woont ,...het is allemaal weer veels té.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 14-02-2018 23:45
9.27% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moiren’ schreef:
14-02-2018 23:24
Dit zijn van die types die in de DSM voorkomen.
Sinds deel 5 komt iedereen wel in aanmerking voor een labeltje.
Fragolisa schreef:
14-02-2018 23:41
Ringvingeren?
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Even dacht ik van dat is een feesttopic van Tass, maar bedacht me gelijk dat zij zelf ook nogal eens feestjes geeft. Maar het is toch zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven