Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 april 2018 om 18:33
Marana-- schreef: ↑24-04-2018 17:53Racisme is niet de enige reden waarom je een ban kunt oplopen he. Continu negatief gedrag, veel op de man posten, zuigen, allemaal heel legitieme redenen om permanent geband te worden. Geldt voor zowel Elle als Hats.
Oh ik besef me dat ik hiervoor gestaft kan worden, je mag niet schrijven over gepermabanden geloof ik. Mocht je me staffen, staf dan April ook ff in 1 moeite door he.
Nou ja, vind ik niet hoor.
Misschien in sommige gevallen voor 'op de man'.
Maar dan is het aan wie de 'op de man' gericht is.
dinsdag 24 april 2018 om 18:42
Dat vind ik ook.april21042018 schreef: ↑24-04-2018 18:33Nou ja, vind ik niet hoor.
Misschien in sommige gevallen voor 'op de man'.
Maar dan is het aan wie de 'op de man' gericht is.
Wie bepaalt of het op de man is?
Ik zie vaker dingen die ik echt op de man vind, zoals gister in een topic over een gierige date.
Kennelijk bepaalt de mod wat op de man is.....
dinsdag 24 april 2018 om 18:43
Uhh ja, wie anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 24 april 2018 om 18:43
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 24 april 2018 om 18:45
Grobbekuiken_ schreef: ↑24-04-2018 18:11Voor roepen 'tróóól!' kan je ook een ban krijgen.
Paar maanden geleden heb ik in een topic herhaaldelijk 'trol' geroepen. Nog geen waarschuwing gezien. Erg selectief als je het mij vraagt.
Claudio is terug?
Levert ook een ban op als je mij bent.
Maar echte narigheid verkondigen mag door een aantal (racistische) forummers wel gewoon.
dinsdag 24 april 2018 om 18:45
In dat topic wordt zwaar op de man gespeeld..richting TO dan. Maar blijkbaar is iedereen het daar zo met elkaar eens, dat niemand het nodig vindt om te staffen.
dinsdag 24 april 2018 om 18:46
april21042018 schreef: ↑24-04-2018 18:43Ja, en toen?
Ik noem gewoon wat voorbeelden die voor mij geen ban of perma verdiend hebben.
En toen? En wat je vindt mag je houden. Of naar de politie brengen.
Ik ben blij dat sommige zuigies weg zijn en Moi hoort duidelijk niet bij die namen.
dinsdag 24 april 2018 om 18:47
Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 18:45Claudio is terug?
Levert ook een ban op als je mij bent.![]()
Maar echte narigheid verkondigen mag door een aantal (racistische) forummers wel gewoon.
Wat jij deed was natuurlijk ook vreselijk hè!
dinsdag 24 april 2018 om 18:48
Ik vind dat echt heel erg. Vraag me af hoe die mods dan zelf in elkaar zitten. Volgens mij is het zelfs ooit gemeld bij het Meldpunt Discriminatie door iemand.Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 18:45Claudio is terug?
Levert ook een ban op als je mij bent.![]()
dinsdag 24 april 2018 om 18:48
Misschien wordt er wel gestaft. Daar wordt heel erg op de man gespeeld. Door bepaalde forummers zeker.Fizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 18:45In dat topic wordt zwaar op de man gespeeld..richting TO dan. Maar blijkbaar is iedereen het daar zo met elkaar eens, dat niemand het nodig vindt om te staffen.
Ik snap ook niet dat dat is toegestaan.
dinsdag 24 april 2018 om 18:50
dinsdag 24 april 2018 om 18:51
Ja.Fizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 18:50Wel verwonderlijk. Die vrouw opent topic na topic, wordt overal afgebrand maar ze blijft zelf netjes.
Nogmaals, kennelijk mag dat dus gewoon. Ik begrijp het ook niet. Want als er ergens op de man wordt gespeeld, dan is het daar wel.